menstruatie wanneer kom je nou??

E25:
Balen dat je PCOS hebt, maar aan de andere kant kun je er nu wel wat aan doen! Met clomid moet het goed komen toch?? Laat je het ons weten hoe de kuur clomid en de ontwikkelingen daarna gaan??

Patje: Heel veel succes morgen bij de huisarts. Zal aan je denken....

Had vandaag nog steeds een positieve ovutest, dus vanavond toch nog maar even klussen...

Groetjes,
Jana

Hoi Jana en Mariska!

Veel klusplezier en dat er maar goed raakgeschoten mag zijn...!

Groetjes, Irene

Hoi Esther,

Hoe is het met jou? Volgens mij is het nu een week geleden van je positieve test maar toch bloedverlies... Ik hoop zo voor jullie dat het toch nog goed zit!
Kan me voorstellen dat je ff niet op het forum bent geweest of gereageerd, je hebt even genoeg aan je eigen zorgen. Maar weet wel dat we heel erg met je meeleven!

Heel veel liefs, Irene

Hallo meiden,
Heb vandaag nog maar een test gedaan, 2 zelfs maar ik denk niet dat het nog wat is, heb een cleaurblue gedaan een pas na een uur verscheen er een +, en dat mocht je niet aanhouden, (10 min erna) en een van de apotheek en daar kwam niks uit, dus we gaan er deze maand weer voor 100 procent tegen aan. Is wel fijn hoor, dat je weet dat er meiden zijn die met je meeleven, bedoel nu helemaal, mijn mannetje is een paar dagen weg voor werk dus zit hier maar een beetje te piekeren enzv,
Patje, wens jou veel succes morgen, ik hoop voor je dat je eens een x duidelijkheid krijgt.

Nou mensen succes allemaal,
Liefs Esther

Hoi meiden,

Super lief en fijn dat jullie zo meeleven, ook ik heb hier heel erg veel aan!
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, de wachtkamer zat vol en ik was best zenuwachtig op wat de dokter ging zeggen en vragen.
Uiteindelijk viel het best mee!!
De huisarts vroeg ook of mijn kinderwens haast had en hoe ik er zelf over dacht.
Hij zei ook je bent nu sinds 1 oktober 2007 gestopt, is voor hem 6 maanden.
Ik moet morgen medicijn Primolut ophalen, waar ik over vier dagen mee moet beginnen.
Ik moet deze 10 dagen innemen en dan 2 tabletten op een dag.
Het is een medicijn om de menstruatie weer mee op   gang te krijgen. Na die 10 dagen tabletten slikken, duurt het ongeveer 3 tot en met 7 dagen wanneer ik weer ongesteld wordt. Huisarts wil over twee maanden dat ik terug kom, want door de Primolut kan het zijn dat mijn cyclus daarna weer opgang komt en regelmatiger wordt.
Ik ben blij dat de dokter zo meeleefde en ook percee wil hebben dat ik over twee maanden terug kom!!Om dan verder stappen te ondernemen als dat nodig is en ook om te kijken hoe het gaat.

Zo meiden, een lang verhaal, maar nu heb ik tenminste al wat meer actie ondernomen en wie weet dat het nu makkelijker gaat. Ook nam de huisarts de langste cyclus aan, waar ik nu op wacht al 80 dagen morgen.

Ik moet zodadelijk weer werken avond dienst, lekker afleiding en dan morgen de tabletten ophalen.

Nou meiden, iedereen succes!!en ik hou jullie weer op de hoogte.

xxx Patries.

Hoi Patricia,
Wat fijn dat de dokter zo reageerde! Heb je je voor niets zorgen zitten maken. Hopelijk gaan de medicijnen werken en heb je snel een regelmatige cyclus. Fijn hoor zo daadkrachtige arts!
Werkse straks!
Groetjes, Irene

Patje: Gelukkig maar dat het zo meeviel. Fijn dat jouw arts gelijk iets wil doen aan deze onregelmatige cyclus. Ik ga in ieder geval de naam Primolut onthouden...Mijn dokter (was een vrouwelijke arts en niet mijn eigen huisarts) wilde hier verder nog niets mee doen, maar ik ben eind augustus al gestopt met de pil...Ik heb me voorgenomen om eind mei/begin juni weer een nieuwe afspraak te maken met mijn eigen huisarts.... Ben benieuwd hoe jouw cyclus gaat verlopen als je dit medicijn gebruikt hebt.

Esther: Uit je verhaal begrijp ik dat je niet denkt dat je zwanger bent...je moest immers veel langer wachten tot het +je verscheen... Moet een hele teleurstelling zijn.. heel jammer. Maar zie het positief in, de volgende ronde is er weer een kans!

Irene: Hoe is het met jou?
Mariska: Voel je al wat?

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan