menstruatie wanneer kom je nou??

he meiden,,
 bedankt voor al jullie advies over foliumzuur. ga er toch weer mee beginnen!
 zodra mijn ongi weer weg is!!! haha//
 en patje, van je temp. weet ik niet zeker, volgens mij moet je temp constant blijven, maar waarom doe je geen test? misschien is het wel oud bloed dat eruit moet omdat het niet meer komt..... wie weet, en dat weet je tenminste zeker of je er rekening mee moet houden.
-xx-

Hoi allemaal

Ella: heel goed dat je toch maar met foliumzuur begint!!! Je zou jezelf toch voor je kop slaan als je het niet gedaan hebt en je krijgt een kindje met een open ruggetje...

Patries: Tjeetje, je lichaam is je wel erg voor de gek aan het houden. Zo blijft er nog onduidelijkheid en onzekerheid. Ik had voordat ik de laatste keer ongesteld werd twee dagen bruinig bloedverlies en maar een beetje, daarna zette het door. En ik heb ook een keertje tussendoor bruinig bloedverlies gehad zonder verder ongesteld te worden. Maar ook ik kan je je dus geen goed antwoord geven.
Van temperaturen weet ik wel dat je het al een langere tijd vol moet houden op hetzelfde tijdstip op de dag zodat je een trend ziet in je temperatuursverloop. Maar wanneer je temperatuur dan stijgt of daalt???Weet niet!

Hier verder alles oke. Ik heb alleen weer last van pijnlijke tepels, heel vervelend. Maar verder voel ik me prima. Hoop dat we genoeg en goed getimed geklust hebben. Duimen!!!!

Groetjes, Irene

Dag meiden!

Vind het hartstikke leuk dat jullie regelmatig berichtjes zetten op het forum...

Patries: op allerlei sites staat wel van alles over temperaturen..doe het zelf ook al een tijdje elke ochtend op bijna altijd hetzelfde tijdstip... Volgens mij stijgt de temperatuur na de eisprong en voor je volgende menstruatie daalt de temperatuur weer. Als je temperatuur hoog blijft ben je misschien wel zwanger. Zoiets was het geloof ik. Bij mijzelf schommelt de temperatuur nogal, dus wordt er nog niet echt wijs uit... De laatste dagen zit ik op 36,7...

Irene: Last van je tepels...zijn wel zwangerschapskwaaltjes... spannend!! Zelf merk ik nog niet veel aan mijn lijf...wel vandaag een beetje misselijk... Op welke dag zit jij nu???

Ella: Welkom bij de club!

Groetjes,
Jana

Hoi allemaal,
Nou Irene en Jana, afwachten maar, en ik zal voor jullie duimen.
Wanneer ongeveer is jullie nod?
Mijn menstruatie, of hoe ik het dan ook noemen moet is nu voorbij, heb verder geen test gedaan.Mijn temperatuur krijg ik geen hoogte van.Maar het gekke is dat ik sinds gister ook wel een beetje keelpijn heb en ineens verkouden ben, misschien vandaar iets verhoogde temperatuur.Normaal heb ik ongeveer 36,7 graden en nu 37 tot 37,3 graden.
Ach ja, het lichaam kan soms rare dingen doen.
Op naar de volgende ronde!en over iets meer dan een week lekker veel klussen en ik wil dan ook met mijn ovulatietesten beginnen.
Ik merk meestal goed wanneer ik in de vruchtbare week zit en vorige keer had ik de eisprong ook redelijk goed, dus dan kan ik de testen tevoorschijn halen.
Nou meiden, succes!!!

Liefs Patries.

Hoi allemaal,

Ik lees dat jullie ook allemaal gedoe hebben rond je cyclus. Daar kan ik me helemaal bij aansluiten. Mijn vorige cyclus duurde 84(!?!) dagen. Nu zit ik inmiddels al op dag 40. Af en toe wel tekenen dat ik denk ongi te worden, maar niets...
Alle testen zijn negatief, dus het blijft afwachten. Ik had gehoopt dat die ene extreem lange cyclus eenmalig zou zijn, maar ben al weer aardig onderweg.
Veel succes met het wachten.

Groetjes Loveme1981

Hoi meiden

-Loveme: gezellig dat je meekletst. Balen he zo'n lange cyclus! Mijn eerste cyclus was ongeveer 75 dagen, hoop dat het deze keer korter is. Maar ik ben me ervan bewust dat het net als bij jou weer langer kan gaan duren. Hoop het niet!!!

-Jana: Ik heb niet het idee dat mijn pijnlijke tepels gevolgen zijn van een zwangerschap hoor. Heb het sinds ik met de pil gestopt ben regelmatig. Heb totaal geen tekenen van een zwangerschap, ga er ook niet vanuit dat het raak is deze keer...

-Patries: ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden met  de ovulatietesten. Ik zit toch ook nog steeds te twijfelen of ik het wel of niet ga doen. Voel zoveel in de buurt van mij eierstokken, maar wanneer nou precies mijn eisprong is. Afgelopen week dacht ik bij iedere kramp: zou dit hem zijn???

Verder hier alles oke. Afwachten of ik volgend weekend wel of niet ongesteld wordt. We zijn dan een weekendje weg met familie, zal waarschijnlijk wel opvallen als ik geen alcohol drink... Maar het is voor het goede doel, toch . Weet nog niet of ik een zwangerschapstest mee ga nemen, ik denk dat ik het toch maar afwacht totdat we zondag thuis zijn mocht ik nog niet ongesteld zijn. Maar zoals ik al eerder schreef, ik reken nergens op want ik heb totaal geen tekenen dat het misschien raak zou zijn...

Fijne zondag nog!!!!

Groetjes. Irene

Hallo loveme1981,

Leuk dat je meekletst!
Balen he, dat je cyclus zo lang duurt en al die onzekerheid.
Meid, sterkte ermee en hoop dat je cyclus gauw regelmatiger wordt!!!

Groetjes Patries.

Hoi Patricia
Las net op een ander topic dat je toch 'weer' ongesteld bent geworden! Balen joh! Maar wel duidelijkheid dat dat bruinige bloedverlies dus blijkbaar geen ongesteldheid was.
Nogmaals op voor de volgende ronde dan maar????
Vandaag is mijn beste vriendin bevallen van een zoon, echt super!!!! Ben helemaal in de wolken en heb kriebels in mijn buik. Heb hem nog niet eens gezien, ik hoop dat we morgen langskunnen.... Wat een wonder toch weer!!!!
Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan