menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Bique,

Leuk dat je mee leest!
Wat vervelend dat je menstruatie uitblijft!Ik lees dat je al twee kids hebt, wat leuk.
Was je menstruatie toen der tijd wel regelmatig, toen je zwanger wilde worden?
Misschien ben je nog aan het ontpillen.
Lastig he!
Succes in ieder geval en klets gezellig mee!!!

Groetjes van Patries.

hoi patries,

bedankt voor jouw reactie! mijn kinderen zijn "pilkinderen", zo noem ik dat altijd maar.
zij kwamen beide door de pil heen, kadootjes dus :) bij de 1e kwam ik er na 8 weken pas achter dat ik zwanger was en bij de 2e na 14 weken!! SURPRISE!!!

ik heb nooit echt een regelmatige menstruatie gehad eigenlijk, maar  na mn 2e zwangerschap is het wel regelmatig geweest. ik weet ook niet waar dat nou aan kan liggen.

ik zat even te lezen op het forum en las dus dat ik nu ook die foliumzuur moet gaan innemen. is een bekend iets, maar had er niet meer aan gedacht eigenlijk. heel handig dit en gezellig ook vind ik!!

ik blijf lekker meelezen en wens iedereen hier ook heel veel sterkte met die irritante, maar zeer gewenste  hormonen. :)

liefs bique

Hoi Bique, leuk dat je mee komt kletsen!

Patries, ik weet dat ik geduldig moet zijn, maar het is niet pas mijn tweede cyclus. Ik ben in mei al gestopt met de pil en ik heb drie redelijk normale cycli gehad. Ik had gehoopt dat die extreem lange cyclus een uitzondering zou zijn. Maar ik weet dat het wachten voor iedereen lastig is, dus voor mij is het niet anders. In ieder geval bedankt voor je reactie!
Veel succes iedereen!

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Heb net gelezen dat jij 3 normale cycli hebt gehad na het stoppen met de pil. Ik heb zelf 2 normale cycli (een van 26 en 27) gehad en daarna een van 70!! Ik zit nu op dag 36 of 37 (heb mijn boekje hier niet liggen) en wordt echt helemaal moe van het wachten. Zo'n lange cyclus roept ook erg veel twijfels op: Kan ik wel zwanger worden??? En we willen het natuurlijk zo graag...

Groetjes,
Jana

Hoi Bique,
Ik moest wel even lachen om de tekst die je schreef:Dat je "pilkindjes""hebt, ja dan hoef je geen geduld te hebben en is het inderdaad een surprise!
Lastig dat je menstruatie nu wel ineens onregelmatig komt.
Ja, en nu moet je natuurlijk wel geduld hebben en afwachten hoe het gaat lopen, ik hoop dat je snel zwanger bent.

Hoi Mariska,
Sorry, ik had denk ik niet goed gelezen, want ik had niet gelezen dat je al eerder gestopt was met de pil.
Ja, je hebt helemaal gelijk als je al een tijdje bezig bent, dan duurt het allemaal best lang, vooral als de menstruatie zo onregelmatig blijft, he.
Hopen dat er snel meer duidelijkheid voor je komt en je gewoon snel zwanger bent!!

Veel liefs van Patries.

ps: vandaag 1 ovluatietest gebruikt, maar kreeg maar 1 streepje, dus ik denk dat ik maar ga testen vanaf dag 14, ik weet bijna zeker dat mijn menstruatie toch iets later komt dan gemiddeld.
Wel  balen, ben nu ziek thuis met een virusje.Klusdagen komen eraan, dus ik hoop dat ik snel beter ben.Ik zit nu op cyclusdag 11.

Dag Patje!!!

Wat vervelend dat je ziek bent...Hopelijk heb je wel genoeg energie om te klussen in je klusdagen..

Ben benieuwd naar je bevindingen wat betreft de ovulatietesten! Laat je het ons weten?

Groetjes,
Jana

hoi allemaal..
 allereerst   irene: van harte gefeliciteerd meid!!!!   geniet ervan.
 en patries:   nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

ik zit nu denk ik in mijn klus tijd, maar mijn menstruatie is natuurlijk wat onregelmatig, dus ik ga gewoon weer proberen, de vorige 2 maanden had ik zichtbaar wat van dat dikke slijm, en ik weet nu pas wat dat betekent, ik heb het nu nog niet gehad dus wie weet. mijn vorige ongi begon op 16 jan. dus ik gok maar dat dit de belangrijke week is..
 ik hoop wel dat ik iets merk want dan weet ik dat we extra ons best moeten doen...; )

leuk om te lezen dat steeds meer mensen mee komen kletsen.. welkom allemaal.
ik ga weer verder met ronde 4!
groetjes!!!

Hoi Patricia en alle andere meiden!!!

Wat ontzettend balen voor je Patries dat je nog steeds niet helemaal lekker bent! En dat terwijl je een weekje vakantie hebt, toch? Heb je je verjaardag nog wel gevierd of was je te beroerd??? Voor jou gaan de vruchtbare dagen er als het goed is aankomen toch? Ik ga weer heel erg voor je duimen dat het raak is. Ben ook benieuwd hoe het met die ovulatietesten gaat, of dat werkt bij jullie...

En verder:  welkom voor alle nieuwelingen. Leuk dat jullie meekletsen. Vroeg me af wanneer iedereen zijn NOD's heeft. Al is dat natuurlijk lastig bij dit topic omdat juist de meeste van ons een langere/onregelmatige cyclus hebben.

Groetjes en ik duim voor jullie!!!
Irene

Terug
Bovenaan