menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo allemaal,
Nou mijn rode duiveltjes zijn geariveerd, helaas. Wel balen, gister was ik 1 week over  tijd en had mezelf voorgenomen om dan pas te gaan testen wat ik best knap vond van mijzelf om dat vol te houden, gisteravond test gedaan en jah een vaag kruisje maar wel een +. Maar mezelf maar niet te blij gemaakt en zondagochtend nog maar een test doen dacht ik. Zaterdagavond toen ik naar bed ging nog maar even getempratuurd en die was 36.4. Teken dat de duiveltjes zouden arriveren, en jah vanochtend was het weer zover,
Nou op naar de volgende ronde.
Jullie ook allemaal succes.
Liefs Esther

Hallo meiden,

Esther, wat ontzettend balen!!! En dat terwijl je al een kruisje had gezien... Dat maakt de klap denk ik wel dubbel zo hard, of niet? Ben je echt flink ongesteld of maar een klein beetje? Soms kan je toch nog een soort van ongesteldheid hebben terwijl je wel zwanger bent... (wil je niet te veel hoop geven maar wie weet....)

Verder vooral veel wachten bij iedereen begrijp ik. De cyclussen zijn wel weer erg lang bij een aantal van jullie! Je zou toch denken dat je lichaam nu wel gewend is aan het leven zonder pil...? Gek dat zo'n klein pilletje zo'n invloed op je lichaam heeft en nog zo lang door kan werken. Succes voor iedereen die aan het wachten is!

Hier verder alles redelijk oké. Mijn buik is flink aan het groeien, kan geen gewone broeken meer aan. En dat komt alleen nog doordat mijn ingewanden omhoog geduwd worden door de baarmoeder (+vet! helaas!). Mijn baarmoeder komt nu net boven mijn schaambeen uit, de verloskundige kon hem voelen. Ik voel zelf nog niks.
De kwaaltjes nemen wat af, heb wat meer energie. Heb alleen heel veel stress van mijn werk momenteel een daardoor veel buik/bandenpijn. Niet goed!

Meiden, succes allemaal!!!!

Liefs, Irene

Dag allemaal,

Patries, mijn cyclus  van 77 dagen was ook de langste tot nu toe. Ik ben half oktober gestopt met de pil. De cycli worden steeds langer, de eerste was 5 weken, de 2e zo'n 7-8 weken en nu 9 weken. Was ook van plan om maar weer eens te gaan testen, maar was dus niet nodig. Als het zo doorgaat ben ik op mijn 40-ste misschien een keer zwanger, haha.

En Jana, wanneer besluit je om naar de dokter te gaan? Ben je al lang aan het rommelen? Mijn vriend snapt er namelijk niks van en die vraagt elke keer of ik niet naar de dokter moet, maar de vorige keer dat het zo lang duurde werd mij door de assistente op het hart gedrukt om nog maar even geduld te hebben.

Irene, wat leuk dat het al zichtbaar wordt!!! Hoe zit dat met die stress op je werk? Ik maak me daar ook wel zorgen over, aangezien ik altijd heel betrokken ben en alles op tijd en goed wil doen. Probeer me er nu meer van bewust te zijn en dingen wat meer naast me neer te leggen, (kan het beter leren voordat ik zwanger ben) maar blijft toch moeilijk als het in je aard zit. Krijg je daar ook tips voor van je verloskundige?

Nou meiden, sterkte maar weer!!! Bedankt voor het medeleven!

Laura

Hoi allemaal,

Laura: Balen he, zo'n lange cyclus. Ja, het enige wat je kan doen is afwachten.
We zitten in hetzelfde schuitje en ik heb zelf al gedacht dat ik als ik eind van de week nog niet ongesteld ben een afspraak bij de huisarts maak.
Ik vind dit wel spannend, had het liever anders gezien, maar ja elke keer dat wachten daar word ik zo ongeduldig van.

Irene: Wat leuk zeg dat je buik al langzaam zichtbaar wordt.
Hoever ben je nu dan?
Maar stress van je werk dat is niet goed he!Rustig aan doen he! Hoop dat het goed met je gaat. Erg leuk dat je af en toe nog eens op dit onderwerp komt.

Succes iedereen en ja ik hoop ook dat iedereen snel een positieve test in handen heeft!

Een goede vriendin van mij, die heeft nu weeen, echt spannend zeg!!

Groetjes van Patries.

Hallo hier weer even berichtje van mij,
Op dit moment zakt mijn broek echt even  af! Afgelopen zondag ben ik echt goed ongesteld worden, maar dan ook echt goed en nu nog steeds, maar heb nog steeds een raar gevoel in de rug en buik, ik had nog 1 test liggen en dacht doe ik effe, en wat nu, een hele vette dikke+. Snap er echt helemaal niks van, zou ik dan toch zwanger zijn geweest en dat het hormoon nog in het lichaam zit, bedoel na al dat bloed kan ik haast niet zwanger zijn want ik ben echt goed ongesteld.   Ik heb getest met clearblue. Helppppp!!!! wat moet ik hier nu weer mee?!

Patje, wat spannend voor je dat je vriendin aan het bevallen is!!!!

Liefs Esther

Hoi Esther,
Wat een onzekerheid! Als ik jou was zou ik de verloskundige bellen. Ook al ben je nog niet bekend bij een verloskundige, voor dit soort dingen kan je ze altijd bellen.
Ik ken trouwens verhalen van mensen die nog ongesteld geweest zijn terwijl ze toch zwanger waren, waaronder een collega van mij. Misschien toch hoop....
Bloed je nu trouwens ook nog of is het opgehouden?
Niet te lang blijven rondlopen met de onzekerheid hoor! Gewoon hulp vragen van mensen die er meer vanaf weten!!!!
Sterkte en houd ons op de hoogte!
Groetjes, Irene

Ik ken de verhalen irene maar ik kan mij niet voorstellen dat mij zoiets zou overkomen, ik denk dat ik maar gewoon even een weekje ga afwachten want als je na 9 dagen na de 1e dag van je menstruatie nog steeds een positieve test hebt zal ik wel echt zwanger zijn want anders heb je het hcg niet meer in je lijf, ik ben nu nog steeds goed ongesteld.
Snap er echt niks van.

Hoe is het verder met jou? Ik las dat je buik al mooi begon te groeien, dat vond ik bij mijn zoontje ook helemaal geweldig, helaas was het pas rond 20 wk pas echt goed te zien voor anderen maar heb de schade toen goed in gehaald want was op het laatst echt tonnetje rond. Alles van voren net een voetbalbuikje.

Liefs Esther

Hoi esther,

Wat vervelend zeg, deze onzekerheid.
Hoop voor je dat je nog zwanger bent!En dat de menstruatie blijft komen dat zou wel apart zijn, maar het kan allemaal, ja afwachten kan je doen, maar ik denk dat het ook wel fijn is om te weten waar je aan toe bent en denkt ik bel wel een verloskundige.
Je maakt het wel erg spannend voor jezelf zo.

Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, de rode duivels zijn er nog steeds niet en dat al na 71 dagen.
Het wachten kost best veel geduld en energie soms.
Vamorgen heb ik kei leuk nieuws gehad, mijn beste vriendin is bevallen van een dochter Gwenn heet ze. Erg leuke naam en een meisje dat had ik de hele tijd al gedacht bij haar.

Verder met de andere meiden alles goed?

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan