Hoi allemaal,
Daar ben ik weer. Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie en nu ook hier heerlijk weer! Morgen gaan mijn vriend en ik 2 daagjes naar Groningen, om te vieren dat we drie jaar samen zijn. De rest van de week zijn we vrij en gaan we een beetje klussen, in de tuin werken en wat babyspullen ed kopen. Maar vooral van het mooie weer genietn, wat heerlijk!
De vakantie was lekker, ik heb alleen heel veel last van mijn heup/lies. Ben bang dat het bekkenklachten zijn. Kan niet meer normaal lopen en ook zitten is vervelend. Eigenlijk doet het altijd pijn. Heel vervelend. Deze week proberen een afspraak bij de fysio te maken...
Mij buik groeit ondertussen aardig door, het is nu wel echt duidelijk dat ik zwanger ben en niet gewoon dik. Loop dan wel trots rond met mijn buik! Vole nog geen bewegingen, maar voel wel wat onrust in mijn buik. Denk dus dat ik het snel ga voelen. Maar ik zit ook al weer bijna op 18 weken, ben al bijna op de helft! Wat gaat dat snel zeg!
Heb even snel terug gelezen hoe het met jullie gegaan is. Wat doet jouw lichaam vreemd Esther?! Het klinkt weer net als vorige maand, weer een positieve test. Hopelijk houd je lichaam het deze keer wel goed vast en kan je ons snel goed nieuws geven. En Patries, is het normaal dat je niet zo heftig ongesteld wordt na die pillen? Wel spannend voor jullie hoe het nu verder gaat. En weer lekker klussen!!!
Ben vast een heleboel vergeten, sorry!
Groetjes, Irene