menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Mariska,

Wat raar dat jouw vrouwelijke huisarts zo reageerde, terwijl die  mannelijke arts begripvol was.... Ik zit nu op dag 51 en wil tot dag 70 wachten met naar de huisarts gaan. Is er niet een middeltje op de eisprong eerder op te wekken??? Je hebt met zo'n lange cyclus niet veel kansen...

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Volgens mij bestaan er inderdaad middeltjes die je eisprong kunnen opwekken. Maar dat gaat altijd in samenwerking met de gynecoloog. En als er uit de eerste onderzoeken niet iets komt wat wijst op afwijkingen, moet je eerst een jaar bezig zijn om zwanger te worden voordat er meer onderzoeken gedaan gaan worden. Of je moet op een bepaald ogenblik gewoon helemaal niet meer ongesteld worden. Ik weet dat het moeilijk is, maar eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon geduld moet hebben . Veel succes daarmee.

Voor alle anderen, met jullie alles oke, nog steeds aan het wachten?

Groetjes Mariska

Hoi meiden.

Weer een boel verhalen gehad om bij te lezen.
# Mariska: wat super dat je je ei hebt gevonden, ook wel erg toevallig dat je op de goede dag begon met testen. Nu afwachten op je NOD. Voordeel is dat je nu wel redelijk precies weet wanneer het is. Maar die wachtfase is wel altijd het lastigste he?!
# Jana: Dag 52 al weer voor jou. Wat duurt het toch lang! Hoop dat de ovulatietesten voor jou ook duidelijkheid gaan geven. Heb je wel het gevoel gehad een eisprong gehad te hebben of voel je er niets van?
# Ella: Leuk dat je weer eens meekletst!!! Ik zal voor je duimen de 21e, nog een klein weekje wachten...
# Patricia: Die steekjes in je onderbuik (zowel links als rechts), gevoelige borsten en wittige afscheiding klinkt toch echt als een eisprong (of hij komt eraan). Ik had de laatste maand precies hetzelfde en bij ons was het raak...dus wie weet... Heb je al een dikke tweede streep gehad?

Hier alles nog oke, nu 6 weken en 4 dagen. Begin wel wat meer 'last' te krijgen van van alles en nogwat. Voel me gewoon lamlendig! Ben moe, buikpijn, misselijk/weeig gevoel, totaal geen energie, darmen die niet zo goed meer werken (dus verstopping). De buikpijn deze week was anders dan de afgelopen weken. Maakte me hierdoor ook wel zorgen dat het mis zou gaan. Maar tot op heden nog steeds geen bloedverlies dus we duimen maar weer hard door! Maar ik besef ook dat ik eigenlijk niet mag klagen want ik ben wel zwanger. Weet dus waarvoor ik het doe! Blijkbaar worden de klachten na 12 a 13 weken minder: daar kijk ik erg naar uit!

Groetjes,
Irene

Hey meiden,

Ik zit nog steeds te wachten op die tweede duidelijke streep, maar ik blijf nog wel even doorgaan voor de zekerheid.
Wel een licht tweede streepje.Maar wat ik zo gek vind is dat ik al een paar dagen ook last heb   van mijn buik/lies rechts en soms links.
Een eisprong geeft toch geen dagen achter elkaar pijn?Ik heb trouwens al een paar weken ook getemperatuurd en sinds gister is mijn temperatuur hoger, 37,1 graden en vanmorgen 37, maar ja dat wil natuurlijk ook niet altijd wat zeggen.
Wachten duurt lang!!!Dag 25 van mijn cyclus vandaag, dus nog even geduld.
Ik merk wel dat ik er iets minder mee bezig ben, zoals het klussen ook niet echt regelmatig,omdat mijn vriend buikklachten heeft al drie maanden.

Meiden, we houden elkaar op de hoogte en wie weet...........

Groetjes van Patries.

He Patries

Ik had ook een week lang steekjes links en rechts onderin mijn buik. En je weet het eindresultaat....

Succes!!!!
Liefs Irene

Hoi Irene,

Wat leuk dat je zo snel reageert!!
Ja, wie weet, ik moet nog even geduld hebben, want weet nu natuurlijk niet of mijn cyclus nu korter is.
Hoe is het nu verder met jou?

Liefs Patries.

Hoi Patries,

Rottig voor je dat je cyclus zo lang is. Had zelf mn positieve ovutest op dag 21 van mn cyclus maar toen was ik al een poosje gestopt met de pil. Vond ook zelf dat die positieve test onverwachts kwam, had wel steeds licht streepje, werd wel iets donkerder steeds maar toch ineens was tie net zo donker als de controlestreep dus ik hoop voor je dat dat toch eerdaags gaat gebeuren.

Zoals je van Dees al gehoord had ben ik op 8 februari bevallen van onze dochter Laura,
een prachtig meisje van ruim 7 pond met heel veel zwart haar.

Ik hoop voor je dat t voor jou ook niet lang meer zal duren voordat je zwanger zal zijn.
Ik ga in ieder geval voor je duimen dat het zo mag zijn.

Groetjes monique

Hoi Monique,

Wat leuk dat je reageert!
Ten eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Laura!!
Geniet ervan! Ik had het van Dees gehoord en heb ook een foto gezien op haar mobiel, mooi meisje hoor!!!
Ja, balen zo'n lange cyclus, nu zit ik in ronde 3 en zit nu op cyclusdag: 26.
Nog geen tweede even donkere streep als de test,  maar wel nog steeds een heel licht tweede streepje. Moet je echt goed kijken om hem te zien, denk je dat ik nog door moet blijven gaan met de ovulatietesten, want misschien is mijn cyclus wel weer lang en krijg ik over een paar dagen een positieve ovulatietest?
Nou, in ieder geval voor mij nog even geduld bewaren.Dat is alleen super moeilijk.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan