menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Allemaal,

Patje: Ik hoop voor je dat het allemaal volgens het boekje blijft gaan. Heb je last van bijwerkingen of niet? Het is zou fijn zijn als je hierna je cyclus wat normaler zou worden.
Jana: Ja, idd ongesteld worden is niet helemaal wat we er van verwachten (zwanger worden is de bedoeling), maar ik ben ook toch weer blij als ik eindelijk na zo lang wachten toch ongi ben.

Helaas hier ook geen spetterend nieuws, ik ben gisteren gewoon weer ongesteld geworden. Had het ook wel een beetje verwacht, omdat ik die temperatuurdaling afgelopen week had. En vrijdagavond was ik alweer op mijn normale temperatuur. Wat wel goed nieuws is, is dat deze cyclus ook weer korter was dan de vorige. Deze was 59 dagen, dat is toch 13 dagen korter dan de vorige. Dus ik blijf hoop houden dat het langzamerhand korter gaat worden. We gaan gewoon weer met goede moed verder.

Hoe is het met de rest? Ook allemaal aan het wachten of gewoon aan het proberen de gedachten een beetje te verzetten? Een goede week weer!

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Gelukkig heb ik geen bijwerkingen en gaat het nog steeds goed. Morgen is alweer mijn laatste dag en dan moet ik ongesteld worden binnen 3 a uiterlijk 7 dagen.
Ik wacht met spanning af, want het word wel tijd he! Ben nu drie maanden niet ongesteld geweest.
Ook als ik nu ongesteld ga worden wil ik vanaf de eerste dag gaan temperaturen, zodat ik meer duidelijkheid heb en weet of ik Überhaubt wel een eisprong heb.
Dus het enige wat ik nu kan doen is een paar dagen afwachten. Ik ga sowieso een afspraak maken met de huisarts over twee maanden. Dit had de huisarts zo afgesproken en stel dat het langer duurt dat ik niet binnen 7 dagen ongesteld wordt, dan bel ik ook de huisarts.

Ik las dat jij ongesteld bent geworden, balen zeg! Maar aan de andere kant er zijn wel weer dagen af,bijna twee weken!!!
Succes met de volgende ronde.

Hoe is het met de rest van de dames?

Liefs van Patries.

Mariska: balen dat je ongesteld bent geworden, maar idd wel weer een kortere cyclus!

Heb zelf vanaf gistermiddag en ook vandaag enorm buikpijn en veel meer bloedverlies dan anders.... ben dus echt goed ongesteld...denk dat ik ook maar weer ga temperaturen deze ronde. Had het een tijdje niet meer gedaan omdat ik er wel heel erg mee bezig was, maar ben toch ook benieuwd of ik nu een verandering in temperatuur ga zien nu ik zeker weten een positieve ovulatietest en ongesteldheid heb gehad. Alles lijkt zo een beetje op gang te komen na het stoppen met de pil. Ik hoop dat  alles van de afgelopen maanden hiermee te  maken had. Ben benieuwd hoelang deze bloeding aanhoudt.

Groetjes,
Jana

Hallo allemaal,

Eindelijk dames met hetzelfde lot gevonden. Ik heb ook een vreselijk lange cyclus en nog onregelmatig ook. Ik ben in november gestopt met de pil en sinds die tijd duurde mijn cycli 49 dagen, 45 dagen en nu zit ik al op dat 58. Van de huisarts moet ik gaan temperaturen, maar dan moet ik wel eerst ongi worden. Zwanger ben ik volgens de test van vorige week niet, dus van mij mogen ze onderhand wel komen die RD's.

Jullie merken het frustreerd me een beetje, het doet me goed om jullie verhalen te lezen (eindelijk geen dames met 28 dagen regelmatig...) Vanochtend wel een buikpijn maar het voelt anders dan als ik ongesteld moet worden, maar ik ben het vertrouwen in mijn lijf een beetje kwijt.

Ik wens jullie veel succes met alles hoor, ik weet wat jullie doormaken.

groetjes,
Marlijn

Hoi Meiden,

Marlijn, welkom hier bij ons! Ja, we weten dat het echt super frustrerend kan zijn dat je zo'n lange cyclus hebt. En ook dat je op een bepaald moment het vertrouwen in je eigen lijf verliest is heel herkenbaar. Ik hoop dat de rd's snel komen, zodat je kan gaan beginnen met temperaturen.
Hier verder geen nieuws, gewoon nog ongi. Verder ben ik even met wat andere zaken druk. Mijn oom is redelijk plotseling overleden en daarvoor ondersteun ik mijn moeder een beetje. Het is idd wat afleiding, maar ik had liever iets leukers te doen gehad.

Veel succes allemaal maar weer en groetjes, Mariska

Hoi meiden,

Mariska: Gecondoleerd met het verlies van je oom. Inderdaad had je zeker weten op een andere manier afleiding moeten hebben, met leuke nieuws, want dit is echt super verdrietig.

Verder had ik vanavond eigenlijk een late dienst op mijn werk, maar heb vanmiddag een migraine aanval gehad.
Wie weet heeft het te maken, omdat ik ongesteld moet worden van die pillen Primolut.
Ik heb deze 10 dagen geslikt tot en met afgelopen maandag. Dus nu is het afwachten geblazen of ik ongesteld word.

Verder wens ik iedereen een fijne week!
Ik typ dit even snel, want met erge hoofdpijn typen is niet ideaal.

Groetjes van Patries.

Hallo allemaal,

Het gaat nu iets beter met me, gelukkig, want migraine is echt vervelend!!
Ik bedoelde eigenlijk dat ik primolut tot en met afgelopen dinsdag hebt geslikt. Ik ben net ongesteld geworden, dus het werkt wel. Het moet nog goed doorzetten, maar twee dagen na de laatste tablet al ongesteld, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ook heb ik gelukkig niet super erge buikpijn of zo.
Ik ben benieuwd hoe lang mijn menstruatie duurt en daarna weer eindelijk klussen, want dat mocht alleen veilig (met condoom) tijdens het gebruik van primolut.
Dus wie weet, nieuwe ronde nieuwe kansen!!! Ik kijk er wel weer positief tegenaan!!

Liefs van Patries.

Hoi Patries!

Wat goed dat je ongesteld bent geworden! Dan blijkt die Primolut idd zijn werk te hebben gedaan. Ik hoop nu dat je hormoonhuishouding te opkikker gehad heeft die het nodig had en dat het nu allemaal zo gaat lopen als het moet.
Ik ben nog wel ongi, maar het is het alweer bijna over. Ik heb er gelukkig weinig last van gehad. Dus wij gaan weer volop aan de klus .

Veel succes allemaal.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan