menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Allemaal!

Ester: wat vervelend dat het je niet zwanger blijkt te zijn. Het lijkt me dat je door die andere positieve testen wel een beetje hoop had. Ik hoop dat je snel op kan voor de volgende ronde.
Patje: Wat fijn dat de huisarts zo begripvol reageerde. Hier kan je verder mee. En ik denk dat het ook fijn voelt om serieus genomen te worden. Dat je echt niet "zomaar" komt.
Jana: Hoe gaat het nu bij jou? Voel jij al iets?
Ik voel vanalles, steken in mijn buik (gelukkig niet meer zo erg als zondag). En mijn borsten zijn super gevoelig. Heb ik echt nog nooit eerder gehad. Wat ik wel vreemd vind is dat ik nu al voor de derde dag achter elkaar een positieve ovulatietest heb. Ik dacht dat normaar dit maar een dag was. Hebben jullie misschien een idee?

Mo en Ella: nog nieuws of gewoon aan het wachten?

Groetjes Mariska

Hallo allemaal!

@Patricia, jeetje, wat een gedoe ook met die cyclus! Hopelijk komt het na Primolut weer opgang. Ik ken ook iemand met een lange cyclus die de pillen van Etos Zwanger slikt en die helpen bij haar. Misschien iets voor jou?

@Loveme, zo, dat is spannend! Ik heb wel eens gehoord dat als je zwanger bent, dat de ovutesten ook positief zijn.

@Jana, hoe is het met jouw cyclus? Klus er maar goed oplos (want als je net zwanger bent dan heb je er even helemaal geen zin meer in hihi).

@Irene, ben jij al uit de gevarenzone qua weken?

Hier alles prima. Vandaag de echo gehad. Wauw zeg! Baby groeit goed, al 2,4 cm met kleine beentjes en armpjes (nog stompjes maar ozo schattig). Ik hoop dat iedereen heel snel zo'n kleintje op het beeldscherm ziet want het is gewoon wondermooi. Ben vandaag trouwens 9 weken en 4 dagen en uitgerekend op 7 november. Da's op de dag dat ik mijn laatste pilbloeding had (waarna dat hele grote lege gat kwam....)

Hoi allemaal,

-Mariska: ik zou maar snel een zwangerschapstest halen meid! Ovulatie houdt volgens mij geen drie dagen aan, maar ook met een zwangerschap test je positief op ovulatietesten... Houdt ons op de hoogte!!!

-Ristridina: mooi he om jullie kindje op een echo te zien. Wel grappig, je bent precies een maand na mij uitgerekend! Ik ben nu ondertussen 14 weken en 1 dag. De gevarenzone is dus voorbij. Kan mijn gewone broeken niet meer aan, voel nu ook mijn baarmoeder boven mijn schaambot uit komen. De eerste weken van de zwangerschap vond ik zo langzaam gaan, nu lijken de weken voorbij te vliegen!

-Jana: hoe is het eigenlijk met jou? Voor jullie wordt het nu weer wachten, toch?

-Patries: vandaag beginnen met de pillen? Ben benieuwd of je daar bijwerkingen van gaat hebben. Mag je ondertussen gewoon doorklussen of moeten jullie het even veilig doen?

-Esther: als ik het goed begrijp heb je waarschijnlijk een hele vroege miskraam gehad? Heftig hoor!  Misschien is het wel 'beter' dat het zo vroeg mis ging, het lijkt me helemaal heftig als je al weken lang zwanger bent en het dan mis gaat. Maar het blijft helemaal NIET leuk!
Hebben jullie eigenlijk al een kindje of gaan jullie voor de eerste?

-E25: had je al gemist. Goed dat de arts zo daadkrachtig is geweest. Hopelijk ben je met de clomid snel zwanger. Houd je ons op de hoogte?

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad, hoop ik.
Ik heb vandaag mijn vrije dag een heerlijk lang uitgeslapen. Van genieten nu het nog kan! Ik ga zo denk ik maar van het lekkere weer genieten, een beetje in de tuin aanmodderen ofzo.

Groetjes, Irene

Hoi Irene!

Dank je wel voor je optimisme. Ik wordt er helemaal vrolijk van. Maar ik ben echt nog niet zwanger hoor. Ik heb namelijk vanmorgen weer een ovulatietest gedaan en die was negatief. Plus dat mijn temperatuur de laaste dagen ook gewoon nog verlaagd was. Die temperatuurdaling van vorige week gaf dus gewoon mijn eisprong aan!
Vanmorgen met het temperaturen was mijn temperatuur 0,5 graden hoger. Dus het was echt een eisprong! Nu dus afwachten! Spannend! We hebben goed geklust,dus...

De andere meiden, nog nieuws?

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,
Dan moet je wel een ernorme eisprong gehad hebben, drie dagen positief! Dat wordt een 3-ling denk ik , ha, ha!
De week van 21 april wordt dus een spannend weekje voor jullie. Ik duim!!!!
Veel liefs, Irene

he allemaal..
 oh wat leuk om te lezen dat er een kindje groeit in je buik!!!! speciaal zeg!
 verder lees ik nog weer wachten wachten en wachten.. patries, heb je al nieuws????
 bij mij nog niks te melden, mijn ongi is nu weer klaar dus weer een week of 6 ervanaf...

ik ga volgende week lekker 2 weken op vakantie!!!   even rustig aan doen en onze hoofden leeg maken, ik wilde eigelijk , als het na een half jaar nog niet gelukt was met ovulatie testen gaan beginnen, en dat is deze maand, maar ik heb geen zin om er op vakantie zo mee bezig te zijn. we hebben afgesproken dat we er niet zoveel aan gaan denken en lekker gaan relaxen op vak. we doen 'het ' toch wel regelmatig in zo'n warm land ; )

misschien dat als mijn lichaam uitgerust is, het er meer klaar voor is.....
 we hopen verder........
 -xxx- ella

Hoi Ella,

Heerlijk dat je lekker op vakantie gaat. Even alles achter je laten! Lijkt me heerlijk!
Geniet er lekker van!

Groetjes Mariska

Hallo hier ben ik weer,
Nou mijn dokter was niet zo als jou dokter patricia,
Ben er vanmorgen geweest en verhaal uitgelegd, en zij vond dat ik bewezen had dat ik op en top vruchtbaar was, ivm miskraam dus als ik januari 2009 nog niet zwanger was dan moest ik aan de bel trekken, Nou dat zou dan betekenen dat ik dan 19 mnd verder zou zijn als het januari   is, schiet dus lekker op. Hopen dat ik toch echt wel in die tussen tijd zwanger ben. Nou jah we zien wel verder.
Hoe is met jullie allemaal verder dan?
Liefs Esther

Terug
Bovenaan