menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo meiden,
Heb effe een weekje niet achter de pc gezeten druk druk druk, nou mijn nod dag is zaterdag en heb het niet kunnen laten om testen te bestellen en als het goed is krijg ik die morgen. Ben benieuwd, Sensitest heette die, iemand ervaring ermee? Zal wel niet zwanger zijn, we hebben deze maand weinig geklust, man was vaak voor werk weg, maar toch wel gespannen borsten dus wie weet, maar ja kan ook voortekenen zijn van ongesteld. Patje, fijn dat je nu weer ongesteld bent en nu maar hopen dat ie wel wat regelmatiger komt dan.

Houd jullie op de hoogte, liefs Esther

Hoi Esther,

Niet zo negatief he! Je weet maar nooit soms als je weinig klust kan het zomaar raak zijn hoor!
Ik hoop echt dat het raak is voor jullie. Ik heb geen ervaring met dat merk om te testen, wel ben ik bekent met matcare.
Succes!!en we horen het wel.

Fijn weekend alvast allemaal!!

Groetjes van Patries.

hoi patries zie dat je hier ook kletst!!! heb nog niet alles gelezen ik zag je naam staan bij de reactie en dacht misschien is het wel dezelfde patries die ook op mijn vraag heeft gereageerd! is druk hier he geloof ik! ga zometeen eens alles lezen maar dan heb ik denk ik wel ff werk! ik wens jullie hier allemaal heel veel succes met zwanger worden ook als het wat langer duurt! ik heb begrepen dat jullie allemaal een onregelmatige en lange cyclus hebben! ik ook zit vandaag op dag 51 na het stoppen met de pil!
groetjes miranda

Hoi meiden,
Eventjes snel nog mailen voordat ik op vakantie ga.
Patries, wat super dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk ben je er snel vanaf en kunnen jullie lekker aan de klus!
Esther, 1 keer schieten kan al raak zijn . Ik ga voor je duimen.
Hopelijk hier wat positieve berichten als ik terug kom van vakantie! En zoals een collega van me zei: lekker op vakantie en dan gezond en rond weer terug...
Tot volgende week.
Veel liefs, Irene  

Dag allemaal,

Weer een tijdje niet gereageerd, maar wel regelmatig meegelezen hoor.
In ieder geval nog geen zwangere buiken zo te lezen. Jammer!

Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus deze keer duurt. Had gisteren ongesteld moeten worden. Ook nog geen gevoel gehad van een ovulatie (die was vorige keer heel duidelijk), dus we wachten weer af. Als dit weer zo'n eindeloze situatie wordt, ga ik ook maar eens vragen om dat middel van Patries.

Dames, veel succes weer! Zet hem op!

Laura

Patje: Wat super dat je nu zo snel ongesteld bent geworden!! En nu maar weer gaan klussen!!!

Irene en Ristridina: Alles goed met jullie? Vind het hartstikke leuk dat jullie regelmatig reageren...Geeft ons weer hoop!

Verder hier niets bijzonders. Menstruatie afgelopen dus de klusdagen zijn voor mij ook weer begonnen... Heb lekker vakantie dus even lekker rustig aan doen. Schijnt ook goed te zijn als je zwanger wilt worden! Ben ook weer begonnen met temperaturen, maar was vanochtend niet op tijd...

Een heel fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Irene, ik lees dat je op vakantie gaat/ bent. Misschien ben ik al te laat, maar hoop in ieder geval dat je een hele fijne vakantie hebt!!
En begint je buikkie al te groeien? Ik hoor het wel als je weer terug bent.

Jana: Jullie succes met klussen!!

Verder wens ik ook iedereen een heel fijn weekend toe!!

Hier geen bijzonderheden, ben vandaag echt goed ongesteld geworden, dus tel maar vanaf vandaag. Wel merk ik dat ik me daardoor niet zo lekker voel.
Hopen dat deze dagen snel gaan en we straks weer mogen klussen!!!

Succes iedereen!!
liefs van Patries.

Hier weer effe een berichtje van mij,

Hoe is het met jullie allemaal,?
Ik heb mijn nod dag gehad en nog geen teken van de red devils,
Heb alwel een test gedaan en er verscheen een heel heel vaag streepje,
Morgen er nog maar 1 doen dan. Voel me niet echt zwanger dus ik denk ook niet dan het zo  is. Voor de rest gaan we een rustig weekje tegemoet, lekker een dagje minder werken, dat is altijd goed he. Dacht vandaag lekker te gaan zonnen want de vriendelijke weerman voorspelde gister voor vandaag hier lekker weer, ikke vanmorgen enthousiast de tuinmeubelen aan het afschrobben hup naar boven mijn beentjes geschoren, hemdje aan nou na 5  min lag ik al te kleumen, waterig zonnetje en veel wind. Foei foei beste weerman, die heeft het dus ook wel eens fout.

Liefs esther

Terug
Bovenaan