menstruatie wanneer kom je nou??

@Jana, dat is ook een raar patroon zeg. Misschien was dat je eisprong? Heb ook wel eens gelezen dat je daar een bloeding van kunt krijgen. Ik kan me voorstellen dat je helemaal moedeloos wordt. Maar laat je niet onder druk zetten, vooral niet door je omgeving.

@Patricia, hoe is het nu met jouw cyclus? Ik las dat deze al langer was dan je eerste? Heeft de arts nog iets nuttigs gezegd? Slik je teunisbloemolie? Ik heb op een ander forum gelezen dat dat kan helpen.

Iedereen heel veel succes met de lange cyclussen. Ze zouden verboden moeten worden!!

Ben zelf inmiddels 7 weken en 1 dag en ben bekaf van alles. En de boobs doen vreselijk pijn. En 's ochtends niet erg misselijk maar wel heel veel honger. Maar we genieten van alle kwaaltjes want ik besef dat het echt niet zomaar gaat met die lange cyclussen. Ik hoop dat iedereen ook heel snel zwanger is!

Hoi,

Ristridina: Inderdaad met een lange cyclus minder kans. Jij ben nu iets meer dan 7  weken zwanger, heb je al een echo gehad?
Als je nog een echo moet krijgen heel erg veel succes!

Mijn cyclus zit nu op dag 65, snap er echt niks van. Ik wacht nu maar af, zolang ik nog geduld heb.
Zo schiet het niet echt op he!

Hoe is het met de andere meiden?

Groetjes van Patries.

Hoi allemaal!

Hier niet echt nieuws. Gewoon nog aan het wachten . Ik lees van een aantal over puistjes. Nou ik kan er bij aansluiten. Direct na het stoppen met de pil had ik er in mijn gezicht extra last van. Maar dat is nu gelukkig wel minder geworden. Maar nu heb ik er erg last van op mijn rug. Gelukkig is het nog geen mooi weer, dus zo erg is dat niet. Ik hoop dat als het zonnetje weer gaat schijnen het minder wordt.
Ristrina spannend hoor. Ik geniet een klein beetje met je mee . Want het geeft wel hoop dat het ook met een lange cyclus goed kan komen.
De rest succes met het wachten, ik doe gezellig mee.

Groetjes Mariska

hallo..
 ik heb ook nog geen nieuws.... saai he..
ik zit op dag 32 en nog geen teken van een ongi.. wel heb ik nu al een hele week onwijs gevoelige/zere borsten.. de eerste 2 ongi's begonnen met gevoelige borsten, maar dit is wel iets meer weer..  dus wie weet komt het deze week.
jullie al wat meer duidelijkheid?? ik hoop er echt op voor iedereen, want het duurt nu wel lang he meiden?!
groetjes..

Dag allemaal,

Mixed emotions hier. Dat van 2 weken geleden was dus inderdaad mijn eisprong, ons best gedaan, maar nu dus toch ongesteld geworden, na 77!!!! dagen.
Uiteraard hondsberoerd geweest de 1e dag, weet nu weer waarom ik ooit de pil ben gaan slikken.

Maargoed, in ieder geval weer een volgende ronde. Hopelijk nu korter.

Anderen nog successen geboekt????

Laura

Hoi Laura,

Ja, behoorlijk dubbel he? Aan de ene kant ben je blij dat je eindelijk ongesteld bent geworden, want dan weet je tenminste iets. Maar aan de andere kant ben je ook teleurgesteld, omdat je dus niet zwanger bent. In ieder geval op naar de volgende ronde!
Veel succes!

Groetjes Mariska

Hoi Laura,

Wel balen he, dat je weer ongesteld bent geworden na 77dagen. Erg lang maar aan de andere kant hoop ik dat de cyclus de volgende ronde korter is, of dat je natuurlijk zwanger bent.
Hoe lang ben jij nu gestopt dan met de pil?

Ik baal wel een beetje, mijn cyclus doet echt raar, zit nu op dag 69, ik snap er niks van. Mijn cyclus is nog nooit zo lang geweest. Ik denk dat ik morgenvroeg nog voor de zekerheid een test er tegenaan gooi en dan weet ik gewoon zeker waar ik aan toe ben.
Want dit duurt me echt te lang, ik probeer het een beetje naast me neer te leggen, maar dat blijkt in de praktijk toch lastiger.

Veel liefs van Patries.
oja, spannend een goede vriendin van me is nu over 5 dagen uitgeteld en het leuke daarvan is, dat ik me erg betrokken voel bij haar. Dit komt ook omdat zij heel erg open is en mij erbij betrekt, dit vind ik echt geweldig.
Zo weet ik wat mij zelf straks te wachten staat.

Dag allemaal!!

Hier even een berichtje van mij. Niet zoveel nieuws te melden, na die twee keer wat druppeltjes bloedverlies heb ik verder geen bloedverlies gehad..Hou me er verder niet zoveel meer mee bezig, omdat ik er toch niets aan kan doen. Ik ga gewoon in juni weer een afspraak maken met de dokter...Wil dan dat er toch gekeken wordt  naar het uitblijven van mijn menstruatie...  

Laura: heel jammer dat je ongesteld bent geworden, maar je hebt nu in ieder geval weer kans in de volgende ronde!!

Patje: Zitten we nog steeds in hetzelfde schuitje..wachten maar tot de menstruatie komt...er zit niets anders op. En je hebt gelijk: in de praktijk is het heel moeilijk. We zouden het zo graag willen. En om je heen lijkt het alsof de babyboom is losgebarsten. Wel heel leuk dat je een vriendin hebt die je overal bij betrekt...en goed van je dat je zo positief blijft!

Succes allemaal met wachten en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!!!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan