menstruatie wanneer kom je nou??

Dag Esther!

Een heel vaag streepje op je zwangerschapstest?! Misschien  ben je dan wel zwanger!!!
Je hoeft ook niet per se zwangerschapsverschijnselen te hebben hoor...   Ik ga ontzettend voor je duimen! Doe maar gauw weer een test.

Groetjes,
Jana

Hoi Esther,

Erg spannend zeg!!een vaag streepje.
Ik ga ook voor je duimen dat de test duidelijker is de volgende keer dat je test.
Maar ze zeggen een streep is een streep he!!
Ik wacht je nieuws af, ben erg benieuwd.

Groetjes van Patries.

Nou ik heb een test gedaan van de kruidvat en daar was de eerste 5 min geen streepje te zien, daarna verscheen er wel een streep, ik wacht nog maar wel even een weekje en ga dan maar weer op nieuw testen.

Liefs esther

Hoi Esther,

Je zou denken dat je zwanger bent, maar ik denk voor de zekerheid dat het goed is dat je volgende week nog een test doet.
Maar ze zeggen vaak een streep is een streep en ik weet niet hoe snel die streep moet verschijnen maar na 5 minuten is de test nog betrouwbaar en vaak bijv. na een uur niet meer.
Ik hoop echt voor je dat de test volgende week ook een streep aangeeft en dat je zwanger bent!!wat zou dat gaaf zijn toch!!
Oh, wat een lange week om je geduld te bewaren, dat is ook een week van zenuwen.

Hoe is het verder met iedereen?
Ik ben vanochtend naar de accupunctuur geweest voor de migraine en had ook nog even gevraagd over de primolut hoe de bijwerkingen er van zijn.
De accupunctuur zei dat er heleboel hormonen in die tabletten zitten dus de duizeligheid en migraine die ik had kan daarvan komen.
Ook heb ik geen flinke bloeding gehad, alleen zaterdag en zondag normaal en verder niet meer. Best kort, want mijn menstruatie was altijd heftiger.
Nou ja, we kunnen in ieder geval weer klussen!!

Liefs van Patries.

Hee patje,
Ja heb een lange week voor de boeg, het ergste is dat ik mezelf er denk ik niet van kan weer houden om toch maar eerder een test te halen, nu heb ik wel het geluk dat ik de eerst komende 2 dagen toch niet aan een test kan komen ivm feestdagen. Maar even over jouw, slik je die tabletten  nu nog dan? en kun je er dan nu ook vanuit gaan dat je een normale cyclus krijgt? Hoop voor je natuurlijk dat je de eerste aankomende 9 mnd niet de rode duiveltjes op bezoek krijgt, nou meid klusse he!

Liefs Esther

Esther,

Is een digitale test niets voor jou? Heb je nl. niets te maken met streepjes....

Ben erg benieuwd.

Groetjes,
Jana

Hallo allemaal,

Hoe is het met iedereen? Hebben jullie nog koninginnedag gevierd?
Ik zelf ben even naar de rommelmarkt geweest, verder niets bijzonders, omdat ik ook 's avonds moest werken.
Ook ben ik nu weer thuis omdat ik me niet lekker voel. Niet zo lekker in me vel, maar ook last van hoofdpijn en duizeligheid nog steeds.
Nu heb ik een week vakantie, dus lekker rustig aan doen!
De tabletten Primolut slik ik nu niet meer, ben afgelopen weekend ongesteld geweest, maar niet heftig. Ook maar drie dagen.
In die tabletten zitten veel hormonen, dus misschien dat ik daar last van heb.
Nu weer klustijd, dus hoop dat mijn cyclus nu uit zichzelf goed wordt.

Verder niks meegemaakt. In ieder geval wens ik iedereen alvast een fijn weekend!!

Liefs van Patries.

Hoi allemaal,
Daar ben ik weer. Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie en nu ook hier heerlijk weer! Morgen gaan mijn vriend en ik 2 daagjes naar Groningen, om te vieren dat we drie jaar samen zijn. De rest van de week zijn we vrij en gaan we een beetje klussen, in de tuin werken en wat babyspullen ed kopen. Maar vooral van het mooie weer genietn, wat heerlijk!
De vakantie was lekker, ik heb alleen heel veel last van mijn heup/lies. Ben bang dat het bekkenklachten zijn. Kan niet meer normaal lopen en ook zitten is vervelend. Eigenlijk doet het altijd pijn. Heel vervelend. Deze week proberen een afspraak bij de fysio te maken...
Mij buik groeit ondertussen aardig door, het is nu wel echt duidelijk dat ik zwanger ben en niet gewoon dik. Loop dan wel trots rond met mijn buik! Vole nog geen bewegingen, maar voel wel wat onrust in mijn buik. Denk dus dat ik het snel ga voelen. Maar ik zit ook al weer bijna op 18 weken, ben al bijna op de helft! Wat gaat dat snel zeg!

Heb even snel terug gelezen hoe het met jullie gegaan is. Wat doet jouw lichaam vreemd Esther?! Het klinkt weer net als vorige maand, weer een positieve test. Hopelijk houd je lichaam het deze keer wel goed vast en kan je ons snel goed nieuws geven. En Patries, is het normaal dat je niet zo heftig ongesteld wordt na die pillen? Wel spannend voor jullie hoe het nu verder gaat. En weer lekker klussen!!!
Ben vast een heleboel vergeten, sorry!

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan