menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo allemaal,

Ella: Fijne vakantie en geniet ervan!

Esther: Balen zeg,dat jouw huisarts er zo over denkt. Zo kom je natuurlijk geen stap verder. En ja, ik hoop natuurlijk dat het weer snel raak mag zijn.

Mariska: Spannend zeg, dat afwachten, maar het is in ieder geval fijn dat je weet wanneer je eisprong was.
Ik zal voor je duimen!!

Ik ga straks even die tabletten ophalen (primolut) en ik denk dat ik daar zondag mee begin. Ik hoop echt dat ik geen bijwerkingen krijg, want moet begin volgende week drie late diensten draaien. We wachten wel af. En als het goed is mogen we alleen veilig vrijen want die tabletten maken het schoon van binnen, dus stel dat je zwanger bent wordt het kindje afgestoten. Daarom wordt er ook aangeraden om eerst een zwangerschapstest te doen.
Ik moet wel even kijken of ik wel alcohol mag drinken etc, omdat ik binnenkort ga stappen met een vriendin.
Gisteravond bij een goede vriendin geweest die pas is bevallen, wat een mooi meisje hebben hun gekregen zeg.
Even vast gehouden, zo klein echt super!!

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend!

Liefs van Patries.

Dag allemaal!

Irene en Ristridina: Wat geweldig om jullie verhalen te lezen...o wat lijkt het me fijn om zwanger te zijn en dan natuurlijk moeder te worden!! Eigenlijk kan ik niet wachten...

Patries: Goed dat je zondag gaat beginnen met Primolut....

Ella: Geniet maar lekker van je vakantie...Even iets minder ermee bezig zijn en bovendien, ze zeggen dat spontaniteit ook heel belangrijk is!! Ga je dan na de vakantie met ovulatietesten beginnen?

Mariska: Nou, heb dus een paar dagen een positieve ovulatietest gehad, dus zijn we goed gaan klussen... Heb nu geen positieve ovulatietest meer, dus nu is het nog ruim een week afwachten en dan hoop ik maar dat ik of ongesteld word...of zwanger ben natuurlijk... Ik weet niet of je altijd zwanger bent als je meerdere dagen een positieve ovulatietest hebt gehad...meer dan klussen in de juiste tijd kan je niet doen toch?
Verder had ik wel gevoelige borsten toen ik ook die positieve testen had, maar dat is nu weg...

Groetjes,
Jana

Esther:
Wachten tot januari 2009....dat is veel te lang...Ik hoop dat je heel gauw zwanger bent en dat je niet zolang hoeft te wachten. Kan je arts anders niet eerder beginnen met testen?

Groetjes,
Jana

Hoi Allemaal,

Esther, ik las het van wat je huisarts gezegd had en ik werd helemaal kwaad. Belachelijk zeg. Je komt daar toch om serieus genomen te worden! Ik hoop dat je snel zwanger wordt en niet zo lang hoeft te wachten.

Patje, goed dat je zondag gaat beginnen. Ik hoop voor je dat het allemaal gaat helpen. En dat hierna je cyclus een beetje "gewoon" wordt.

Jana, dus jij bent nu ook aan het wachten. Ik moet wel zeggen dat het wachten nu wel anders is dan toen ik aan het wachten was op mijn ei. Ik had dinsdag voor het laatst een positieve ovulatietest. En s' morgens ging ook mijn temperatuur omhoog. Dus het was echt een eisprong. Nu heb ik nog wel wat klachten. De gevoelige borsten blijven aanhouden. Ook is blijft mijn buik opgezet en ik heb steken. Ik vind het eigenlijk allemaal heel lastig. Want daardoor zit ik mezelf een beetje gek te maken. Maar ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is wel moeilijk.
Jij ook heel veel succes met wachten.

Groetjes Mariska

Mariska:
Vanochtend bij het afvegen (sorry) een beetje bloed....Wat is dit nu dan weer... Ik had op 6 en 7 april een positieve ovulatietest... En nu dus wat bloedverlies...Mijn menstruatie zou pas volgende weer moeten komen uitgaande van die positieve ovulatietesten..Sjonge ik wist niet dat stoppen met de pil en graag zwanger willen worden zoveel moeilijke vragen teweeg zou brengen! Moet dus maar afwachten en kijken of deze bloeding aanhoudt! Jij ook heel veel succes met wachten!

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Ja, dat lijkt me ook even schrikken. Ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat het een innestelingsbloeding is. Ik blijf in ieder geval voor je duimen!

Groetjes Mariska

hoi jana..
 en alle andere natuurlijk,

ik wil in princiepe wel met die testen beginnen volgende maand, ( na de vakantie) alleen denkt mijn vriend er anders over, hij vind dat zo'n gedoe voor mij, en dan ben je echt elke dag zowat er actief mee bezig... ik twijfel nog. moet dan echt elke dag? of hoeft dat maar 1 week ofzo?

heb zo'n zin in de vakantie, ik zit nu ziek thuis, lekker vlak voor vakantie. ( oorontsteking) en dan moet ik donderdag het vliegtuig in......  hoop maar dat het dan over is.

zijn er nog meiden die aan het wachten zijn??
-xxx-

oh ja... en jana,
 hoe is het nou?? heeft het doorgezet?

ik hoop zo voor je dat het een inesteling was zou natuurlijk goed kunnen gezien het aantal dagen.....  duim voor je.

Terug
Bovenaan