menstruatie wanneer kom je nou??

Geef de moed niet op Jana! Ook met een lange cyclus heb je kans om zwanger te worden, alleen inderdaad iets minder vaak.
Ik hoop voor jou en Patries dat jullie snel wat meer duidelijkheid hebben!

Groetjes, Irene

Hallo allemaal,

Leuk dat we met zoveel meiden kletsen!!

Mariska: nog geen eisprong, maar het klussen dat kan weer beginnen.  Succes!

Sas: Leuk dat je meekletst!! Spannend hoor, afwachten of een test doen, dat geeft je wel  meer zekerheid.

Ella1981: Dag 15 ongesteld dat zou erg vroeg zijn. Misschien was het wel een innesteling.  Zijn de druppeltjes bloed nu gestopt?

Jana: Ja, blijven afwachten dat is lastig he! Dag 76 is inderdaad  lang. Geduld  raak dan snel op he! Maar hopen dat de volgende poging raak is!!

Irene: Hoe is het met jou? Kun jij de zenuwen nog beheersen??
Bijna  jullie eerste echo, spannend hoor!!
Ik zal voor jullie duimen.

Ik zelf zit nu op dag 51, met dag 46 getest en daarna niet meer. Ik ben nog niet ongesteld. Mijn vorige  cyclus was 47 dagen, dus eind deze week als ik nog niet ongesteld ben ga ik vrijdag of  zaterdagochtend nog maar een test wagen.
Wie weet!  Als ik het  lees kan het allemaal met een lange cyclus dus, wie weet.

Liefs van Patries.

Hoi meiden,

Zo te lezen zitten we weer met z'n allen te wachten.

Jana, vervelend he dat het nu zo lang duurt. Heb je erg veel klachten? Of ben je gewoon aan het wachten?

Patries, jammer dat je negatief getest hebt, maar zolang de rd's er nog niet zijn...
Ik blijf voor je duimen.

Ella, ik zou niet weten wat er aan de hand kan zijn. Ik hoop dat het maar eenmalig was en kort. Want dan zou je kunnen denken aan een innestelingsbloeding.

Irene, spannend hoor de eerste beelden van je kindje!!

Vandaag dag 19, maar hoe dan ook er wordt hier zeker wel geklust , want je weet maar nooit.

Nou, ik duim voor jullie allemaal.

Groetjes Mariska

Dag allemaal,

Was op internet op zoek naar informatie over het uitblijven van menstruatie na het stoppen met de pil en kwam op dit forum uit. Wat een herkenbaarheid!

Ik ben in oktober gestopt met de pil. De eerste menstruatie was redelijk op tijd ( 5 weken). Maar vervolgens bleef het 8 weken weg.
Nu is het alweer 60 dagen weg. Gisteren een test gedaan, maar niet zwanger.
Heel vervelend en om moedeloos van te worden.
Vind het ook heel vervelend om mijn vriend teleur te moeten stellen. Die wil namelijk ook heel graag.

Hoe doen jullie dat met dingen die je beter kunt laten tijdens de zwangerschap, zoals rood vlees, alcohol en kattebakken? Aan de ene kant wil ik geen risico nemen, aan de andere kant wil ik niet tot in de eeuwigheid van de biefstuk en de sushi afblijven.

Dames, veel sterkte in de strijd!! Hoop dat we elkaar tot steun kunnen zijn.

groet
Laura

Hallo meiden,

Hoe is het allemaal met jullie?
Patje: Wat spannend toch elke x he, goed teken aan de ene kant dat de rode duivels nog niet zijn geariveerd.
Heb me deze maand toch niet in kunnen houden en heb ovulatie testen gekocht omdat dat tempraturen me een beetje uit de strot begon te hangen, maar die dingen werken volgens mij niet bij mij. Heb ze allemaal gedaan en geen , had die van clearblue en dan komt dit gezichtje te voorschijn. Wel 3 dagen op de test twee dikke strepen te zien maar als je de bijsluiter leest mag je daar niet van uitgaan.  Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn eitje later is maar jah we klussen maar gewoon door.Moet wel zeggen dat het klussen nu wel leuker is, ik bedoel het is niet zo dat ik geobsedeerd naar mijn mannetje kijk van "het moet nu" wat ik de afgelopen maanden wel erg heb gehad, ben nu in een fase dat ik zoiets heb van "het komt allemaal zo als het gaat" Lieve mensen succes allemaal en voor ik het vergeet voor de Zwangeren GEFELICITEERD.

