menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi meiden,

Vanmiddag na mijn werk om ± 17.00uur weer een ovulatietest gedaan en nu zag ik dat het streepje volgens mij iets donkerder was, maar nog niet even donker.Vorige keren zag ik het streepje bijna niet.
Ik had zelf namelijk het gevoel dat mijn eisprong nog moet komen, maar ja, kan ook goed deze week nog komen. Stuk later dus.
Ik zit nu op cyclusdag 28, dus maar verder afwachten.
Heeft iemand hier ervaring mee.Dit is best lastig!

Fijne avond allemaal!

Groetjes van Patries.

Hoi meiden!

Hoe gaat het bij jullie? Nog nieuws of zijn we gewoon allemaal aan het afwachten?
Patricia, ik hoop voor je dat je vandaag of morgen een dikke tweede streep krijgt op je ovulatietest. Houd   je ons op de hoogte?
Ik zit gewoon te wachten. Ik had vorige week zondag een positieve ovulatietest. Dus ik kan pas volgende week gaan testen. Ik heb wel het idee, dat ik wat klachten heb, maar omdat mijn lijf me al voldoende voor de gek heeft gehouden geloof ik het niet zo meer. Mijn man en ik zeggen vaak als grapje "Zit vast in mijn hoofd". Gewoon om het allemaal te relativeren, anders is het wel een lastig om zo te wachten.
Ik heb nog wel een vraag. Weten jullie hoe het zit met acne? Ik heb er al wel meer last van sinds dat ik gestopt ben met de pil, maar nu is het helemaal erg. Ik zit echt helemaal onder (sorry). Zelfs mijn man vond dat het erg was en hij is nu niet erg opmerkzaam met dat soort dingen. Dus als hij zoiets opmerkt moet het echt wel anders zijn dan anders.
Meiden veel succes met afwachten en ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Spannend zeg!Ik zal voor je duimen!!

Ik had net een ovulatietest gebruikt en die was weer licht, dus ik heb er nog maar 1 over voor morgen en dan zijn ze weer op.
Ik weet het even niet meer of ik er mee door moet gaan?
Ik denk dat ik na morgen gewoon zonder de ovulatietesten doorga, eerst maar even zien wanneer mijn menstruatie weer komt.(liever niet natuurlijk)
Ik weet nu niet hoe lang mijn cyclus nu zal zijn voor de derde keer.Ja, de eerste keer 60 dagen, tweede keer 47 dagen en nu???
Ik zit nu op cyclus dag 29. Ik heb wel nog steeds kleine steekjes en wat buikpijn??

Succes iedereen!!

Groetjes van Patries.

Hoi Patricia,

Dank je wel dat je voor me wil duimen!

Maar balen zeg van die ovulatietesten. Is het misschien een idee om naast het gebruik van de ovulatietesten te gaan temperaturen? Dan als je denkt dat je temperatuur verhoogd is, dat je een ovulatietest ertegen aan gooit. Lijkt me een stuk goedkoper dan iedere keer zo'n ovulatietest. Maar ik kan me ook voorstellen dat je er nu helemaal geen zin meer in hebt. In ieder geval nog veel succes!

Groetjes Mariska

Hoi,

Vanochtend gekeken voordat ik opstond wat mijn temperatuur was en deze was 37 graden. Normaal ongeveer 36,7 of lager.
Vanmiddag een ovulatietest gebruikt en deze gaf geen tweede streepje meer aan.
Ik denk dat ik toch al mijn eisprong heb gehad.
Ik heb op het moment wel wat hoofdpijn en een gevoelige buik, meer richting lies, niet in het midden van mijn buik.
Zit nu ondertussen op cyclusdag: 30, nog geen ongi gezien.
Ik denk dat ik sowieso wacht met testen totdat ik de 47 dagen voorbij ben, omdat zolang mijn cyclus de vorige keer duurde.
Hoe is het verder met iedereen??

Liefs van Patries.

He Patries.
Wat onzettend balen voor je!!!! Je had gehoopt wat meer duidelijkheid te krijgen door de ovulatietesten te doen, maar nog steeds niet meer duidelijkheid... En maar weer wachten...
Vind het zo rot voor je! Wou dat ik iets kon doen....En ik zit hier ondertussen 'lekker' zwanger te wezen, ook niet echt leuk voor jou. Maar ik blijf duimen voor je, meer kan ik geloof ik niet doen.
Groetjes, Irene

Hoi meiden,

Patries, vervelend dat die ovulatietesten niet lijken te werken voor je! Ik heb ook geen idee meer, ben er ook pas mee begonnen.
Irene, leuk dat je  nog steeds meeleest. Hoe is het met jou, erg veel last van allerlei kwaaltjes of valt het wel mee?
Hier eigenlijk niet veel bijzonder, behalve dat ik me vanavond niet kon inhouden en toch getest heb. Maar zoals ik eigenlijk al verwacht had, niets. Ik kan eigenlijk pas zondag op zijn vroegst testen. Dus eigenlijk weet ik nog niets en ik wacht maar gewoon weer af.

Groetjes Mariska

Nou meiden,

Gisteren was die test echt voor niets. Vandaag weer de . Maar wel 12 dagen eerder dan de vorige keer. Dus ik had nu een cyclus van 72 dagen in plaats van 84 dagen  (ik probeer het van de positieve kant te bekijken ). Dus nu maar weer op voor de volgende cyclus. Ik hoop dat deze weer korter is.
Hoe loopt het bij jullie al testen gedaan? Of nog aan het wachten?

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan