menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi meiden,

Irene: Ja, jammer dat die ovulatietesten nog niet echt werken, misschien dat ik mijn eisprong al gehad heb, met een iets lichter streepje, want ik bleef wel lichte streepjes houden. Ik had er even genoeg van en dacht ik ben nog helemaal niet zo lang bezig en zit nu in ronde 3, dus lijkt het me prettiger om toch wat geduld te hebben en eerst maar eens te kijken hoe mijn lichaam reageert. Oja en ik had even het gevoel dat de spontaniteit eraf ging. Ik kijk volgende maand misschien nog een keer, als mijn cyclus nu ook korter is.
Ik zit nu op cyclusdag: 32, dus wie weet of misschien.......
Ik wacht sowieso wel met testen totdat ik bij cyclusdag: 47 ben, dat had ik de vorige keer.
De eerste twee cyclussen voelde ik me anders dan nu, meer misselijk, buikpijn etc.
Nu heb ik wel wat kleine klachtjes, maar of dat nu nog ontpillen is weet ik niet.
Pijnlijke borsten/ tepels en wat lichte buikpijn klachten, soms wat misselijk.
Ja, Irene voor mij zit er niks anders op dan afwachten maar.
Gaat het met jou goed?Verder geen kwaaltjes?
Ik vind het wel super leuk dat je nog op dit forum komt en zo betrokken bent bij iedereen!!

Mariska: Ja, dat is inderdaad zo dat er nu weer bijna twee weken van je cyclus af is en wie weet gaat dat steeds beter, ik hoop het voor je!
Bij mij was de eerste keer ook iets van 60 dagen en de tweede cyclus 47 dagen, dus ook een hele vooruitgang en nu de derde keer ben ik aan het afwachten en mijn geduld proberen te bewaren.
Succes en wie weet is het de volgende keer raak, je weet maar nooit.

Liefs van Patries.

hee meiden....
 wat eer nare cyclussen toch steeds weer zeg !!!
 we kunnen er toch geen touw aan vast knopen zo he ?!
ik hoop voor iedereen dat de ovulatie testen, temperaturen en lange cyclussen snel ophouden en we allemaal een nieuw forum kunnen starten over mama's to be of zo .......     ik zelf zit nu op dag 37.. ik had gedacht dat ik vandaar wel ongi zou worden, omdat ik 14 dagen geleden dacht m'n eisprong te hebben. ( slijm, krampjes)   maar niks... dus afwachten maar wanneer en of het komt..
groetjes!!!

hee meiden,

Wat een rot testen allemaal zeg, of het nu ovulatie testen zijn of zwangerschapstesten!!
Ik ben nu twee weken over tijd en heb al een aantal testen gedaan en allemaal een vage streep, ze zeggen wel een streep is een streep maar ik wil gewoon een DUIDELIJKE.
Ga volgende week maar eens langs de dokter, heb wel last van een zeurderige gevoel in de rug en liezen en dat wijst wel op zwanger uit, maar jah.

Afwachten nog, succes meiden.

Liefs Esther

Hallo dames, daar ben ik weer !!!

Bijna weekend, heerlijk! Zit nu stiekem op mijn werk even te reageren. Zit de hele dag in mijn hoofd bij mijn zwangerschap (niet alleen in mijn hoofd trouwens, ook in mijn buikkrampen, pijnlijke tepels, beetje misselijk en moe!). Kan me daardoor moeilijk concentreren op mijn werk. Heb mijn baas verteld van mijn zwangerschap zodat hij het begrijpt als ik weer eens doodmoe ben.

Lees nog dagelijks met jullie mee hoor, maar reageer niet altijd. Bij mij gebeurt er momenteel ook niet zoveel, het is nog gewoon afwachten. Over 2,5 week de echo en dan weten we meer! Zo zie je maar, ben je zwanger en moet je nog wachten !

Patries: wanneer dacht je ook al weer je eisprong gehad te hebben (ondanks geen positieve test)? Kan me voorstellen dat de spontaniteit er een beetje af gaat als je er dagelijks mee bezig bent ivm de ovulatietesten. Volgende ronde toch weer testen of ga je het gewoon aankijken? Of misschien is het nu gewoon raak , dat zou nog mooier zijn!

Ella: Ben benieuwd of je ongesteldheid komt? Heb je het idee dat het raak zou kunnen zijn of denk je dat jullie weer een nieuwe ronde in gaan? En heb je besloten wanneer je gaat testen?

Esther: Leuk dat je meekletst. Volgens mij zie ik jou binnenkort op het het oktobermama-forum, want het klinkt toch echt alsof je zwanger bent. Heb je al een digitale test gedaan, geeft misschien meer duidelijkheid? Ik had wel twee duidelijke strepen op mijn test (etos), maar vond het toch heel fijn het nog een keer bevestigd te hebben met de digitale test: zwanger!!!!

Mariska: Balen dat je ongesteld bent geworden! Wel goed dat je het zo positief blijft zien. Volgende cyclus nog een stuk korter! Of een cyclus van 9 maanden is ook goed... Heb je je ei gevoeld deze ronde (ben even vergeten en heb geen zin om zolang terug te lezen)?

Nou meiden, succes met wachten weer allemaal!
Groetjes, Irene

hoi irene
 en andere meiden..
ik weet het niet meer, ik voel in princiepe niks. niet misselijk ofzo dus ik ga ervan uit eigelijk dat we een nieuwe ronde in gaan. mijn vriend wil dit weekend testen maar ik wil wachten tot volgende week, anders is het misschien weer zo'n tegenvaller.
 groetjes!!

hoi irene
 en andere meiden..
ik weet het niet meer, ik voel in princiepe niks. niet misselijk ofzo dus ik ga ervan uit eigelijk dat we een nieuwe ronde in gaan. mijn vriend wil dit weekend testen maar ik wil wachten tot volgende week, anders is het misschien weer zo'n tegenvaller.
 groetjes!!

Hoi Ella1981,

Ja, is inderdaad moeilijk om te zeggen of je moet testen of niet.
Hoe lang was je vorige cyclus?Weet ik effe niet meer.
Ik zelf zit nu op cyclusdag: 33 en mijn tweede cyclus de vorige keer was 47 dagen, dus ik wacht nog wel even met testen. Misschien dat mijn lichaam nog aan het ontpillen is, ik weet het niet zeker omdat ik al begin oktober 2007 ben gestopt met de pil, nadat ik 10 jaar de pil heb geslikt.
Soms heb ik steekjes in mijn buik en gevoelige borsten (steekjes in mijn tepels), maar ook misselijk als ik niet op tijd wat eet. Had ik daarvoor nooit.
Ja, je hoeft natuurlijk niet altijd klachten te hebben.Ik ben deze derde ronde wel erg benieuwd!!

Liefs van Patries.

he patries,
 we zitten een beetje hetzelfde denk ik.. ik ben ook begin okt. gestopt na 10 jr. pil..
ben nu 3x ongi geworden 1ex   32 dagen 2ex 35 dagen 3ex 42 dagen ( zoiets) ik zit nu op dag 38.... dus ik ga pas na 42 dagen testen misschien wel weer langen aangezien dat het steeds langer duurt..
 wel spannend dat je wat dingen 'voelt' zeg maar.. ik heb elke mennstruatie ( voordat ik het ben) ook gespannen borsten nu ook ben ook wel snel moe, maar dat zegt nog niks bij mij.
dus voor jou is het nu ook weer een spannende week.. ik duim voor je!

Terug
Bovenaan