menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Irene,

Bedankt voor je reactie!
Je hebt helemaal gelijk. Hoe langer ik moest wachten om te testen des te moeilijker het is. Maar inderdaad kan het zijn dat mijn ei  nog komt of wat later is geweest. Ik wacht rustig af, wanneer mijn menstruatie nu weer komt.
Hormonen kunnen inderdaad gekke dingen met iemand doen, soms word ik er wel gek van hoor.
Voor mij lijkt het alsof we al een eeuwigheid ervoor gaan, maar inpricipe ben pas begin oktober gestopt en nu zou ik pas mijn derde cyclus krijgen, dus opzich valt het wel mee.
Vandaag en morgen ben ik lekker vrij, morgenvroeg ga ik al om: 9.00 uur sporten, lekker uitleven!!!

Liefs Patries.

Hoi Patricia,

Balen zeg!! Ik had echt voor je op glitters gehoopt. Maar ja aan de andere kant hoop ik dan maar dat de rd's dan snel komen, want dan kan je weer verder. Goed van je dat je toch wel positief blijft. Sport het morgen maar lekker van je af!

Groetjes Mariska

Ach wat jammer zeg dat je geen tweede streepje had zeg!!! Maar wie weet?? De rode duivels zijn nog niet geariveerd!!! Wel vervelend die onzekerheid en je lichaam die je elke x voor de gek houdt!!  

Liefs Esther

Hoi,

ben nieuw hier. Even aan het zoeken geweest naar een topic waar ik bij aan kon sluiten en deze klinkt wel goed, :) Had er net een waar ze lekker aan het ruzieen waren.
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Patricia: ben 16 dagen overtijd (had de 21e ongesteld moeten worden) en nog steeds niet ongesteld. 4 testen gedaan, waaronder vanochtend een bij de huisarts: allemaal negatief.
Wel wat vage klachten: moe, lage pijn in m'n rug, hou vocht vast, weinig zin in eten, veel plassen, warrig, emotioneel, droom heftig de laatste paar weken en sinds m'n eisprong (7-2) verhoogde temperatuur. Ik heb normaal een hele regelmatige cyclus van 28 dagen, dus dit ken ik niet van mezelf en die klachten ook niet. Ooit vroeger wel eens bang geweest dat ik zwanger was, (10 jr geleden ofzo) en toen ooit eens een week overtijd geweest...
Kon vanochtend wel janken toen de huisarts zei dat de test negatief was. Had echt gedacht: die is wel positief, voel me zo zwanger... Hebben jullie hier ervaring mee?
En ik las ergens iets over een digitale test? Is die beter dan de gewone? Ik heb al Clear Blue, Kruidvat, Etos en Sensitest midstream gehad...

Hoi Rozemarijke!!

Welkom! Volgens mij ben je helemaal aan het goede adres. Als je een beetje terug leest hier zal je zien dat we hier allemaal met heel erg lange cycli hebben. En ook zijn we behoorlijk voor de gek gehouden door ons lijf. Wanneer ben jij gestopt met de pil? Het kan namelijk best even duren voordat je cyclus weer op orde is. Ook als je een aantal  normale cycli hebt gehad, kan het daarna zijn dat je een langere krijgt. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Maar praat gerust mee!

Groetjes Mariska

Wat ik nog vergeet....
Het maakt niet uit welke test je gebruikt. Over het algeneen zijn ze allemaal even betrouwbaar. De ene is wat gevoeliger dan de andere. Maar als je al een aantal testen hebt gedaan, dan kan je er wel van uit gaan (helaas ) dat je niet zwanger bent.

Succes!

Ja, daar zou het niet aan moeten liggen. Ben in augustus al gestopt, omdat ik er zo'n last van had. Migraine tijdens m'n stopweken enzo...   Maar gelijk een regelmatige cyclus steeds en ben onder behandeling geweest bij de osteopaat om al die troep uit m'n lijf te halen...
Begin december hadden we zoiets van: OK, we gaan ervoor, :) Ik voelde me weer helemaal OK, cyclus was dus al vanaf augustus, na het stoppen prima. Steeds netjes 28 dagen, dus met nu 16 dagen overtijd ben ik het wachten wel een beetje beu :-(
De test die ik gisteren heb gedaan, kreeg na een uur wel een licht streepje, die er nu nog steeds opzit en dat had ik bij de vorige testen niet, maar ik kan er natuurlijk niet op af gaan, omdat je hem na 10 minuten niet meer af mocht lezen.
Nouja, ik hoop er maar op dat ik eind komende week dan misschien genoeg hCG heb om wel positief te testen...

oja, :) in de tussentijd klets ik idd gewoon mee... :) Gedeelde smart is halve smart zeggen ze altijd he? En hier kan ik tenminste alles eruit gooien. Wil in m'n omgeving niet al teveel erover hebben nog. Een vriendin weet het wel, die leeft ook erg mee, maar die is zelf niet zwanger, dus ja, da's toch anders

Terug
Bovenaan