Liefs Esther

quote: Laura31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2008 19:41:'));

Dag allemaal,

Was op internet op zoek naar informatie over het uitblijven van menstruatie na het stoppen met de pil en kwam op dit forum uit. Wat een herkenbaarheid!

Ik ben in oktober gestopt met de pil. De eerste menstruatie was redelijk op tijd ( 5 weken). Maar vervolgens bleef het 8 weken weg.
Nu is het alweer 60 dagen weg. Gisteren een test gedaan, maar niet zwanger.
Heel vervelend en om moedeloos van te worden.
Vind het ook heel vervelend om mijn vriend teleur te moeten stellen. Die wil namelijk ook heel graag.

Hoe doen jullie dat met dingen die je beter kunt laten tijdens de zwangerschap, zoals rood vlees, alcohol en kattebakken? Aan de ene kant wil ik geen risico nemen, aan de andere kant wil ik niet tot in de eeuwigheid van de biefstuk en de sushi afblijven.

Dames, veel sterkte in de strijd!! Hoop dat we elkaar tot steun kunnen zijn.

groet
Laura

Hallo laura, Ik heb van mijn verloskundige   gehoord dat de eerste 4 wk van je zwangerschap je kind niks van je meekrijgt, dus daarna opletten. Ik probeer zelf ook zwanger te raken en zit nu in ronde 10. Succes meid,

Liefs Esther

Hallo dames,

Even een update...ik zit inmiddels op dag 65 van de eerste ronde en nog steeds geen spoor van eventuele menstruatie. Ik heb het na mijn NOD opgegeven om me er druk over te maken. Dit is een tussenperiode waar ik niets aan kan doen. Eigenlijk is het wel een rustgevend gevoel. Klussen komt en gaat, ik verwacht er niks van. Inmiddels wel 3 testen gedaan, allen negatief. Ik heb er wel moeite mee het geduld op te brengen. Iedereen om ons heen raakt "maar" zwanger. Collega's en familie insinueren "wat duurt dat allemaal lang" en "dan wordt je toch gewoon zwanger" zijn het type uitspraken  die we bijna dagelijks horen. We hebben er voor gekozen de familie voorlopig niet op de hoogte te brengen van het feit dat we bezig zijn. Ondanks dat zij het niet weten; zijn dat soort uitspraken soms wel pijnlijk. Het ligt ook een beetje aan de dag of ik het kan hebben of niet.
Nou ja, we wachten gewoon verder! Succes allemaal!

Leonie

hallo..
@ leonie, ik weet precies wat je bedoelt, bij ons zijn de vrienden en familie ongeduldig, wij zijn pas verhuisd en nu verwacht men ;het;   ik antwoord steeds maar ; als de tijd rijp is, horen jullie het wel, maar soms is dat idd niet leuk!!
@ laura   welkom! klets lekker mee. mij helpt het in ieder geval met vragen en frustratie van me af te schrijven..
 @ patries en de andere, de druppels van mij waren vandaag echt minimaal 1 heel klein beetje   bruin bloed, (dus het was 2 dagen echt wat)   ik zou zelf niet weten wat het nou is, een 'innesteling'wat jullie misschien zeggen ( en ik hoop) lijkt mij eigenlijk nog niet kunnen, want ik dacht nu pas in de vruchtbare week te zitten, en anders zou het betekenen dat dat vorige week al was. ( en dus al zo'n 9 dagen na mijn vorige ongi....)
af en toe wordt ik echt   gek van die onzekerheid. maar ik ben nog niet  wanhopig  haha...
patries.. nog ff volhouden met wachten en vrijdag gewoon weer testen zou ik zeggen!!!  

Terug
Bovenaan