menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Rozemarijke,

Oh, je had al een streepje, misschien maak je dan idd nog niet voldoende HCG aan om positief te testen. Maar aan de andere kant, ik al gestopt in mei en heb eerst drie "normale" cycli gehad. En de laatste twee waren 84 dagen 72 dagen. Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent, maar er het kan ook anders zijn. Maar het is zeker leuk als je mee blijft kletsen!!

Groetjes Mariska

AARRGGHH, dat is wel heel lang zeg... ben je dan niet vreselijk teleurgesteld als je dan toch ongesteld wordt? Ik had vanochtend bij de huisarts al grote teleurstelling, :-( Blijkbaar wel zo overduidelijk dat ik de test niet hoefde te betalen, dat was dan weer geluk bij een ongeluk...
Hoe lang zijn jullie allemaal bezig enzo?

Hoi meiden,

De vermoeidheid is weer redelijk terug hier...Mijn vriend en mijn moeder hebben een beetje op me ingepraat dat het echt wel goed zit. Nu heb ik wel weer wat meer vertrouwen. Maar het blijft zo spannend. Nog 5 nachtjes slapen en dan de echo...

Rozemarijke, gezellig dat je meekletst. Lijkt me heel frustrerend dat je denkt dat je zwanger bent maar geen positieve test krijgt. Bij mij was het juist omgekeerd: ik dacht dat ik niet zwanger was maar kreeg toch een positieve test...

Verder volgens mij een paar meiden aan de klus en een paar meiden aan het wachten, toch...? We blijven wachten...

Groetjes en fijn weekend allemaal!
Irene

Hallo Rozemarijke,

Welkom! en gezellig dat je meekletst.
Balen zeg, eerst een mooie cyclus en dan opeens overtijd. Ja, je zal inderdaad denken dat je nu zwanger bent. Jammer dat je allemaal negatieve testen hebt. Maar er is natuurlijk nog hoop omdat je menstruatie er nog niets is.
Misschien even wachten en over een week weer testen.
Zelf zit ik nu op dag 47, gister negatief getest, maar wat nu als mijn eisprong heel erg laat was. Zolang mijn menstruatie er nog niet is kan het altijd nog he!!
Eerste cyclus 60 dagen, tweede 47 dagen en nu..............
Dus het wachten is niet leuk zo!Ik weet niet waar ik aan toe ben, net als jij.
Ik ben vanaf begin oktober gestopt, maar met deze cyclussen schiet het echt niet op.

Nou ik wens jou heel erg veel succes en hoop gewoon dat je snel positief test!!!

Groetjes van Patries.

hoi allemaal,
ben nieuw hier. al wel veel gelezen op t forum en die van andere websites, nl al geregeld gedacht zwanger te zijn... haha.
nu toch maar besloten me te registreren, kunnen we misschien met elkaar toe leven naar het moment zwanger te zijn!
ben in september gestopt met de pil. Eerste keer 58 dagen tussen, daarna 44 en laatste keer was cyclus van 38 dagen. Zit nu op dag 34.. had eigenlijk gehoopt al ongesteld te zijn (zodat de cyclus dus steeds korter wordt) of zwanger te zijn, maar test deze week was negatief. Nu afwachten wat er komende week gaat gebeuren... vind het wel spannend hoor.
ben alleen bang geen eisprong te hebben.
ben benieuwd naar jullie reacties, belevenissen en aankomense zwangerschappen.
liefs

Hoi Pat,

Nee, m'n man zei ook al: als het toch niks is, proberen we gewoon weer, :) Maarja, als het dan elke keer zo lang duurt, heb je onderhand de helft van de kansen (eisprongen) die je zou kunnen hebben... Frustrerend, maar goed, wat doe je eraan he?
Goeie training in geduld iig....
Nou, we houden elkaar op de hoogte, :)

Dames! Ik heb lang niets laten horen. Er is ook zoveel gebeurd, maar het komt er op neer dat ik ZWANGER ben. Ik heb op dag 54 van de cyclus een eisprong gehad, dat was op een maandag. En zaterdagavond geklust. En viola! Op dag 69 had ik echt het gevoel dat ik ongi moest worden, maar ik was wel ontzetted moe een paar dagen. En buikpijn! Ik dacht dat ik griep had. Totdat mijn moeder op bezoek kwam hier bij mij in Duitsland, mij aankijkt en zegt: "Kind, volgens mij ben je zwanger.' Test gedaan op dag 71 en ja hoor! Hartstikke positief!
Ben nog steeds niet bekomen van de verbazing!

Dus moraal: hou vol! Ook met een lange cyclus (ik weet het, je kunt er aardig wanhopig van worden) kun je zwanger worden!

Hoi meiden,

Welkom voor iedereen die hier nieuw is.
Schrijf gezellig mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Verder hier geen nieuws. Zit nu op dag 48, dus nog steeds niks te bekennen.
Wel heb ik het nog steeds koud en lichte hoofdpijn.
Hoe is het verder met iedereen?
Ik moet straks werken en morgen overdag, dus lekker wat afleiding.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan