menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Meiden,

Nog nieuws? Patries heb je al getest? Ik ben benieuwd.

Hier nog geen nieuws. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eisprong.

Nou voor nu weer groetjes,

Mariska

Dag allemaal,

Wat leuk om te lezen, dat het toch kan lukken, Irene!!! Geeft ons menstruatielozen weer hoop.

Ben nog steeds niet ongesteld geworden al zo'n 64 dagen. Wel al 2 dagen kramp in mijn buik alsof het gaat komen, maar helaas...

Sprak gisteren iemand die er 2 jaar over gedaan heeft om zwanger te worden. Vind het na 5 maanden al te lang duren!!!
Heb me gisteren maar getroost met een biefstuk...

Kan me voorstellen, dat het heel vervelend is als iedereen elke keer maar vraagt wanneer het een keer gaat gebeuren. Ik heb slechts een paar mensen verteld dat we bezig zijn. Maar dan nog krijg je op je 31ste veel vragen, want mensen vinden het raar dat je nog kinderloos bent. Terwijl het tot voor kort een bewuste keuze was.
Ik ken iemand, die helemaal geen kinderen kan krijgen en die wordt echt depressief van die vragen.

Veel sterkte!! Ben heel benieuwd hoe de test van Patries is uitgevallen!

Laura

Hoi meiden!

Hier was ik weer.
Ik ben gisteravond naar Dirty Dancing geweest, dit was erg leuk!!en gaaf.
Ik heb gister en vandaag niet kunnen testen, omdat ik uitgeslapen had en ik liever 's ochtends een test doe, dus morgenvroeg doe ik de test.
Ik hou iedereen in spanning zo!!Lief dat jullie ernaar vragen.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Liefs van Patries.

Patje, je houdt ons wel in spanning hoor!!!

Ristridina, wat grappig trouwens dat je moeder het al aan je gezien had!!! Ik hoop dat je wel op het forum blijft om ons te laten weten hoe het met je gaat!!!

Had op dag 78 en 79 een heel klein beetje bloed, daarna niet meer, dus weet dus nog steeds niet of dit nou menstruatie was of niet... Heb besloten om gewoon regelmatig te gaan klussen en in de zomervakantie weer een afspraak te maken bij de dokter (wacht ik niet helemaal een jaar af, maar goed, wel bijna) ... Deze gedachte geeft weer wat rust. Blijf wel op het forum hoor!!

Groetjes,
Jana

Hoi meiden,

Hier was ik weer.
Vanochtend een test gedaan en helaas niet zwanger.
Maar ja we gaan er weer met volle moed tegenaan!!Ik was wel teleurgesteld, maar ik baal er meer van dat mijn cyclus nu dus weer zolang duurt.
Ik hoop dat mijn menstruatie nu snel komt. Want ik ben al begin oktober gestopt, dus dat is ondertussen al een half jaar geleden en ik heb tot nu toe pas 2 cyclussen gehad en wacht op het moment op mijn derde cyclus.
Zelf wil ik eigenlijk niet langer wachten, maar misschien dat ik binnenkort toch even contact met de huisarts opneem.
Het kost zoveel geduld en een jaar wachten vind ik toch wel lang hoor.........

Sorry, meiden moest even klagen!

Fijne dag nog!

Liefs van Patries.

Hee patries wat balen voor je dat je negatieve test had zeg!? Laat dan gauw maar die rode duivels komen of niet!?!   Ben nog steeds aan het afwachten, volgende week zou officieel mijn nod dag zijn maar ga er vanuit dat het wel weer een week later zou zijn mits ik zwanger zou zijn natuurlijk.
Lieve mensen succes met alles nog!

Liefs Esther

hoi..
 jammer voor je patries..
 en esther.. hopen dat je nod niet komt he.......
 ik heb niet veel nieuws die druppels die ik had hebben maar 2 dagen geduurd en daarna nergens meer last van.. zit nu op dag 23 en ben lekker aan het door'klussen' .
zal wel nog 2 weken duren voor mijn nod...
groetjes.

Hoi meiden,

Patries, jammer dat je weer negatief hebt getest. Vooral ook omdat je gehoopt had dat je cyclus weer korter zou zijn.

Esther, ik hoop voor je dat je NOD niet komt!

Jana en Laura, lastig he dat wachten. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen.

Hier nog weinig veranderingen. Ik merk alleen wel dat ik niet meer echt bezig ben met zwanger worden zelf. Meer met een lijf dat niet normaal doet. Wel lastig soms, omdat mijn schoonzusje wel zwanger is. En dat was binnen drie maanden gebeurd . Maar ja ik moet ook niet zo klagen. Ik ben super blij voor hen!
Maar ik ben op dit moment helemaal niet bezig met kinderkamers, babykleertjes of babynamen, zoals ik bij andere topics wel lees. Hoe is dat bij jullie?
Ben wel benieuwd hoe jullie daarmee omgaan.

Veel succes weer allemaal.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan