menstruatie wanneer kom je nou??

Joehoe!!!! De echo was goed. We hebben een spartelend kindje van 3,4 cm (kop tot kruin) in de buik! Echt super om te zien.
Daarna gelijklangs mijn ouders gereden en langs het stadskantoor zodat mijn vriend de ongeboren vrucht kon erkennen (moet als je niet getrouwd bent). Ondertussen al enkele mensen op de hoogte gesteld. Wel grappig, sommige reageren heel verbaasd. Dachten dat we eerst zouden gaan trouwen. Een aantal vriendinnen van me maakte zich al zorgen om me de laatste tijd, nu snappen ze waarom. Vanavond komen de ouders van mijn vriend langs.
Wat een opluchting!!!!
Meiden, sorry dat ik even alleen over onszelf heb gekletst, lees binnenkort weer bij en dan een reactie op iedereen.

Groetjes, Irene

Hoi Irene!!

Super dat je ons zo mee laat genieten. Fijn dat je het nu ook aan iedereen kan vertellen. Ik snap dat je helemaal met je hoofd in de wolken loopt. Je hebt je kindje voor het eerst gezien!! Meid blijf nog even met je hoofd in de wolken en geniet ervan!

Groetjes Mariska

Dag allemaal!

Irene: Wat geweldig! Zeker ook een hele bevestiging! Lijkt me ook erg leuk om zo naar het moment van 'we gaan het vertellen' toe te leven

Had vandaag op dag 78 een beetje bloed bij afvegen (meerdere keren) en zelf een beetje op een tampon (sorry voor details). Ik vraag me nu af: is dit mijn menstruatie of niet??? Het is wel rood van kleur. Begin ik dan nu met een nieuwe ronde???
Wie heeft hier een idee over?

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Wat lastig, ik denk dat je het beste even kan afwachten wat er nu gebeurd, of je echt ongesteld wordt of niet. Heb je de afgelopen dagen klachten gehad? Behoorlijke buikkramp ofzo? Want als je weet wanneer je eisprong is weet je misschien beter hoe je dit moet zien. Nou veel succes.

Groetjes Mariska

Hoi allemaal,

Irene:
Wat super zeg!! van harte meid, dat jullie echo helemaal goed was.
Nu kun je lekker ontspannen en genieten!
Leuk dat je nu het nieuws verder kan vertellen en iedereen met je mee kan leven.
Geniet er lekker van!!

Jana:
Ik denk inderdaad dat dit je menstruatie is, maar dat die nog verder door moet zetten.
Dit heb ik ook wel eens gehad, eerst paar druppeltjes en toen een paar dagen ineens meer. Ik hoop het voor je, dan kun je weer naar de volgende ronde!

Bij mij nog geen rode duivels te zien. Ik ga morgenvroeg weer een test doen.
Ben benieuwd. Ik loop al wel twee weken lang, met lichte hoofdpijn en dat is echt niet fijn. Ook moe etc. Ook denk ik omdat ik gewoon hoopte dat deze cyclus korter zou zijn. We zullen morgen zien!

Fijne dag, allemaal.
Ik moet vanavond werken en morgenavond ga ik lekker ontspannen/ relaxen, want ik ga met mijn moeder en zusje naar Utrecht: Dirty Dancing!!
Heb er nu al zin in!

Liefs Patries.

Hee lieve dames,

Patje: Ik hoop voor je en ga zekers hard duimen dat je morgen avond als je op stap gaat ook kunt gaan vieren dat je zwanger bent, je gaat morgenochtend toch weer testen?
Het klinkt wel alsof je zwanger bent, hoopt het zo voor je.Ik heb de 22e mijn nod dag maar ga er niet vanuit dat het deze maand raak is, heb ovulatietesten gedaan en daar kwam niks uit, dus maar effe afwachten.

Irene: wat geweldig voor je dat het hartje klopte van het ienie mienie mensje in je. Je weet wel dat je zwanger bent maar toch effe de bevestiging op het scherm.

Liefs esther

Dag Mariska!

Bedankt voor je snelle reactie. Had gisteren dus een paar druppels bloed...vandaag nog niets, dus weet nog niet zo goed waar ik aan toe ben...Nog maar weer afwachten dus. Ik zal het wel even noteren....

Dag Patje!
Ja, wel jammer omdat je gehoopt had dat deze cyclus korter zou zijn....kan ik me helemaal voorstellen.   Ook vervelend van die hoofdpijn. Misschien kan Dirty Dancing een afleiding voor je zijn! Veel plezier!

Groetjes,
Jana

Hoi Meiden,

Lastig hoor Patries dat je nog geen duidelijkheid hebt. Ik hoop morgen voor je dat je meer duidelijkheid hebt. Natuurlijk duim ik voor je voor positief nieuws!
Jana, lastig verhaal hoor. Zou het kunnen zijn dat je een heel late eisprong gehad hebt? Als je er mee zit misschien kan je dan even je huisarts bellen om na te vragen wat het zou kunnen zijn.
Hier ben ik een beetje ongeduldig aan het worden. Ik weet het,ik zit nog maar op dag 20 van mijn cyclus, dus ik moet nog even . Ik hoop dat mijn cyclus wel minder lang is dan de vorige twee keer. Maar als ik net als de vorige keer 12 dagen korter zit, heb ik alsnog een cyclus van 60 dagen. En dan zit ik nu pas op een derde. Ik weet niet wat het is, maar ik ben het even zat. Af en toe heb ik zo'n dag. Maar dat gaat ook wel weer over .

Sorry hoor, maar ik moest het even kwijt.

Ik leef zeker met jullie mee hoor!

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan