menstruatie wanneer kom je nou??

Hai,

Ik ben dan wel niet bezig om zwanger te raken, maar ik ben wel met de pil gestopt, op aanraden van de gyn.
Heb al verschillende pillen uitgeprobeerd en elke keer heb ik na een tijd doorbraakbloedingen. Echt onzettend vervelend.

Naar de gyn doorgestuurd, onderzoek gehad en bleek dat ik een papIIIA uitslag had.
Ik moest met de pil stoppen en de 1e keer dat ik ongesteld werd was na 38 dagen en de 2e keer heeft het 47 dagen geduurd  ik heb voor de 2e keer pilletjes gekregen om een menstruatie op te wekken en afgelopen vrijdag ben ik EINDELIJK ongesteld geworden, wat een pijn zeg!!! Ik werd gewoon midden in de nacht wakker van de pijn, leken wel weeen  maar nu is het eigenlijk alweer over. Heel raar, ben ook sinds vanochtend echt heel erg misselijk, pijn in me hoofd. En als ik met de pil ongesteld word, ben ik het veel erger en langer!

Heb voor de 2e keer ongesteld ontelbare keren getest, maar elke keer negatief, maar hoe kan het dat ik nu toch onwijs misselijk ben?! Snap geen hol van mijn lichaam!

Vanmiddag moet ik weer met de gyn bellen, uitslag  van het vervolgonderzoek wat ik voor 2 weken terug heb gehad.
Hopelijk mag ik weer aan de pil, want dat wachten op een ongesteldheid is  zwaar klote en dan ben ik nog niet eens bezig voor een kindje..laat staan hoe dat voor jullie moet voelen!

Groetjes Leontine mama van Dayden Joshua 2 jaar!  

Dag allemaal,

Tijdje niet op het forum geweest. Was ongesteld geweest en heb het hele onderwerp even uit mijn hoofd gezet. Nu moet de vruchtbare periode weer komen, dus de interesse neemt weer toe. De puistjes in ieder geval. Was ze even kwijt, maar komen in hevigheid weer terug.

Zag het afgelopen weekend even niet meer zitten. Echt overal om me heen zie ik zwangeren en het lijkt wel of iedereen 30 dagen per maand een eisprong heeft, want de ene baby is geboren of ze zijn al weer zwanger van de volgende. Voelde me echt een beetje een mislukkeling, dat het bij ons zo lang duurt/ moeizaam gaat.

Ben heel benieuwd hoe dat middel bij je aanslaat, Patries! Als deze periode weer zo lang wordt, ga ik ook maar eens naar de huisarts. Heb alleen zo'n stugge ouwe vent, die niet echt meedenkt. Beetje zoals die van jou, Esther! Voor zo'n reactie ben ik dus ook bang. Ben je al naar de gynaecoloog geweest?

Veel sterkte allemaal!! Hoop dat we allemaal snel met een grote buik mogen lopen, behalve jij dan Leontine. Sterkte!!! Laat even weten hoe de uitslag was van de gyn.

Laura

Hoi meiden,

Laura, inderdaad dat is soms lastig he, al die zwangeren om je heen, ik kan het helemaal indenken.
Best lastig als je een hele lange cyclus hebt, want je kunt er geen peil op trekken.

Ik zit vandaag op de vierde dag van het slikken van de Primolut en ik moet zeggen dat ik gelukkig geen bijwerkingen heb tot nu toe. Nu dus nog zes dagen te gaan en ik ben   benieuwd of ik dan ongesteld ga worden. Ik hoop het echt.
En wie weet dat mijn cyclus dan weer beter wordt, hoop het echt!!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Groetjes van Patries.

Hoi Allemaal!!

Laura, ik snap helemaal wat je bedoelt. Met die lange cylci van ons is de kans gewoon een stuk kleiner. En dan ook nog al die zwangeren. Heel erg lastig.
Patje, goed dat je (nog) geen bijwerkingen hebt. Ik hoop echt voor je dat je snel ongi wordt.
Nou komt mijn verhaal, ik weet het, ik zeur, maar ik moet het even kwijt, sorry!!
De rd's zijn er nog niet, maar ik ben niet zwanger , want gisteren en eergisteren zag ik dan mijn temperatuur alweer daalt. Dus ik verwacht de rd's elk moment. Ik wordt er een beetje moedeloos van. We zijn bijna (in mei) alweer een jaar bezig, maar we gaan dus door die lange cylci pas ronde 7 in. Het lijkt allemaal zo lang te duren, en idd zoals Laura al zei, iedereen om je heen lijkt wel elke dag een eisprong te hebben. Dan denk ik heel vaak "Waarom ik niet?". Ik weet het zelfmedelijden (sorry) maar het is zo lastig. Ik probeer ook wel positief te blijven hoor, maar dat is wel lastig. Want als ik vandaag of morgen ongi wordt is deze cyclus wel weer 16 dagen korter dan de vorige. Ik hoop dat dat zo door blijft gaan. Dus ik blijf lekker doorgaan met temperaturen. En dan zien we wel hoe het loopt.
Dit was het voor nu, ik moest het even kwijt.

Jullie veel succes.

Groetjes Mariska

Hoi lieve meiden,

Wat gebeurt er hier veel zeg! Ik probeer dagelijks mee te lezen en ik moet zeggen dat ik het fijn vind om te lezen hoe jullie elkaar steunen. Ik reageer misschien niet iedere dag, maar ik leef met jullie mee hoor!!!!

Nu maar even een pagina ernaast openen zodat ik op iedereen kan reageren:
-Mariska: balen dat het weer niet raak is. Kan me voorstellen dat je gefrustreerd raakt. Een jaar is niet niks! Ga je na de dokter als je een jaar bezig bent of gaan jullie het voorlopig nog 'gewoon' proberen?
-Patries: fijn dat je geen bijwerkingen hebt! Volgende week ongesteld dus als het goed is? Wordt daarna voor jullie wel spannend hoe je cyclus dan is! Je hebt trouwens wel heel veel zwangeren om je heen. Leuk maar af en toe ook wel confronterend?
-Laura: leuk dat je weer terug bent. Een mislukkeling ben je zeker niet hoor!!!! Er zijn zoveel vrouwen waarbij het niet gelijk lukt. En je ziet niet aan al die dikke buiken hoelang de stelletjes misschien al we bezig waren...
-Leontine: ben benieuwd wat de gyn zegt!
-Jana: vreemd hoor! Hoe kan dat nou zo kort na een positieve ovulatietest? Maar 32 dagen is natuurlijk wel een mooie cyclus. Hopen dat je een korte, hele vruchtbare cyclus blijft houden!
-Ella: morgen op vakantie, heerlijk joh! Geniet van jullie vakantie en lekker ontspannen en klussen voor de fun!
-Esther: de dokter heeft natuurlijk wel gelijk dat je blijkbaar wel zwanger kan worden. Maar ik kan me voorstellen dat je je wel afvraagt waarom het door je lichaam afgestoten wordt. Heb je nog contact gehad met de verloskundige?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben...
Hier alles oke. Nog 6 hele drukke dagen op mijn werk en dan heb ik vakantie. Merk dat ik er gigantisch aan toe ben. Heb gisteren met mijn baas gezeten om mijn verlof te plannen, ik ga van 25 augustus tot 5 januari met verlof. Da's iets langer dan 16 weken, maar ik neem nog wat vakantie op. Heb geen zin om tijdens de feestdagen weer te beginnen met werken. Wel gek om zo lang weg te zijn op mijn werk! Ik hoop na mijn verlof 3 dagen te mogen gaan werken, maar daar moet mijn baas nog over nadenken en met de manager overleggen. Duimen!!!

Heel veel liefs en succes voor iedereen!
Irene

Hoi Meiden,

Het is rustig hier. Ik ben nog steeds aan het wachten. Nog geen rd's te zien. Maar morgen ga ik voor de zekerheid toch maar een test halen, dan zien we zondag wel wat het wordt.
Maar hoe gaat het met jullie? Druk met andere dingen? Want dat is wel makkelijker om er dan minder mee bezig te zijn. Nou in ieder geval een goed weekend allemaal!

Groetjes Mariska

Hoi meiden,

Mariska: Spannend hoor als je van het weekend gaat testen, wie weet!!!!
Ik hoop het voor jullie!!

Met mij gaat het wel goed. Ik zit nu op de 7e dag van het innemen van de tabletten en ik ben blij dat ik er geen last van heb.
Ik moet ze tot en met dinsdag innemen en dan duurt het ongeveer drie a vier dagen dat mijn ongesteldheid moet komen.In ieder geval volgende week nog.
Ben echt benieuwd, of het geholpen heeft en het iets doet.
We wachten rustig af. Ja, en dan straks er weer tegenaan!!
Vanochtend lekker even aan mezelf gedacht en samen met mijn zusje naar de kapper geweest.
Mijn zusje moest gister haar eerste echo, erg spannend. Ze was gister precies 9 weken zwanger. Vanmorgen even de echo bekeken, deze zag er echt super mooi uit!
Verder lekker relaxen van het weekend en vanavond stappen. Dus genoeg afleiding!!

Liefs van Patries
ps: Fijn weekend iedereen!

Dag allemaal!
Zit nu op dag 9 van een nieuwe cyclus en heb elke dag licht bloedverlies gehad..vandaag ook buikpijn...verder niets nieuws te melden. Afwachten maar weer. Ben eigenlijk allang blij dat ik wel bloedverlies heb...je gaat soms twijfelen aan je eigen lichaam...

Verder bij iedereen alles goed??

Patje: ben benieuwd of je ook gelijk ongesteld wordt op het moment dat het zou moeten volgens Primolut.
Mariska: Wat ontzettend spannend!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan