menstruatie wanneer kom je nou??

Ristrina,

Van harte GEFELICITEERD!!!!! Echt super. Geniet lekker van je zwangerschap.

Groetjes Mariska

Hoi Ristrina!

Gefeliciteerd! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Dag 45 :-( en nog 5 dagen wachten voor ik weer ga testen...

Goed nieuws! Vanochtend getest, en eindelijk, eindelijk: positief!
Het werd ook wel eens tijd,  Wel bijzonder om dan nu echt te weten dat er binnen in mij iets kleins groeit!
Hoe is het met jullie?

Hoi meiden!

Ristridina:Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Wat gaaf zeg, dat het raak is en dat na zo' n lange cyclus.
Ik blijf hoop houden!!
Ik zit nu op dag 49 en ik ben nog niet ongesteld, vorige cyclus was 47 dagen. Met 46 dagen getest, dus van de week nog maar een keertje doen.
Ik krijg door jullie weer positieve hoop!! Voelde jij je ook echt zwanger/ kwaaltjes etc.
Geniet ervan!!!

Rozemarijke: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Fijn dat het raak is!echt super! Geniet er samen van.
Hoe lang zijn jullie dan bezig geweest? Voelde jij ook al aan dat het raak was?
Op naar de eerste echo!!

Ik hoop dat jullie af en toe nog eens wat laten horen!!!

Liefs van Patries.

Hoi allemaal,

Rozemarijke, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van!
Patries, hoe gaat het met jou? Kan je het nog een beetje volhouden dat wachten? Erg lastig hoor, allemaal.
Voor de anderen, met jullie ook allemaal goed?
Hier geen nieuws, ik zit nu ook pas op dag 18 van mijn cylus. Ik heb nog geen eisprong gehad, dus ik wacht geduldig af.

Veel succes allemaal!

Groetjes Mariska

hoi dames...

allereerst gefeliciteerd voor de zwangeren..geweldig!!!
ik lees al een hele tijd mee en plaats zo af en toe ook iets.
wij  zijn vorig jaar april  begonnen met zwanger worden en een jaar ervoor al gestopt met de pil.   ik heb een erg onregelmatige cyclus met hele lange er tussen.
ik heb in dec 07 een miskraam gehad met 7 weken zwangerschap.   We zijn nu dus weer met volle moed aan het proberen.
op dit moment zit ik op dag 39 van mijn cyclus en vind het zo spannend.
op dag 35 doe ik altijd een test zodat ik zekerheid heb ....maar op een of andere manier durf ik nu niet zo goed.   ik merk dat ik nu ervan uit ga dat ik niet zwanger ben (normaal laat ik mezelf nogal gek maken) en kan maar niet de stap zetten om te testen....
ik wil graag met jullie meekletsen aangezien jullie ook allemaal zo'n lange cyclus kennen en de daarbij horende onzekerheden

xx sas

ristrina en rozemarijke.. van harte gefeliciteerd!!!!!! leuk voor jullie zeg!

hoe is het verder met iedereen? pat, nog aan het wachten zie ik.. suc-6!

ik heb wel iets raars te vertellen; ik heb nu sinds gisteren opeens wat bloed in mijn slipje.. het is nu al 2 dagen het zijn wel maar 3 druppels per dag, en met afvegen zeg maar wat meer... snap er niks van, ik zit nu op dat 15 dus het is wel erg snel voor een menstruatie, en het zet ook niet door ofzo... heb verder ook nergens lastvan.. geen kramp o.i.d.
heeft iemand hier ervaring mee???
groetjes!

Ristridina en Marijke: super gefeliciteerd met jullie goede nieuws!!! Geeft weer hoop dat je met een lange cyclus ook zwanger kunt worden!!
Heel veel succes met jullie zwangerschap....

Patje: weer dat wachten he???

Mariska: Misschien dat de druppeltjes bloed te maken hadden met de eisprong???

Bij mij nog steeds geen ontwikkelingen. Zit op dag 76...Soms denk ik dagen niet aan het zwanger willen worden, maar soms ben  ik toch een beetje bang dat het nooit gaat lukken... Die lange cyclussen geven je niet veel kansen...

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan