menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo allemaal!!

Hoe gaat het met iedereen?
Met mij gaat wel, ben op het moment ziek thuis sinds vandaag.Ik ben al de hele week super verkouden en vandaag ook nog eens hoofdpijn erbij.
Per morgen heb ik een week vakantie, dus even goed uitzieken en lekker relaxen.
Ook wel veel gewerkt de laatste tijd.
29 januari ben ik jarig, dus hoop dat ik me dan wel weer goed voel.
Mijn menstruatie is nu weer voorbij na vier dagen, dus dat is wel lekker. Bijna geen buikpijn gehad, maar de menstruatie heeft wel goed doorgezet.
Nou hierna weer veel klussen en eens even kijken wanneer ik weer vruchtbaar ben, dan ga ik de ovulatietesten te voorschijn halen.

Irene: Heel veel plezier met het weekendje weg!Ik ga voor je duimen van het weekend en zolang nodig!!!

Veel liefs van Patries.

Hoi Allemaal,

De vorige keer was ik nog heel enthousiast aan het vertellen dat ik rustig aan het afwachten ben, maar dat is toch makkelijker gezegd dan gedaan. Niet dat graag ongesteld wil worden, ik zou liever zwanger zijn, maar het is beter dan niets...
Ik zit inmiddels al op dag 46. Ik heb wel wat last van mijn buik, maar niet extreem ofzo.
Ik hoop dat ik dit weekend wat afleiding kan vinden, even mijn gedachten verzetten.

Patricia, beterschap!

Geniet van het weekend, zal ik ook doen

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Thanks!Ik  voel me gelukkig al iets beter.
Ja, inderdaad afleiding zoeken helpt, maar het blijft moeilijk.
Ik had mijn tweede menstruatie een cyclus van 48 dagen en dan word ik ook ongeduldig, maar de allereerste cyclus was 60 dagen, dat was helemaal een ramp.
Maar de cyclussen van mij worden wel steeds korter en dat is mooi, hoef ik me geduld steeds minder te bewaren!!!
Nu is mijn menstruatie weer voorbij, dus kan ik weer aan de klus.Ik ga dit keer kijken of de ovulatietesten iets zijn, want ben benieuwd of ik goed aanvoelen wanneer ik het meest vruchtbaar ben enz.

Fijn weekend!

Groetjes Patries.

Dag allemaal,

Had een tijdje computerproblemen, dus kon niet op het forum. Zal zsm. alles weer lezen en reageren.
Zit nu op dag 30 of 31 en heb vandaag getest. Negatief, wat ik ook al wist... Ben bang dat het weer een hele lange cyclus gaat worden en ben ook bang dat het helemaal niet gaat lukken.... En intussen zijn vriendinnen wel zwanger...
Hopelijk vinden jullie dat niet stom..hoe is het bij jullie allemaal??/

Groetjes Jana

sorry dat ik jullie stoor is de eerste keer op deze topic.
ik heb nu een cyclus van 34 dagen hoe gaan jullie er mee om.
ik heb altijd regelmatig gehad.
ik hoopte dat ik zwanger was was 5 dagen overtijd maar ja was te mooi om waar te zijn.
ik ga nu naar ronde 5
34 dagen is mijn cyclus wanneer ben ik nu het vruchtbaars.
yvon

Hoi Jana,

Vervelend computerproblemen!
Jammer dat je negatief getest hebt.
Maar je menstruatie is er nog niet, dus wie weet.
Het is inderdaad niet stom hoor, dat je vriendinnen om je heen zwanger zijn en dat is natuurlijk ook heel moeilijk, jij wilt ook graag.
Ik heb ook een aantal vriendinnen die zwanger zijn, maar ik ben super blij voor ze en geniet met ze, wel is het soms moeilijk, maar dan denk ik over een tijdje mag ik zelf met mijn buikie pronken!!en wat ik wel het voordeel vind, dat ik alles aan ze kan vragen over hoe alles reilt en zeilt.
Ik weet zeker jouw tijd komt ook snel!!

Veel liefs van Patries.

Hoi Yvon,

Welkom!Praat gerust mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Ik lees dat je een cyclus hebt van 34 dagen, vergeleken bij mij valt dat best mee.Ik zat in ronde twee op 48 cyclusdagen, dus ik hoop nu dat mijn cyclus deze keer nog regelmatiger is.Maar het meest hoop ik nu in ronde drie dat het raak is!!
Ik ga nu ook ovulatietesten gebruiken, omdat mijn menstruatie nog zo onregelmatig komt. Het wachten duurt wel erg lang, maar zoek gewoon afleiding in werk, leuke dingen doen etc.
Weet je: mijn eisprong reken ik altijd uit bij 9maanden.com daar kan je de vruchtbaarheidsberekening doen.Ik ga natuurlijk niet precies uit wat daar gezegd wordt, omdat ik onregelmatig ben.
Maar ik merk het zelf ook wel wanneer ik vruchtbaar ben en dat scheelt, dan ben ik zeg maar vochtiger van onder en de eisprong kun je herken aan het cervixslijm, als die rekbaar is en doorzichtig, zit je eisprong eraan te komen.

Succes!
Liefs Patries.

Hallootjes!! Even snel snel vanuit een internetcafe. Heb thuis dus nog steeds geen internet. Hier ook cyclus nog steeds in puin. Dag 31 en geen ongi en geen positieve test. Wel al sinds dag 28 en 29 hele pijnlijke steken in mijn buik. Alsof er een mes door heen snijdt. Wat is het toch ellende grrrrrr. Ik ga dus maar weer depri op het wachtbankje zitten en de dagen aftellen tot de volgende cyclus.

Beebje, wanneer kom je nou????

Volgende keer reageer ik wat uitgebreider. De geldmeter tikt door hihi

Terug
Bovenaan