Hoi meiden.
Weer een boel verhalen gehad om bij te lezen.
# Mariska: wat super dat je je ei hebt gevonden, ook wel erg toevallig dat je op de goede dag begon met testen. Nu afwachten op je NOD. Voordeel is dat je nu wel redelijk precies weet wanneer het is. Maar die wachtfase is wel altijd het lastigste he?!
# Jana: Dag 52 al weer voor jou. Wat duurt het toch lang! Hoop dat de ovulatietesten voor jou ook duidelijkheid gaan geven. Heb je wel het gevoel gehad een eisprong gehad te hebben of voel je er niets van?
# Ella: Leuk dat je weer eens meekletst!!! Ik zal voor je duimen de 21e, nog een klein weekje wachten...
# Patricia: Die steekjes in je onderbuik (zowel links als rechts), gevoelige borsten en wittige afscheiding klinkt toch echt als een eisprong (of hij komt eraan). Ik had de laatste maand precies hetzelfde en bij ons was het raak...dus wie weet... Heb je al een dikke tweede streep gehad?
Hier alles nog oke, nu 6 weken en 4 dagen. Begin wel wat meer 'last' te krijgen van van alles en nogwat. Voel me gewoon lamlendig! Ben moe, buikpijn, misselijk/weeig gevoel, totaal geen energie, darmen die niet zo goed meer werken (dus verstopping). De buikpijn deze week was anders dan de afgelopen weken. Maakte me hierdoor ook wel zorgen dat het mis zou gaan. Maar tot op heden nog steeds geen bloedverlies dus we duimen maar weer hard door! Maar ik besef ook dat ik eigenlijk niet mag klagen want ik ben wel zwanger. Weet dus waarvoor ik het doe! Blijkbaar worden de klachten na 12 a 13 weken minder: daar kijk ik erg naar uit!
Groetjes,
Irene