menstruatie wanneer kom je nou??

Dag allemaal!!

Hier weer even een berichtje van mij... Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus en nog steeds geen menstruatie en ook geen klachten trouwens. Tot nu toe een cyclus van 26, 27, 70 gehad..waar je dus ook niet zoveel wijzer van wordt..Wanneer is nou je vruchtbare periode? Moet ik al naar de huisarts om het hierover te hebben of niet?? Wat denken jullie?

Patje: Ik  gun het mijn vriendinnen van harte hoor om zwanger te zijn en een kindje te krijgen hoor, maar zelf wil je natuurlijk ook zo graag..  Ben je al ovulatietesters aan het gebruiken??

Ristridina: Klinkt alsof je het wachten ook zat bent? Op welke dag zit je nu??

Irene: Hoe staat het er bij jou voor???

Groetjes,
Jana

@Jana, ik zit nu op dag 34 en ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad op die twee dagen dat ik van die hele felle steken in mijn buik had. Dat betekent dat ik ergens eind volgende week ongesteld wordt. Mijn borsten doen inmiddels niet meer pijn, dus het ei is waarschijnlijk gesprongen....
Nou nou, dat was een zware bevalling, dat ei. Ik heb goede hoop dat mijn volgende cyclus wat korter wordt. Heb zo het idee dat de boel eindelijk op gang is gekomen. Ga volgende ronde ook actief cervixslijm bekijken.

Hoe is het met jou? Al wijzer??

********************************************************************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry meiden, ik ga even alleen over mezelf praten maar ik kan het gewoon niet bevatten: we zijn ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben helemaal van slag, ben nog aan het bibberen en ben misselijk van de (positieve) spanning! We hadden eigenlijk afgesproken einde van de week te testen (voor carnaval zodat ik zou weten of ik wel of niet kon drinken ), maar had al gezegd dat ik niet zeker wist of ik zolang kon wachten. Vanmiddag bij de Etos nieuw potje foliumzuur gehaald en maar gelijk een goedkope test erbij. Toen ik thuis kwam alleen getest omdat ik toch bijna zeker wist dat het niet raak was. Had de test gedaan en zat ondertussen nog een boekje te lezen op de wc, kijk ik op zie ik twee blauwe streepjes staan! Ik in shock!
Mijn vriend kwam een half uurtje later thuis en maar gelijk gevraagd of hij wat te doen heeft op 6 oktober . Toen had hij het al snel door, hij ook helemaal in shock. Na het eten nog een test met de digitale ClearBlue gedaan en al snel een hele duidelijke: ZWANGER!
Vanavond al aan mijn ouders gaan vertellen, zij wisten niet dat we bezig waren. Ze waren helemaal enthousiast en verbaasd. Het gaat hun eerste kleinkind worden. Van het weekend aan mijn vriend zijn ouders vertellen en een paar vrienden. Verder houden we het voorlopig voor ons. We zijn ons heel bewust dat het nog heel pril is en er van alles mis kan gaan. Maar dat het zo snel raak zou zijn kunnen we nog niet echt bevatten....

Groetjes van een een heel verbaasde Irene

Irene wat geweldig!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd en geniet er van!!!! Ik hoop dat je af en toe nog komt vertellen hoe het met je gaat!!!!!

Groetjes,
jana

Super gefeliciteerd Irene!!

Ga er lekker van genieten, nadat jullie een beetje bijgekomen zijn van de shock.

Voor de anderen heb ik nog wel een vraag.
Sinds gisteren heb ik wat vage klachten. Ik ben wat misselijk en ik moet erg regelmatig naar het toilet. Volgens mij is ook mijn baarmoeder wat opgezet. Ik heb al eerder getest toen ik op dag 35 van mijn cyclus zat, negatief. Maar nu zit ik inmiddels op dag 50 van mijn cyclus. Is het verstandig om nog eens te testen? Ik had namelijk bij mijn vorige cyclus van 84 (twaalf weken)  dagen na een week of 8 ook wat vage klachten. Iemand een idee?
Alvast bedankt.

Groetjes Mariska

Hoi meiden,

Mag ik nog wel met jullie mee blijven kletsen??? Want ik vind het leuk van jullie te horen hoe het gaat. En wie weet wordt een van jullie ook nog een oktober 2008 mama...

He Mariska, zou je er niet gewoon weer een testje tegenaan gooien? Het zou kunnen dat je je eisprong laat hebt gehad en nu toch zwanger bent. Al hoeven de kwaaltjes niet perse daardoor te komen, maar dan heb je wel weer even wat duidelijkheid.

Ik ben ondertussen nog steeds niet helemaal van de shock bekomen. Kan nog steeds niet geloven dat ik echt zwanger ben! Heb de neiging om vandaag weer te gaan testen, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Gisteren 2 positieve testen dus het kan nu echt niet opeens negatief zijn. Maar doordat ik bijna geen zwangerschpaskwaaltjes heb voel ik me ook niet zwanger. Heb alleen sinds een paar dagen steekjes in mijn onderbuik/lies. Had er niet bij stilgestaan dat dit zwangerschapsklachten konden zijn maar dat is dus blijkbaar wel, doordat je baarmoeder groeit.
Heb al een afspraak bij de verloskundige gemaakt, mag maandag langs komen. Dat is puur informatief, dan doen ze verder nog geen onderzoeken. Maar wel fijn dat het zo snel is, zit met zoveel vragen!

Sorry voor mijn 'gezeur' maar ik moet mijn verhaal echt ergens kwijt en jullie heb ik ondertussen een beetje leren kennen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.

Groetjes, Irene

He Irene gefeliciteerd wat spannend nu het allemaal zover is, wij hebben een maandje terug de knoop door gehakt om toch nog weer voor een kleine tegaan en het blijft spannend ook als je er al 3 hebt   ga denk ik vrijdag morgen een test doen al de rd er dan nog niet zijn.
Ik   kijk al een tijdje mee op deze site maar ben gisteren officieel pas ingelogd om dat ik toch al 2 weken aan het scherm vast zit geplakt...erg verslavend dit

groetjes Maggie

Terug
Bovenaan