menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo meiden,

Ten eerste bedankt voor jullie felicitaties!ja, alweer 27 jaar.
Ja, wel vervelend dat ik me nog steeds niet echt beter voel. Ik heb doordat ik ziek was niet eens mijn verjaardag kunnen vieren, echt balen.Nu moet ik een andere datum prikken.
Het is wel lastig want ik zit nu op cyclus dag 12, dus mijn klusdagen zijn nu ongeveer gearriveerd!
Dus we mogen weer!!!!(ja, dan maar een beetje rustig aan doen).
Ik heb gister 1 ovulatietest gebruikt om te kijken of die werkt en ik al een tweede streepje heb,  maar dat was niet zo.  Ik denk dat ik vanaf dag 14 elke dag blijf testen op hetzelfde tijdstip, om de eisprong te ontdekken. Ik ben erg benieuwd!!!
Ik denk namelijk dat mijn eisprong wat later komt. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Meestal herken ik het ook wel aan het rekbare slijm, vorige twee keer had ik echt zo'n propje (sorry weet niet hoe ik het netjes kan omschrijven).

Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat!

Leuk om zoveel reacties te krijgen, erg gezellig forum dit!

liefs Patries.

Hoi Irene,

Inderdaad, dit was mijn vakantie-weekje vrij, balen he, maar ja, die dagen haal ik nog wel een keer in. Om leuke dingen enz te doen!
Vanaf nu gaan mijn vruchtbare dagen weer in, dus er zit niks anders op dan te klussen!!!
Ik probeer de ovulatietesten vanaf zondag of maandag in ieder geval uit, kijken of dat werkt, vind het wel spannend.
Ik voel me opzich al een stuk beter, alleen nog misselijk, maagpijn heel iets...
Morgenmiddag verjaardag voor mijn vrienden vieren!

Ik vroeg me af: Hoe is het eigenlijk verder met jou dan???

Veel liefs van Patries.

Hoi Patricia,

Jammer dat je ziek was in je vrije week. Gelukkig dat je je nu weer een stuk beter voelt.
Ik ben aan het wachten op de rd's. Ik heb de afgelopen dagen behoorlijke buikpijn gehad, dus ik verwacht ze elk moment. Het is mijn bedoeling om voor de volgende cyclus ook ovulatietesten te gaan gebruiken, ik zou wel eens willen weten wanneer die eisprong nu precies is. Handig om dan zo ervaringen uit te kunnen wisselen.
Een goed weekend allemaal.

Groetjes Mariska

Dag allemaal...

Even een vraagje...Zit vandaag op dag 40 en heb heel erg vloeibaar, rekbaar, doorzichtig slijm... Zou ik dan nu mijn ei hebben?? Kan dat zo laat...

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Ja, hoor het is mogelijk dat je nu pas je eisprong hebt. Volgens mij moet je er dan zo'n 15 dagen bij optellen en dat is dan je NOD. Toch maar klussen vanavond .

Groetjes Mariska

Dag Mariska!!

Bedankt voor je supersnelle reactie. Ik denk echt dat ik mijn ei heb...vloeibaar slijm en een zeurderig gevoel in mijn onderrug. Gek zeggen eigenlijk: mijn ei.
Hoe is het verder bij jou??

Groetjes,
Jana

Hoi meiden

Patricia: heb je al een positieve ovulatietest gehad???
Jana: dat klinkt inderdaad als afscheiding zoals bij een eisprong, van dat waterige spul . Flink klussen!!!!
Bij de rest van de meiden nog nieuws van naderende NOD's, eisprongen, etc???

Vanmorgen is de consulente van Moeders voor Moeders langs geweest. Ze doen dan nog een test om te zien of je genoeg hormoon in je bloed heb: gelukkig gelijk weer een positieve test. Was erg fijn om te zien, ondanks dat je weet dat je positief getest hebt is de extra bevestiging wel lekker!!!! Nu dus flink plas sparen tot eind april zodat ik andere moeders kan helpen die moeilijk zwanger raken.
Vanmiddag onze eerste afspraak bij de verloskundige. Ze doen dan nog geen controles, het is eigenlijk alleen informatief. Zij denkt ook dat ik op 6 oktober ben uitgerekend. Over 7 weken terugkomen bij haar, en waarschijnlijk over 5 weken de eerste echo ! Spannend!!!
Het besef begint al steeds meer te komen, maar het is wel lastig om geheim te houden. Wil het wel van de daken schreeuwen! Heb van een vriendin een boek geleend, van Moeders voor Moeders ook een boel info gehad en van de verloskundige al allerlei cadeautjes (tijdschriften, knuffeltjes, verzorgingsproducten, koffertje, etc) gehad, dus ik kan me goed in gaan lezen.

Hopelijk kunnen er snel een aantal meiden meepraten bij het zwanger zijn!!!!

Groetjes, Irene

Hoi Jana,

Ik denk ook inderdaad dat het je eisprong is, want die kenmerken zijn herkenbaar daarvoor.
Ik ben gister begonnen officieel met de ovulatietesten, gister geen tweede streepje en vanmiddag heel erg licht een tweede streepje, dus ben benieuwd.
Ik denk dat ik deze week wel een duidelijke streep kan verwachten, tenminste dat hoop ik. Dus dat wordt klussen vanaf vandaag.
Twee even duidelijke streepjes zijn de eisprong, dus nu moet het tweede streepje alleen maar donkerder worden.
Als die deze week net zo donker is als het teststreepje dan is sowieso mijn cyclus weer aardig regelmatig!!!

Hoe is het verder met iedereen??

Liefs Patricia.

Terug
Bovenaan