menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo meiden!!

Esther: fijn dat je genoten hebt van het weekendje weg. En dat je bijgetankt hebt, soms is dat even nodig.

Ella/ Mariska: Veel klusplezier en succes!!

Jana: Goed denk ik dat je even naar de dokter bent geweest. Nu heb je meer zekerheid en weet je misschien ook waar je aan toe bent.
Inderdaad wat Irene zegt, lijkt me prettig dat je gerustgesteld kan zijn doordat je even bevestiging van de dokter hebt dat alles goed zit en is.

Irene: Jij bent denk ik de dagen aan het aftellen tot volgende week of niet?
Spannend hoor!

Meiden ik wil even zeggen dat ik het altijd weer erg gezellig en prettig vind om op dit forum/ onderwerp te lezen, omdat we hier elkaar kunnen steunen. Maar ook omdat jullie klaar staan voor elkaar dmv een lief woordje etc, thanks!!!

Op het moment zit ik op dag 45 en morgenvroeg ga ik dus testen. Oh, wat vind ik   het spannend zeg!!!Nog niks te bekennen verder van de rode duivels.
Ik merk dat ik de afgelopen week ook echt een heleboel puistjes heb gekregen op mijn voorhoofd. Echt zo' n eilandje, nog nooit eerder gehad. Altijd een gave huid, gek he!
Nou meiden ik laat jullie het morgen wel weten hoor.

Liefs van Patries.

Hallo meiden,
Ik vind het ook super fijn dat ik hier met mijn dingetjes terecht kan, had vandaag ook weer zo'n baaldag. Ik werk in een kledingzaak en heb vandaag twee van die roddeltantes in de winkel gehad die vast en zeker ergens hebben opgevangen over mijn miskraam, maar dat brengen ze dan heel tactisch van"nou, hoe oud is je zoontje nu?" wordt het niet eens tijd voor een tweede?!   En ik uitgelegd dat vanzelf wel eens zal komen, en dan ook nog heel brutaal zeggen van"jah we hadden gehoord dat je een miskraam had gehad!"
Waar bemoeien ze zich mee!! Grrrrr!  Ach ja, je hebt van die mensen.

Patje, duim voor je!!
Jana, vervelend dat de huisarts je nog steeds niet veel meer informatie heeft gegeven,
Kun je zelf niet aangeven dat je hogerop wil dan? als je dat natuurlijk zelf zou willen
Mijne was daar al heel vlot mee om mij door te verwijzen naar gynacoloog voor clomid, maar ik wou dat zelf nog niet, nog niet in de medische molen dan.
Succes meiden,

Liefs Esther

Hoi allemaal!

Wat zwaar ontactisch van die vrouwen Esther! Ze snappen toch ook wel dat je dat niet zo wil horen! Kan me voorstellen dat je goed baalde! En dat juist net nadat je lekker ontspannen was na jullie weekendje weg... Shit!

Heb je niet een hele buik vol kriebels van de zenuwen Patries??? Ik hoop alleen dat je niet al te teleurgesteld bent als het niet raak is... Want ook dat kan natuurlijk nog. Ik wil je hoop niet de grond in boren, en het klinkt alsof het raak is, maar je weet niet... Je lichaam kan soms erg gek doen! Hormonen! Pfffffffffffff!!!!!!!

Vandaag heb ik voor het eerst weer eens een superdag gehad en juist daarom maak ik me zorgen. Vandaag geen last van vermoeidheid gehad, totaal niet misselijk, hoefde niet iedere keer kleine beetjes te eten... Zit me echt zorgen te maken. Ik hoop maar dat ik morgen kotsmisselijk en doodmoe ben .....

Sorry dat ik niet iedereen persoonlijk heb geantwoord. Maar ik denk aan jullie allemaal hoor!!!!

Groetjes, Irene

Hoi Allemaal,

Esther wat een gedoe zeg met die roddeltantes. Ik vind dat zo asociaal om daar op die manier over te beginnen. Inderdaad waar bemoeien ze zich mee .
Irene, fijn dat je een goede dag had, maar wat vervelend dat je je dan gelijk zorgen gaat maken. Want het lijkt me juist goed om even een dag te hebben om bij te komen van alle kwaaltjes. Ik hoop voor je dat je morgen weer goed misselijk bent .
Hier geen nieuws, maar ik lees gewoon lekker mee en duim voor jullie!!

Groetjes Mariska

Patries: al nieuws????

Esther: Wat enorm vervelend van die roddeltantes. Waar bemoeien ze zich mee??!!!
                        De dokter die ik had wacht echt eerst een jaar af. En eigenlijk denk ik dat het ook beter is om eerst een jaar te wachten en dan heb je ook meer reden om het hogerop te zoeken....

Groetjes,
Jana

Hoi meiden,
Ik heb vanochtend een test gedaan en helaas geen tweede streepje  maar nog geen rode duivels te bekennen. Het was wel spannend.
Eigenlijk zit ik morgen pas op cyclusdag 47 net als de vorige keer, dus wie weet misschien te vroeg met testen. Maar weer afwachten, misschien dat de rode duivels nog komen aankomende week. Ik hoop het niet natuurlijk, maar dan zal ik wel balen, omdat de cyclus niet veel korter is geworden.
Ja, dan valt het toch tegen, dus even weer moed bij elkaar sprokkelen.

Groetjes van Patries.
ps: Super lief dat jullie voor me geduimd hebben en dat jullie aan mij dachten, bedankt!!!

Wat ontzettend balen joh!!!!
Maar houd moed, regelmatig nog ff klussen, want wie weet heb je nog een late ei te pakken (of een vroege, het is toch bijna pasen...ha,ha)!
Maar ik denk wel verstandig dat je nu getest hebt. Nog langer wachten was ook niet zinvol. Hoe langer je wacht hoe meer de spanning ook opbouwt en hoe meer het misschien ook tegenvalt als het niet goed is...?

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan