menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Irene,

Leuk om te lezen, een heel verhaal!
Goed van je, dat je mee doet met moeders voor moeders, ja als je een ander kan helpen dat is toch geweldig.
Spannend allemaal, ja, dat is moeilijk voor je houden, maar ja nog een paar weekjes he!!
De echo, dat lijkt me echt super!
Hoe voel jij je?
Ik hoop dat alles goed gaat met je.
Ik stuurde bijna te gelijk met jou een bericht op deze site. Mijn ovulatietesten werken goed en ik heb al een iets licht streepje, dus even volhouden en klussen maar he!!
Ik moest wel lachen, afgelopen weekend zei de kleine van mijn vriendin tegen mij "mama". Een andere vriendin zei "wie weet, een voorgevoel!".
Nou, daar hoop ik maar op.
Verder gaat het weer een stuk beter met me, morgen nog wel even naar de dokter. Misschien even bloedtesten en vragen hoe het kan dat ik zo snel vatbaar ben.

Liefs Patries.

Hoi Irene en anderen.

Echt spannend hoor zo toeleven naar de eerste echo. Ik hoor van veel mensen dat dat toch wel heel bijzonder is. Leuk dat je ons ook alvast laat meegenieten.
Ik ben  nog steeds aan het wachten op de rd's die maar niet komen, hoewel ik al wel bijna een week last heb van een opgezette buik en krampen. Mijn testen zijn allemaal negatief. Ik wacht nog even af en anders ga ik aan het einde van de week weer naar de huisarts, vind het zo vreemd al die ongikrampen. Maar ik hoop eigenlijk gewoon op de rd's dan kan ik ook gaan beginnen met die ovulatietesten. Patricia, erg goed dat het bij jou al blijkt te werken.
Veel succes allemaal. Ik vind het echt super dat ik hier even mijn wacht frustraties kwijt kan.

Groetjes van Mariska

Hoi,

Ik kom hier effies inbreken .
Ik ben ook zwanger geraakt dankzij ovulatietesten en dankzij die dingen kwam ik erachter dat mijn eisprong een week later plaatsvindt dan normaal is in een cyclus,
die dingen waren voor mij dus echt de moeite waard (had die van matcare)

T begon bij mij met een licht streepje en in de loop van de week werd t streepje steeds donkerder totdat ie net zo donker was als de teststreep en toen natuurlijk aan de klus . En het resultaat was twee weken later weer twee streepjes op de test maar toen op de zwangerschapstest .

Ik ben inmiddels ruim 39 weken zwanger en aan t wachten op ons derde  kindje.
Ik hoop dat jullie ervaringen net zo goed zullen zijn als die van mij met de ovutesten.

Groetjes Monique

Hoi Monique,

Spannend hoor alweer 39 weken!bijna jullie derde kindje in je armen.
Weet je ook wat het worden gaat?
Succes met de bevalling alvast!!

Ja, die ovulatietesten zijn wel handig en dan weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben met zo'n onregelmatige cyclus.
Ik heb ze ook van matcare, die zijn wel prettig. Ik had een heel licht streepje gister, maar vandaag maar 1 streepje.Beetje vaag, denk eerlijk gezegd dat mijn eisprong nog wel een paar dagen duurt voordat die komt.Ik zit nu op cyclusdag: 15 en met een langere cyclus, is die vaak iets later. Ik test nu elke dag.
Ben zo benieuwd en hoop dat dit werkt!!!

Groetjes van Patries.

Hoi Patje!

Wel gek dat je de ene dag een licht streepje op je ovulatietest kan hebben en de volgende dag geen streepje.. Ik heb net zelf een pakketje besteld op sensitest.nl en ga ze denk ik de volgende ronde gebruiken. Op dit moment heb ik soms buikkrampen en nog steeds dat rare gevoel in mijn onderrug...

Groetjes,
Jana

Hoi Patries,

Nee weet niet wat t wordt maar zal t je laten weten zodra t geboren is (als je t dan al niet van Dees gehoord hebt ).
Las trouwens net iets over soms wel een vaag streepje op de ovutest en de volgende dag weer geen streepje. Dat had ik ook, pas in de week van mn eisprong bleef het streepje en werd hij steeds donkerder. En de dag na mn eisprong was tie gelijk weer heel vaag zodat ik toen wist dat de eisprong geweest was.

Succes ermee !!!

Groetjes Monique

Dag allemaal!!

Heb vandaag de testen van sensitest ontvangen, super handig zo... Hopen maar dat ze ook goed werken... Zit nu op dag 43.... Word er soms een beetje moedeloos van.

Hoe is het bij jullie allemaal...

Groetjes,
Jana

Hoi Allemaal,

@Jana, ik ben benieuwd   hoe de ovulatietesten jou bevallen. Ik ben ook van plan ze te gaan gebruiken. Ik weet alleen nog niet wel pakket ik ga bestellen.

Ik heb eigenlijk een vraag. Wat jullie zouden doen. Ik zit inmiddels op dag 58 van mijn cyclus. En ik heb al ruim een week ongi krampen. Dus ik verwacht al zo lang dat ik ieder moment ongesteld wordt, maar nog helemaal niets.... Mijn buik is constant opgezet. Ook alle testen die ik gedaan heb zijn negatief. Is het al tijd om naar de huisarts te gaan of zal ik nog even wachten. Ik ga niet heel graag naar mijn huisarts, vandaar dat ik het eerst aan jullie vraag.
Alvast bedankt.

Ik ben nieuwsgierig naar hoe het met jullie gaat.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan