menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi allemaal,

Ik ben ook een beetje nieuw hier. Ik ben 28 jaar.
3,5 jaar geleden was ik hier ook toen ik zwanger was van mijn zoontje.
We hebben begin januari besloten te gaan voor een tweede kindje.
Vorige keer was ik meteen in ronde 1 zwanger, dus daar gaan we nu ook voor.

Irene:   hoeveel rondes heeft het geduurd voor je zwanger was.
Gefeliciteerd trouwens, veel succes en geluk voor jullie drietjes.

Groetjes Bianca

He Bianca Ik kan je de hand schudden ben ook 28 en bij  eerdere zwangerschappen was het altijd direct raak

Maggie

Hoi Bianca
Leuk dat je meekletst! Is het voor jou nu net zo spannend als de eerste keer of is het toch anders?
Bij mij was het de 2e ronde pas. Mijn eerste cyclus duurde 75 dagen dus ik ging er vanuit dat het nu ook wel weer lang ging duren. Ik besed dat we echt bofkonten zijn dat het zo snel gegaan is. Nu maar duimen dat alles goed blijft gaan.
Groetjes, Irene

Hoi Maggi en Bianca, leuk dat jullie ook mee kletsen. En Irene, lijkt me heel gezellig als je nog even blijft!

Ik heb vanmorgen dus wel een test gedaan en die was negatief. Maar dat betekend dat mijn lijf me alweer voor de gek aan het houden is. Ik wordt er een beetje moe van. Ik i.v.m. mijn vorige lange cyclus al bij de gynecoloog geweest en toen was alles in orde, maar ik heb wel bijna vier weken allerlei kwaaltjes gehad. Dus ik hoop dat het nu wat minder lang gaat duren. Ik vind misselijk zijn en al die andere dingen niet erg, maar dan moet het wel ergens goed voor zijn. Nou ik ga maar weer lekker afwachten.

Groetjes Mariska

Mariska, zolang de rd er nog niet zijn is alles nog mogelijk en net wat je zegt als je misslijk bent en je doet het ergens voor dan is dat o.k.
Met mijn zwangerschappen ben ik met 6 weken heel ziek en kan ik nog geen slok water binnen houden en met 10 weken 10 kilo lichter en lig ik in het ziekenhuis aan het infuus maar goed dat gaat ook wel weer over en als alles goed verloopt krijg je er heel wat moois voor terug
Maggie

Hoi Irene,

He, wat lees ik nu naar een paar dagen niet op het forum te zijn geweest.
Gefeliciteerd meid, jullie zijn zwanger!!geniet ervan.
Dit is echt gaaf nieuws!Je bent de eerste van dit onderwerp, maar wie weet helpen de glitters die jij gestrooid hebt.
Ik hoop dat ik ze goed opgevangen heb!!
Het is wel leuk als je gaat testen en denkt ik ben niet zwanger en dan toch een positieve test.Laat het maar even goed bezinken en maak maar een feestje met zijn tweetjes!!
Ik hoop dat je nog af en toe gezellig mee blijft kletsen.
Trouwens echt super dat het zo snel ging bij jullie!

Fijne week,

Liefs van Patries.

Hallo Bianca en Maggie,
Welkom!

Mariska: Ik zou als ik jou was nog even wachten met testen, omdat je vorige cyclus ook best lang was kan het natuurlijk zijn dat je nog aan het ontpillen bent.
Ik denk dat daar de kwaaltjes vandaan komen, ik ben geen expert, maar ik had zelf de eerste keer een cyclus van 60 dagen en daarna 48 dagen, en had toen ook klachten als misselijkheid, buikpijn etc.
Nu ben ik benieuwd hoe het de derde ronde vergaat. Ik heb wel ovulatietesten gekocht, daar ga ik denk ik volgende week mee beginnen.
Moeilijk he, als je zo onregelmatig ongesteld bent in het begin als je net gestopt bent met de pil.

Jana: Hoe gaat het met jou?

Groetjes van Patries.

hallo allemaal,

ik heb vanmiddag mijn eerste stappen hier op het forum gezet.
zal me eerst even voorstellen; ik ben bique, 31 jaar en heb 2 kids van 5 en 7.
ik ben gescheiden en heb al een tijd weer een nieuwe relatie. wij willen samen zwanger worden en ik ben eind december gestopt met de pil. ook bij mij blijft de menstruatie uit.
na het lezen van jullie berichten ben ik blij dat ik niet de enige ben. dat wist ik wel, maar het is heel fijn om dan ook daadwerkelijke ervaringen te lezen. het is een enorme steun!!

gr bique

Terug
Bovenaan