menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Mariska!

Hoe zijn cycli tot nu toe geweest dan?? Je zit nu op dag 58 en hiervoor??

Ik heb zelf tot nu toe een cyclus van 26, 27, 70 gehad en zit nu op dag 43...Ik wacht nog even deze cyclus af en dan ga ik ook een bezoekje brengen aan mijn huisarts. Heb  ik  ook niet zoveel zin in, maar wil graag wat duidelijkheid.

Groetjes,
jana

Hoi Mariska!

Hoe zijn cycli tot nu toe geweest dan?? Je zit nu op dag 58 en hiervoor??

Ik heb zelf tot nu toe een cyclus van 26, 27, 70 gehad en zit nu op dag 43...Ik wacht nog even deze cyclus af en dan ga ik ook een bezoekje brengen aan mijn huisarts. Heb  ik  ook niet zoveel zin in, maar wil graag wat duidelijkheid.

Groetjes,
jana

Hoi Jana,

Ik ben in mei gestopt met de pil. Heb toen eerst drie normale cycli gehad van gemiddeld zo'n vijf weken. Daarna een cyclus van 84(!?) dagen. Hiervoor ben ik al bij de gynacoloog geweest, maar er was niets aan de hand. Maar het "probleem" zit nu in het feit dat al zo lang last heb van dat ongi gevoel en die opgezette buik. Ik vind het zo vreemd. Maar misschien vebeeld ik het me allemaal. Maar hoe voel jij je dan op dit moment nu je alweer op dag 43 zit? Ik zou in ieder geval een afspraak maken bij de huisarts. En dan kan je weer verder kijken.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska, Jana, Patricia en de rest...

Als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik gewoon naar de huisarts gaan!!! Ik ben tijdens mijn vorige  cyclus ook geweest, was toen op ongeveer dag 60 van mijn cyclus. Ging met name naar de HA ivm  buikpijn (pijnscheuten rechts onderin mijn buik). Wist wel dat ze de pijn niet weg kon nemen, maar had gewoon behoefte aan duidelijkheid. En mij luchtte het wel op om geweest te zijn. Maar je moet zelf kijken waar je je goed bij voelt.

Wat goed dat jullie allemaal aan de ovulatietesten zijn/gaan. Geeft toch wat meer duidelijkheid over je cyclus en je kan gerichter klussen. Denk dat wij er aan ook zouden zijn begonnen als het niet zo snel raak was geweest . Patries, heb je al weer een streepje of nog niets???

Wel grappig trouwens, ik ga nog altijd automatisch eerst naar het zwanger worden forum. Daarna ga ik ook nog wel naar het zwanger zijn en de oktober 2008 mama's, maar kijk altijd eerst even hoe het met jullie is.
Las vandaag en gisteren een aantal berichten van meiden ongeveer net zo ver zijn als mij en die (waarschijnlijk) een miskraam hebben (gehad). Da's toch wel even slikken als je dat leest. Je weet dat het mis kan gaan, maar toch ga je al naar de toekomst kijken. Willen jullie voor ons duimen dat het met ons kleine embryootje wel goed blijft gaan????

Groetjes, Irene

Hallo allemaal,

Leuk om weer al jullie verhalen te lezen!

Monique: Leuk dat je reageerd op dit onderwerp. Ja, het wordt nu spannend voor jullie!
Nog geen tekenen dat het elk moment kan gebeuren?
Ja, erg leuk als je laat weten wat het geworden is!!
Ik had vanmiddag een ovulatietest gebruikt, om te kijken hoe ik er   nu voor sta en ik had een heeeeel licht streepje, dus wel vaag.
Ben erg benieuwd wanneer mijn eisprong komt, heb zo' n vermoede wel deze week, af en toe buikpijn etc.
Raar he, dat de ene keer wel een licht streepje en de andere keer niet, dus ik blijf gewoon doorgaan met elke dag een ovulatietest.

Irene: Ja, ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan, voor jullie kindje!!!!.
Erg leuk dat je nog  blijft meekletsen!!
Ik heb  dus vandaag een licht streepje op de ovulatietest, dus blijf doordoen elke dag en zie wel wanneer ik de eisprong heb, spannend!
Ach ja, lekker klussen en dat blijft leuk.
Ik zit nu op cyclusdag 17. Dus nog even geduld.

Groetjes Patries.

Hoi Allemaal,

Ik kom even mijn verhaal doen. Sorry als het wat zeurderig overkomt, maar ik moet gewoon even mijn ei kwijt. In mijn omgeving weet bijna niemand dat we bezig zijn, vandaag dat ik hier aan het kletsen ben. Natuurlijk lees ik al jullie verhalen en ik leef ook echt met jullie mee, ik weet ook dat het lastig dat wachten.
Maar ik zit dus inmiddels op dat 60 van mijn cyclus. Maar ik heb nu al bijna twee weken van die ongikrampen. Ook is mijn buik opgezet, en ook hard. Ik heb niet echt andere klachten, behalve dat ik vaker naar het toilet moet. Ik zit eraan te denken om naar de HA te gaan, maar ik durf niet (ja, ik weet het, ik ben wat dat betreft echt een muts). Ik heb namelijk echt zo'n HA die je liever ziet gaan dan komen. Ik weet echt even niet wat ik nu nog kan doen. Ik probeer het van me af te zetten, maar ieder moment dat ik weer eens naar het toilet moet, dan ben ik er toch wel mee bezig. Vandaar dat ik het maar even van mij afschrijf. Ik hoop dat het even helpt.
Nu lekker weekend, maar ik moet vanavond en morgen werken, dus ik hoop dat me dat wat afleiding brengt!
Jullie een fijn weekend, en toch wel prettig dat ik mijn verhaal even kwijt kon!

Groetjes Mariska

Hoi allemaal

Mariska: wat ontzettend balen dat je nog steeds niet ongesteld bent. Maar ook vooral balen dat je huisarts niet fijn is. Ik vond het erg fijn om door mijn huisarts gerust gesteld te worden. Maar als je je niet goed voelt bij de huisarts dan helpt het helemaal niet... Maar wie weet, mijn vorige cyclus was 75 dagen en nu raak... Wie weet bij jullie ook zo'n geluk?!?!? Ik duim voor jullie!

Jana: Bij jou al iets gesignaleerd van ongesteldheid of zwangerschapsverschijnselen??? Al naar de huisarts geweest of wacht je het nog af.

Patricia: Heb je je tweede streep al te pakken gehad???

Hier nog alles prima. Met vlagen erg onzeker, maar vooral doodmoe de laatste dagen. Morgen zit ik op 6 weken precies. Morgen worden ook voor het eerst de flessen van Moeders voor Moeders opgehaald. Ben benieuwd of we reacties van de buren krijgen...

Veel liefs en sterkte met wachten allemaal!!!
Irene

Hoi Irene,

Alles goed?
Ik heb al wel een paar keer een tweede streepje gezien, maar het tweede streepje is nog niet net zo donker geweest, dus afwachten maar.
Ik ga aankomende week gewoon door met testen.Ben erg benieuwd.
En natuurlijk met klussen!!
En dan krijgen we weer de wachtperiode, die vind ik zo erg .

Groetjes van Patries.
En voor jou mogen de weken nu wel vliegen denk ik, zodat je de eerste fase voorbij bent, of niet?

Terug
Bovenaan