menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo allemaal! Ik heb ook het gevoel dat het deze maand niet gelukt is met zwanger worden. Heb al sinds dag 11 pijn in mijn borsten. Verwacht de komende dagen ook een ongi. Heb ook al lichte buikkrampen. Ik ben trouwens onwijs bang om niet zwanger te kunnen worden! Je hoort veel verhalen van mensen die al lang bezig zijn.

@Patricia, ik denk dat ik, als ik nu ongesteld word, daarna ook met ovulatietesten ga beginnen.

Hoi Ristridina
Leuk dat je er ook weer bent!!!
Gek he dat je het gevoel kunt hebben dat je niet zwanger bent. Ook al weet je niet hoe het voelt om wel zwanger te zijn (of is het bij jou niet de eerste?) Ik heb precies hetzelfde, ook het gevoel dat het deze ronde niet raak is, maar waarom ik dat denk??? Denk doordat ik niets voel (geen symptomen), maar er zijn ook genoeg vrouwen die de eerste tijd niets voelen. Ik wacht dus mijn NOD maar gewoon af...
Kan me voorstellen dat je soms bang bent dat het bij jullie niet lukt. Soms heb ik die gedachte ook wel eens, maar voorlopig blijf ik nog heel positief gestemd!
Groetjes, Irene

haaai..
 patries, balen joh!
weer verder klussen, gelukkig is het geen vervelend klusje.. ; )

ik ben sinds vandaag niet meer ongi, maar nu is het zo lastig om te weten wanneer ik 'vruchtbaar ' ben.. zeker omdat ik de laatste x zo laat pas ongi was. zit nu wel netjes aan de 'zuurtjes' haha..
als je nou wat doorzichtige afscheiding heb, heb je dan je eisprong ( gehad) ? want dat merk ik wel eens, maar ja ik weet het niet zeker..

verder aan allemeiden: veel succes weer deze maand... helaas lees ik nog van niemand goed nieuws.
 groetjes!

Hé meiden,

Ik wilden even zeggen dat ik heel af en toe mee kijk  bij dit onderwerp. Van het weekend had ik nog even de (eigenwijze na 3 testen!!!) hoop dat ik zwanger was, maar vanochtend werd ik dan toch ongesteld. Eerlijk gezegd was ik best opgelucht na   het lezen van jullie verhalen en de lengte van jullie cyclussen... Het lijkt me echt zo moeilijk om steeds zo lang te moeten wachten in onzekerheid. Ik had ook nooit eerder stil gestaan bij het idee dat een cyclus bij sommige vrouwen meer dan 40 dagen duurt.

Ik las net van iemand (ik dacht van ireen) dat je het gek vindt dat je voelt dat je niet zwanger bent, terwijl je dat niet zeker weet...
Misschien maak ik je nu blij met een dode mus, maar toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik echt niets in de gaten. Terwijl ik de afgelopen twee weken met vlagen misselijk, moe, pukkels en gevoelige borsten heb gehad... Ik had me bij mijn 1e zs echt niet zo zwanger gevoeld....en ik was dus niet zwanger...
Raar hè?

In ieder geval.. ik hoop dat iedereen die zit te wachten op een menstruatie er snel een krijgt en iedereen die er juist niet op wacht, hem niet krijgt...
Lekkere zin,  ??!!!

Liefs

Hallo Irene, ristridina en Ella,

Bedankt voor de fijne reacties!

Irene: wat leuk zeg dat je vriendin een kindje heeft gekregen, echt geweldig!Ik heb ook een paar vriendinnen met kindjes van rond de 1,5 a bijna 2 jaar.
Toen die hun kindje kregen ben ik bijna meteen gaan kijken, was zo nieuwgierig.
Nou meid, weer afwachten tot je nod als je die ongeveer weet.
Wens je veel succes!want geen kwaaltjes wil niks zeggen. Een vriendin van mij is nu bijna 30 weken zwanger en dacht toen ook niet dat het raak was, omdat ze niet veel merkte, dus wie weet!

Ristridina: Ja, afwachten maar, en veel geduld hebben en wie weet, zal voor je duimen!
Ik baalde wel dat ik ongesteld ben geworden, want vorige week eerst bruine afscheiding, maar nu gister ineens wel menstruatie, nou ja gelukkig zet het wel goed door en op naar de volgende ronde voor mij.
Ik hoop dat het eindelijk een betere cyclus wordt,maar natuurlijk liever zwanger!!

Ella:
Ja, dat doorzichtige slijm is wel in de vruchtbare week en als het ook nog rekbaar is dan is het vaak de eisprong in die week.
Maar is soms wel lastig te zeggen hoor.
Nou succes met klussen!

Groetjes Patries.

Hoi meiden

Weet niet meer precies wat iedereen geschreven heeft. Oja, Jana, goed dat je aan het foliumzuur bent begonnen!!!! En welkom mama van Wout! Helaas heeft niet iedereen een regelmatige cyclus, al hopen we er natuurlijk allemaal wel op dat het deze maand wel regelmatig is. Valt dan toch weer tegen als je cyclus langer duurt.
Ik heb bij een cyclus van 28 dagen zondag mijn NOD, dus nu begint het erom te spannen. Heb wel een idee wanneer ik ongeveer mij eisprong heb gehad, maar het is ruim een week lang geweest dat ik bij mijn eierstokken had. Dus voor hetzelfde geld word ik bijna een week later ongesteld...of niet ...nog mooier....
Ben vandaag bij het babytje van mijn beste vriendin gaan kijken, net een dagje oud. Super mannetje!!!! En ik was vooral vertederd door mijn eigen vriend, die vind baby's zo fantastisch  (zwijmel!!!)

Groetjes, Irene

Hoi Allemaal,

Irene, ik duim met je mee voor zondag!

Ik ben nog steeds aan het wachten tot ik ongesteld ga worden, zit inmiddels op dag 43 van mijn cyclus. Maar ik heb besloten er gewoon niet teveel bij stil te staan (is makkerlijker gezegd dan gedaan). Gewoon klussen is toch wel leuk en dan zien we vanzelf wel hoe en wat
Ik heb gelukkig nu ook geen klachten, bij mijn vorige cyclus had ik erg veel last van misselijkheid en duizeligheid en enorme buikpijn. Het is nu dus veel makkelijker van me af te zetten.
Maar iedereen weer veel succes.

Mariska (Loveme1981)

Hoi Patricia, Mariska, Ella, Ristridina en iedereen die ik vergeten ben.

Ben de laatste week niet zo met mijn NOD bezig, heb het heel erg druk gehad op mijn werk en flink wat uren gemaakt. Is wel een lekkere afleiding, al ben ik minder zenuwachtig dan vorige cyclus. Toen was het de eerste keer voor alles, nu na 3 maanden op dit forum voel ik mezelf soms al helemaal expert. En het scheelt dat ik denk dat het niet raak is. Maar we zullen zien.
Duimen jullie voor me??????

Ben een weekendje weg dus ik ben er zondag weer om jullie ontwikkelingen te lezen.

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan