menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Ella,

Vervelend dat je ziek bent, ik hoop dat je weer snel opknapt!
Voor die ovulatietesten, ik doe het in combinatie met temperaturen. Ook voel ik mijn eisprong behoorlijk goed. Ik weet niet of jij dat ook voelt. Want temperaturen is handig voor achteraf. Het is namelijk zo dat als je temperatuur stijgt ,dan heb je je eisprong al gehad. Maar ik temperatuur dus iedere morgen voordat ik uit bed stap en schrijf het dan op. Als ik last van mijn buik heb, dus denk dat ik mij eisprong heb, dan doe ik voor de zekerheid zo'n ovulatietest. Deze manier heb ik deze maand voor het eerst uitgeprobeerd en werkt voor mij prima. Want ik zag het niet zitten om elke dag vanaf een bepaald moment een  ovulatietest  te doen met  het oog op de enorm lange cycli die ik had gehad.  
Ik hoop dat  je iets aan mijn  verhaal hebt. En veel succes met beslissen wat je gaat doen.

Groetjes Mariska  

Hoi Jana,

Spannend zeg!
Ik hoop voor jou dat het een innestellingsbloeding is, dat zou mooi zijn!!
Ik zal voor je duimen!

Groetjes van Patries.

Ik heb zelf net de medicijnen Primolut opgehaald morgenvroeg nadat ik uit mijn werk kom ontbijten en beginnen met de medicijnen.

hallo allemaal,

ik heb me zojuist aangemeld en lees jullie verhalen. heel herkenbaar.. ik ben namelijk sinds 15 oktober 2007 gestopt met de pil.
mijn menstruatie is verre van regelmatig.. dan weer om de twee maanden, dan weer één dag en dan stopt het weer voor de rest van de maand..
volgens mijn huisarts (vrouw) kan het nog wel een tijdje duren voordat er regelmaat in komt, maar ben inmiddels al bijna een half jaar gestopt. dit wuifde ze weg en wilde geen actie ondernemen.. opnieuw maar weer afwachten dus..

groetjes Yvon

Moet mijn  effe luchten, heb er effe een paar nachten over geslapen maar ik vind het eigenlijk wel belachelijk dat ik zo lang moet wachten van de huisarts, denk dat ik maar even contact ga zoeken met de verloskundige, die adviseerde mij in januari na mijn miskraam al om naar de gynacoloog te gaan ivm mijn onregelmatige cyclus, maar die gaf mij toen ook het advies dat je na je miskraam wel super vruchbaar bent dus toen had ik zoiets van effe wachten dan maar, maar jah het begint nu wel echt meer te kriebelen, ik weet gewoon wel dat ik vruchtbaar ben maar ik heb het gevoel dat er iets in mijn lichaam is dat de zwangerschappen in een vroeg stadium worden afgebroken, bedoel de laatste drie mnd elke x overtijd en telkens vage zwangerschapstesten die wel vaag positief waren. Moeilijk moeilijk moeilijk, nou allemaal een fijn weekend gewenst, ga morgen lekker naar de dierentuin met mijn zoontje en man, effe lekker zelf een kindje zijn ha ha ha,

Liefs Esther

Dag allemaal!!

Verder vandaag geen bloedverlies meer gehad..het woord innesteling schiet stiekem wel even door je hoofd, maar durf er eigenlijk niet op te hopen...

Ik hou jullie op de hoogte..

Ella: Ik denk dat het ook niet goed is om heel erg bezig te zijn met die ovulatietesten, maar als je ze gebruikt op het moment dat je cervixslijm erg vloeibaar is, je steken in je buik hebt of rond de ovulatieperiode zit is het misschien toch handig. Ik zou ze zelf in ieder geval niet heel lang elke dag doen..met een lange cyclus ook bijna onmogelijk denk ik.   Het testen zelf is heel makkelijk dus wat dat betreft is het niet een heel gedoe om het te doen...

Fijn weekend allemaal.

Groetjes,
Jana

hay jana en mariska,

bedankt voor jullie reacties/ advies.   dat servixslijm merk ik altijd wel goed, dus ik denk dat ik dan idd gewoon ga testen.
na de vakantie ga ik daar dan mee beginnen. ik lees dat jullie allemaal een bepaald merk hebben.. wordt dat besteld via internet? want dat lijkt me wel fijn!

veel succes de komende dagen, hopen dat je ongi uit blijft!!!!!!!!!!!!!
groetjes.

Dag allemaal...

Had vandaag weer een beetje bloedverlies, dus heb het idee dat het toch menstruatiebloed is...Helaas... Ik snap alleen niet dat je nog geen week na je positieve ovulatietest alweer ongesteld kan worden..(zit toch altijd ca. 14 dagen tussen) Ik vraag me dus af of deze ovulatietesten wel goed waren.... Als ik terugkijk heb ik een cyclus gehad van 26, 27, 70, had daarna na  84 dagen een heel klein beetje bloedverlies (wist niet of ik deze toen mee moest tellen als menstruatie) en daarna (deze cyclus dus) na 32 dagen...Misschien komt mijn cyclus nu weer een beetje op gang..

Mariska: I'll keep my fingers crossed for you!

Ella: Ik heb de ovulatietesten van sensitest..Kun je bestellen via sensitest.nl. Zijn veel goedkoper dan in de winkel.

Groetjes,
Jana

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag begonnen met de tabletten Primolut N, ben wel benieuwd. Tot nu toe geen bijwerkingen.
Nog 9 dagen te gaan!
Ik dacht  dat ik vanochtend ongesteld werd, beetje bruinige afscheiding, maar toch maar die tabletten ingenomen, ik had het namelijk ook heel erg koud.
(Sorry voor de beschrijving.)

Vanmiddag visite gehad  van mijn zwager en schoonzusje. Mijn schoonzusje is nu iets meer dan 6 maanden zwanger. Ik en  mijn vriend hebben een heel mooi en leuk spijkerbroekje en badstof shirtje gegeven. Toen ik zag hoe blij ze ermee waren, dacht ik, ik wil ook!!!
Wel leuk om dit jaar  nog twee keer tante te worden.
Mijn zusje zit als het goed is nu in de negende week, dus erg pril nog, maar krijgt aankomende vrijdag haar eerste echo, erg spannend dus!!

Hoe is het verder met iedereen??

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan