menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Jana en Ristridina,
Spannend hoor!het afwachten en wie weet. Ik zal voor jullie duimen!!
Bij mij is de menstruatie toch wel wat vreemd. Ik heb vanaf afgelopen maandag tot en met vandaag donderdag het gevoel dat het allemaal niet echt super goed doorzet.
Hier bedoel ik mee dat ik meer bruinverlies heb dan echt bloed, best gek.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Moet ik dit gewoon tellen als menstruatie?
Succes meiden en ik hoop voor jullie straks een positieve test!

Liefs van Patries.

Hoi Irene,
Afwachten is niet fijn he!
Maar wie weet, het zou mooi zijn als je dan een positieve test hebt!!
Wat ik soms moeilijk vind is dat ik weer zo' n tijd moet wachten dat ik weer in de vruchtbaarste week zit en de tijd tot dat ik weer zou kunnen testen.
Ik hoop echt voor ons allemaal dat het snel raak is, want het zou toch geweldig zijn als ons kindje in dit jaar 2008 nog geboren mag worden.
Wij kijken daar allemaal naar uit!!!
Nou voor jou ook veel succes! en we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Patries.

hallo allemaal..
 en ik maar denken dat ik raar was! hahaha..
ik ben eind sep. gestopt en sinds dien erg onregelmatig...
eerst na 30 dagen, dan 32 en nu 45!   vooral het wachten op de menstruatie is zooooo erg. laat me dan maar gewoon elke x na 30 dagen ofzo, weet ik tenminste waar ik aan toe ben..
 nu maar hopen dat het snel weer over is, kunnen we verder 'klussen' :)
wel fijn om te lezen hoe jullie er mee omgaan..

Hoi Ella1981,
Frustrerend he, dat wachten.
Maar zo zie je maar weer, er zijn aardig wat meiden onregelmatig ongesteld. Vooral als ze pas gestopt zijn met de pil.
Wat jammer, want ik zie dat jou menstruatie twee keer regelmatig kwam en dan ineens zo' n uitschieter, balen zeg.
Dus ik lees het goed, jij zit nu ook in de derde ronde?Ook voor je eerste kindje?

Groetjes Patries.

hoi patries.
 ja ik ben nu voor de derde x ongesteld   dus volgens mij ga ik nu de 'vierde ronde' in ?
 we gaan voor ons eerste kindje, en ook echt voor het eerst gestopt met de pil sinds ong. 10 jaar.... dus misschien hoort het erbij.. ontpillen ofzo?
 tsja, dat hou ik mezelf maar voor. ik slik trouwens nu geen foliumzuur, heb het wel gedaan de eerste maand maar dacht opeens, misschien duurt het wel een jaar, moet ik zolang weer iets slikken, dus wilde eigelijk pas beginnen na een positieve test..

heeft iemand hier tips over ik weet niet niet wat ik moet doen... of etos zwanger worden,, dat lees ik veel op deze site.
suc-6 allemaal

Hi Ella1981,
Ja, dat is inderdaad rond 4 dan. Ik ben op het moment ongesteld (tenminste al vier dagen bruinverlies/bijna geen bloed, beetje vaag) en ga dus naar de derde ronde.
Ik heb namelijk ook 10 jaar de pil geslikt.Ik ben nu 26 jaar.
Ja, ik denk dat je dan aan het ontpillen bent. Vage klachten geeft dat he!
Ik slik al wel foliumzuur, al vanaf de dag dat ik met de pil gestopt ben. Sinds 4 oktober.
Het is super belangrijk dat jij dit ook gaat slikken, want dan heb je minder risico om een kindje met een open ruggetje te krijgen.
Ik werk namelijk met meervoudig gehandicapten jongeren: adhd, autisme, spastische jongere,maar ook jongere met een open ruggetje ook wel spina bifida genoemd.
Ik gebruik foliumzuur van de kruidvat.

Groetjes Patricia.

Hoi Ella
Ik wil me niet met jouw keuzes bemoeien maar het is echt heel erg belangrijk dat je foliumzuur slikt!!!!!!!!!!!
Als je pas slikt wanneer je er achter komt dat je zwanger bent ben je eigenlijk al te laat, want het is juist in de eerste fase van je zwangerschap het belangrijkste. En het is gewoon een pilletje met speciale vitamines, het kan niets kwaad, alleen heel veel goeds voor je kindje! En als je voorheen altijd de pil slikte kan je nu toch ook wel 1 pilletje per dag slikken. En duur hoeft het ook niet te zijn, ik heb van de etos en die koste (dacht ik) 4 euro en daar doe ik al vanaf half oktober mee en is nog niet op.
Ik hoop echt dat je het alsnog gaat slikken!
Groetjes, Irene

Hi meiden,
Ik heb even een vraagje, ik vind mijn ongesteldheid echt raar, geen buikpijn zoals ik altijd heftig heb. En ik heb alleen een kleine beetje bloed/bruin aan de tampon zitten als ik die in heb. Vanaf afgelopen maandag tot en met nu.Vreemd!
Mijn vraag is, als je ongesteld bent, is je lichaamstemperatuur dan lager?
Mijn lichaamstemperatuur heb ik nu drie dagen gemeten en die is 37,3 graden.Soms 37 graden, maar lager niet???

Terug
Bovenaan