menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Meiden,

Nou de stemming is weer gelukkig verbeterd! Voor mij zeker .
Patries, goed dat je gaat temperaturen. Ik doe dat sinds het begin van deze cyclus ook en voor mij geeft het echt rust. Dat ik niet bij elk pijntje denk, nu is mijn eisprong...
Role, ik vind het raar om te zeggen, maar goed dat je uiteindelijk ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde!
Laura, ik vind het soms ook wel lastig om vooruit te plannen, maar aan de andere kant. Je kan je altijd aanpassen aan de situatie toch? Het enige is dat je van vliegtuigmaatschappijen bij een bepaald aantal weken niet meer mag vliegen. Maar als je voor de zomer gaat boeken, ben je nog lang niet zover.
Esther, spannend hoor weer testen morgen! Ik duim voor je.

Zoals ik al zei, de stemming hier is al wat beter, probeer er toch wat  minder mee bezig te zijn. Hoewel ik wel kan vertellen op welke dag ik van mijn cylus zit (dag 28). Maar dat is nog veel te vroeg, als ik naar mijn afgelopen cycli kijk. En volgens het temperaturen heb ik nog geen eisprong gehad, dus ik wacht gewoon af.

Groetjes Mariska

hay allemaal..

en.. al nieuws bij de meiden die op hun ongi wachten??
 wij gaan dit jaar vroeg op vakantie maar dat is eigelijk toevallig hoor, ik heb er wel aan gedacht maar ja, zwanger kun je ook op vak.
 ik zit nu op dag 26 ( die paar druppels niet meegerekend) maar verwacht het nog niet aangezien ik steeds pas na een dag of 35 ongi wordt.. wel heb ik nu wat gevoelige borsten dus het zou er net zo goed wel aan kunnen komen.. wacht perioden gaat weer in ...

Hoi Meiden,

Ik lees dat er een aantal meiden ook aan het afwachten zijn, ik hoop zo voor jullie dat het raak is en anders dat de menstruatie snel komt om weer te gaan voor een nieuwe poging!!
Ik zelf wil beginnen met temperaturen, ik wou eigenlijk zo' n oorthermometer gebruiken, maar misschien beter van niet.Zijn er meer meiden aan het temperaturen??Werkt dit goed??
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en ik zit al op cyclus dag 61, ik heb  geen geduld meer...........
Hoe gaan jullie hiermee om?

Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Vervelend dat wachten. Ik snap helemaal dat je het zat bent. Je zou zelfs al blij zijn als alleen al die rd's komen. Ik probeer het zoveel mogelijk uit mijn hoofd te zetten, maar ik vind dat heel moeilijk. Vooral omdat je toch de hele tijd met je lichaam geconfronteerd wordt. Maar als het niet lukt, schrijf ik het hier wat van me af. Of ik bel even mijn man. Hij snapt het niet helemaal, maar gewoon een luisterend oor, helpt vaak wel.
Ik ben ook aan het temperaturen. Inderdaad gewoon met een billenmeter. Ik had begrepen dat dat het meest secuur is. Gewoon elke dag nadat de wekker gegaan is even temperaturen en dan heb ik schriftje in mijn nachtkastje liggen waar ik het even opschrijf. Voor mij werkt dat prima. Ik weet nu ook dat ik nog geen eisprong heb gehad, dus dat ik ook voorlopig geen rd's kan verwachten. Dat geeft ook wel een bepaalde rust.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Heel veel succes.

Groetjes Mariska

Dag allemaal,

Net weer even zitten tellen. Zit nu op dag 72!  
Nu had ik wel vorige week last van me buik, dus hoop dat dan de ovulatie is geweest,
dus zou dan volgende week ongesteld moeten worden. Anders maar weer een testje doen.

Zeg iets anders: sinds ik met de pil ben gestopt kom ik om in de puistjes! Geen last meer van gehad sinds ik op mijn 17e de pil ben gaan slikken. Lijk nu wel een puber.
Was nooit echt een make-up mens, maar heb nu gewoon foundation op om er een beetje toonbaar uit te zien. Hebben meer mensen daar last van?

Fijne pasen!

Laura

Dag allemaal,

Allereerst fijne paasdagen!

Laura: Heb gelezen dat je sinds je gestopt bent met de pil meer puistjes heb dan anders, heb het zelf niet, maar heb van een vriendin gehoord dat ze toen ze gestopt was met de pil eerst ook meer puistjes kreeg, maar dat het na een tijdje minder werd...Misschien is het ook iets wat met hormonen te maken heeft....

Patje: Wat jammer toch dat deze cyclus (rond de 60  toch) weer langer is dan de vorige...ook maar gewoon afwachten, meer kan je niet doen.. ja en regelmatig klussen dan natuurlijk....

Zit nu op dag 89. Heb op dag 78 en 79 een beetje bloedverlies gehad en ook (heel gek) op dag 83 en 84...Bij het afvegen, zeg maar. Heel vreemd, weet dus nog steeds niet of ik dit als menstruatie moet tellen ofzoiets, maar heb het wel opgeschreven. Verder ben ik iets minder bezig met het zwanger worden, ovulatietesten etc... ben ook gestopt met temperaturen..vind het wel even prima zo... (had natuurlijk liever gehad dat ik al zwanger was, maar ja..) Toch vind ik het soms wel moeilijk als anderen er zo makkelijk over doen en van mij verwachten (ruim 9 jaar samen met mijn man, ruim 1,5 jaar getrouwd) dat ik zwanger moet zijn... Ik blijf natuurlijk wel dit forum lezen en foliumzuur slikken...

Groetjes,
Jana

hoi laura,

ik las net je berichtje over de puisten. nou ik heb ze ook!!!!! nooit geen last van gehad tijdens de pil, op een of twee na tijdens menstruatie. maar nu!!! vooral op de schouders en bij mijn haargrens. ben ik september gestopt met de pil, maar heb er nog steeds veel last van.

dus jij zit ook al lang op de rd's te wachten, ik zit vandaag op dag 93.

ben er ook al spuugzat van, dat wachten!!!

succes met wachten allemaal.

Hoi Meiden,

Ja, Jana vervelend he dat wachten, wel vreemd dat je twee keer wat bloed hebt gehad en daarna niet meer. Volgens mij moet je dat niet als menstruatie tellen.
Ik zelf zit nu op dag 64 en ik blijf gewoon klussen, geen last meer van buikpijn etc.
Weer afwachten en misschien dat ik volgend weekend nog maar eens test voor de zekerheid, als de rode duivels er nog niet zijn.

Laura, gek he, die puistjes en hormonen!Ik heb eigenlijk nooit last van puistjes gehad en ben begin oktober gestopt met de pil, daarna paar maanden wel wat puistjes, maar afgelopen maand extreem veel puistjes, vooral voorhoofd haargrens, ik dacht even van wat is dat nou weer, zo erg had ik het nog nooit gehad.
De hormonen maken je soms helemaal gek he!
Jij zit ook te wachten op de rode duivels, toch. Soms heb ik geen geduld, maar ja moet toch he!
Gisterochtend kreeg ik een telefoontje van mij zusje dat ik tante word, echt leuk!!Ik wist dat zij bezig waren en ze had ' s ochtends pas getest.
Verder zit ik zelf te wachten op de rode duivels, dus verder geen nieuws.

Liefs Patries en fijne tweede paasdag nog!!

Terug
Bovenaan