menstruatie wanneer kom je nou??

Dag Patje!!!

Ik herken alles wat je schrijft!! Zit nu zelf op dag 44 en kan daar ook niets mee. Heb 1 test gedaan net na mijn verwachte NOD, die negatief was, en kan dus ook niet anders dan afwachten. (wat zeer frustrerend is, omdat je gewoon niet aan een nieuwe ronde kan beginnen en omdat je gaat twijfelen aan je lichaam) Ik ben alleen regelmatig misselijk maar dit zal dan wel komen van het ontpillen ofzoiets. Nog maar even wachten en misschien na twee weken een tweede test doen en eens een afspraak maken met de huisarts.

Groetjes,

Jana

Hoi Jana,
Lastig he, dat lange wachten.
Ik wil eigenlijk nog niet naar de huisarts, ben nu op dag 55 van mijn cyclus, maar ik wil toch nog even afwachten.
Morgen doe ik een tweede test, voor de zekerheid. Je weet maar nooit.
Ik heb nog wel geduld, misschien als ik na 60 dagen nog niet ben en de test is negatief ga ik misschien wel teunisbloem proberen, waar ik veel mensen over hoor, of misschien toch maar eens contact met de dokter opnemen.

Succes, ik hoop dat je snel   meer duidelijkheid hebt!

Groetjes van Patries.

Daar ben ik ook weer!
Deze keer leek het er echt op dat ik ongesteld ging worden, had heftige buikpijn en een klein beetje helder bloedverlies bij het afvegen. Maar dat heeft 1 dag geduurd en nu is het weer over; geen buikpijn meer en geen bloedverlies. BALEN!!!!!
Ik heb tijdens deze cyclus 4 dagen bruinige afscheiding gehad, 1 dag roze en 1 dag rood. Ik weet het niet meer hoor! Heb op advies van een collega toch maar weer een test gedaan (zij had dezelfde syptomen bij haar zwangerschap), maar natuurlijk niets. Dat idee had ik ook niet hoor, het voelt niet alsof ik zwanger ben, heb ook geen zwangerschapskwaaltjes ofzo. Ben wel al iets meer dan een week steeds licht in mij   hoofd, heeft een van jullie dit ook of heb ik een verkoudheidje ofzo?
Maar goed, jullie zijn voorlopig dus toch nog niet van me af.
Dan toch maar weer afwachten en geduld hebben....
Liefs, Irene

Hallo allemaal,

Ik bemoei me er even zomaar mee...

heb wel eens gehoord dat je geen middeltjes zelf mag gaan gebruiken zomaar als je zwanger bent, ook geen homeopatische. Ik zou dus voor de zekerheid geen teunisbloem gebruiken, voordat je 100% zeker bent dat je niet zwanger bent. Je weet maar nooit.

Succes en hoop dat je een pos test krijgt!!

Hallo allemaal,
Ik heb vanmiddag de tweede test gedaan en ik ben niet zwanger, helaas.
Maar nu zit ik alweer op dag 55, echt lang duurt het.
Nog geen tekenen van menstruatie.
Ik ben nu ook heel erg verkouden en tegen een griepje aan,   best vervelend.
Ik moet nu verder geduld hebben dat het weer op gang komt. Ik ben nu al twee maanden aan het wachten, bijna.
Ik hoop dat het snel op gang komt, zodat ik kans heb om zwanger te worden, want dat is wat wij graag willen!!

Fijn weekend iedereen!

Hoi dames,
Hebben jullie het ook dat je het ene moment er heel relaxt onder kan zijn dat je maar niet ongesteld wordt en de volgende dag er de hele dag mee bezig bent en van baalt?! Mijn buien veranderen steeds zo! Ik ben nog steeds voorstander van de natuur maar zijn   gang laten gaan en niet te ongeduldig zijn. Maar het liefst zou ik nu al naar de huisarts rennen en dat hij zorgt dat alles goed komt...
Herkenbaar?
Groetjes, Irene

Hallo meiden,

ik heb dat gevoel ook!
De ene dag denk ik: pff is er wat mis met mij? Waarom komt die menstruatie niet? En er zijn ook dagen dat ik er niet aan denk, tot er weer iets gebeurd en ik denk: oh, zou het nu komen? Eigenlijk ben ik er dus wel veel mee bezig.

Ik ben nu al vier maand niet ongesteld, sinds ik gestopt ben met de pil. Dit is echt frustrerend, ga binnenkort toch maar weer even naar de ha en hoop dat zij dan iets voor kan schrijven dat werkt of dat ze me doorstuurt.

maar dan nog iets, ik las laatst dat, ook al wordt je niet ongesteld, je toch je vruchtbare dagen wel hebt en er dus wel een eisprong is. Ik vind het alleen zo lastig om dan in te schatten welke dagen het precies is..

Succes allemaal en ik duim weer voor iedereen dat het snel mag komen!

Hoi meiden,
Iemand al nieuws? Ik heb vandaag weer het idee dat ik ongesteld ga worden, maar dat idee heb ik al erg vaak gehad. Ik probeer maar geduldig af te wachten...het is nu dag 49...
Misschien morgen een Sinterklaascadeautje?
Groetjes

Terug
Bovenaan