menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Allemaal,

Ik heb jullie verhalen gelezen en dacht laat ik ook een gezellig meekletsen. Ik heb ook een probleem met mijn menstruatie.
Mijn man en ik hebben besloten voor ons eerste kindje te gaan. Ik ben eind december gestopt met de pil. Na de laatste pil nog een bloeding gehad van 5 dagen. Daarna wilden we ervoor gaan. In maart was ik nog steeds niet ongesteld. Meerdere testen gedaan, maar niet zwanger. Ook niet verwacht want ik voelde me niet anders dan anders.   Half maart naar de huisarts geweest en omdat onze wens erg groot was op verzoek Primolut N meegekregen. Dit om de menstruatie op te weken en een soort duw te geven om mijn hormonenhuishouding weer goed te maken. Deze moest ik 10 dagen slikken en inderdaad heb nu een onttrekkingsbloeding. Na deze dagen kunnen we er weer vol voor gaan. Natuurlijk wil ik heel erg graag zwanger worden en het liefste zo snel mogelijk. Dus nu maar hopen dat ik snel zwanger wordt en anders in ieder geval weer een regelmatige cyslus.

Ik heb 10 jaar de pil geslikt en de dokter zei dat dit verschijnsel heel normaal is. Alleen voelt het voor mij niet zo. Ik ben eigelijk wel een beetje bang dat er iets mis is ofzo.

Gr,

MO

hallo allemaal..

mo.. wat vervelend dat je nog helemaal noet ongesteld bent geweest, maar zoals je leest heeft iedereen iets 'raars' maar dat is wel enorm balen!! hopen voor je dat het medicijn dat je gehad hebt goed aanslaat.

patries.. wat leuk voor je vriendin!! leuke naam ook.  ik hoop voor je dat ook jij je er snel bij mag aansluiten!!!!!

ik heb nog steeds geen nieuws te melden, zit nu op dag 38 en nog steeds zere borsten, maar de laatste 3/4 dagen ook wat kramp in mijn onderbuik af en toe.. dat is niet constant ( wat ik meestal wel heb vlak voor mijn menstruatie)    dus nog maar wachten voor mij is morgen een beetje d-day want vorige maand werd ik het na 39 dagen...........
groetjes ella

Hoi Ella en anderen,

Spannend. Succes ermee. Ik ben benieuwd of het aankomende maand gaat lukken bij ons. Ik denk dat ik 2 dagen een bloeding heb en dan kunnen we aan de slag.

Succes allemaal.

Gr,

MO

Goed om jullie reacties te lezen. Ik moest officieel vorige week al ongesteld worden, maar ik ben het nog steeds niet. Net test gedaan en negatief. Zal ik nu naar de huisarts gaan of gewoon nog even afwachten. Wat denken jullie?

Hallo Dine25,

Ik las je verhaal. Het ligt eraan hoe lang je al gestopt bent met de pil?en heb je al heel lang een onregelmatige cyclus?
Meestal zegt de huisarts dat je 1 jaar moet wachten, maar je moet gewoon naar de huisarts gaan, als jij dat wilt.
Beetje eigen ingeving. Ik ben 10 jaar aan de pil geweest en ben nu alweer 7 maanden gestopt met de pil. Het ontpillen is denk ik allemaal al geweest, maar ben nu aan het wachten op mijn derde cyclus, dus schiet niet echt op!
Geduld is belangrijk, maar ik ga volgende week ook even bellen met de huisarts voor een afspraak, of morgenvroeg bellen, zodat ik meer duidelijkheid krijg.
Ik wens je veel succes!!

Groetjes van Patries.

Esther:
Wat ontzettend spannend. Ik denk dat ik wel even een verloskundige zou bellen, zou gewoon niet zo lang kunnen wachten...

Laura: Ik ben dus een aantal weken geleden bij de dokter geweest (moet je iets verder teruglezen in het forum), maar deze kwam met niets dat ik nog niet wist. Heb dus voor mezelf besloten om in juni weer een afspraak te maken. Heb sinds het stoppen met de pil in augustus een cyclus gehad van 26, 27, 70 en daarna na ca. 84 dagen wat bloedverlies, maar weet niet of ik deze als menstruatie moest regelen..

Ik heb net bij iemand (sorry) weet even de naam niet...gelezen over Primolut ofzoiets... misschien is dat ook iets voor mij..geen idee...

Irene: Wat lijkt het me geweldig om zwanger te zijn en alles mee te maken wat jij meemaakt...Ik ben heel blij voor je dat het allemaal zo goed gaat!!

Patries: Ja wachten en wachten...Ben benieuwd wat de dokter bij jou gaat zeggen als je gaat....

Fijn weekend allemaal!
Gr. Jana

grrrrrrr......
dag 41 vandaag ongesteld geworden.
ben d'r knap chagrijnig van geworden! en niemand tegen wie ff lekker kan chagrijnen, want op mijn werk weet niemand ervan... bah!

Hoi meiden,

Esther: Al wat meer duidelijkheid bij jullie? Hoop echt voor je dat je weer positief test!

Ella: Balen joh! Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!! Maar vervelend dat je het met niemand kan delen. Maar hier mag je klagen hoor! Alleen kunnen we je niet even een knuffel geven om te troosten...een digitale knuffel dan maar??

Jana: Bij jou nog nieuws??? Sta je er nog een beetje positief in of ben je bang dat je de medische molen in moet? Wel goed van jullie dat jullie een termijn gesteld hebben, dat geeft denk ik wel wat rust?

Patricia: Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnetje Gwenn! Leuk he om dat van zo dichtbij mee te maken.
Had je die test trouwens nog gedaan? Welke dag zit je nu? Je cyclus lijkt er niet korter op te worden he...

Mariska: Bij jou nog nieuws???

En verder iedereen die ik vergeten ben...veel succes met wachten, klussen en duimen!

Hier alles redelijk goed, op wat buikpijn en rugpijn na. Ik kijk erg uit naar onze vakantie over 3 weken! Kan niet wachten! We hebben nu een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 21 mei! Klinkt al zo dichtbij, en dan ben ik gewoon al weer op de helft... Die eerste weken duurde eindeloos, maar nu vind ik de tijd vliegen!

Fijn weekend allemaal!

Heel veel liefs, Irene

Terug
Bovenaan