menstruatie wanneer kom je nou??

hallo meiden,
 jeetje wat is er weer te lezen zeg! ik zie dat er toch wat meiden zwanger zijn geworden. van harte gefeliciteerd!!!!!!!

ik ben weer terug van 2 weken vakantie, we hebben het heerlijk gehad,even lekker er tussenuit en alle tijd voor elkaar.

ik ben ondertussen ook weer een jaartje ouder geworden dus groot feest gevierd!!!!

alle  (nog) niet zwangeren  wil ik weer veel succes wensen en maar weer wachten geblazen.
ik zelf weet nu eigelijk niet precies op welke dag ik zit, ik moet ongeveer maandag de 12 ongesteld worden denk ik, dus we zullen zien...
ik ga weer even verder met al jullie verhalen lezen van de afgelopen weken.
 veel liefs!!!

Hoi Ella1981,

Ten eerste nog  van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ik lees dat je een fijne vakantie hebt gehad. Lekker ontspannen, fijn is dat he!
Spannende tijd voor jou, weer afwachten, hoop zo voor je dat het dit keer raak is.
Zal voor je duimen!!

Groetjes van Patries.

Ik voel me nu gelukkig op het moment een stuk beter. Geen last meer van hoofdpijn en duizeligheid.
Ik ben heel kort ongesteld geweest, maar ja we zien wel.
We zijn nu druk aan het klussen, ben benieuwd hoe het deze maand gaat.

Ik wens iedereen veel succes!!!

Dag allemaal!

Ga straks een weekendje weg naar Ameland, dus heb dan geen tijd om te reageren..Op dit moment zijn er geen ontwikkelingen bij mij... heb nl. het idee dat mijn eisprong nog niet geweest is aan het cervixslijm te zien i.i.g. Dus blijven dan maar regelmatig klussen, meer kun je niet doen he! Soms ben ik heel erg bezig met het zwanger willen worden, soms minder.... Ben benieuwd wanneer ik nu weer ongesteld word. Heb geen idee vanaf wanneer ik moet tellen. Heb een tijdje terug een hele heftige bloeding gehad en daaraan voorafgaand 9 dagen licht bloedverlies! Moet ik dan beginnen te tellen met het eerste bloedverlies of vanaf dat het heel heftig was...ik weet het niet...Ik wacht gewoon maar rustig af en ga begin juni maar weer naar de huisarts. Ik wil dan i.i.g. dat er wat gedaan wordt aan deze onregelmatige cyclussen.

Ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat en wat jullie bezighoud. Vind het heel prettig om met jullie te 'praten'!

Groetjes,
Jana

hallo patries, en alle andere...

dank je wel voor de felicitaties.. 27 alweer!!!! pfff
 maar de vakantie was heerlijk, nu alweer een paar dagen aan het werk geweest en dat ritme zit er alweer in.
 Aan "klussen" geen gebrek geweest op vak..  en nu idd. weer afwachten.
ik heb er zelf weinig vertrouwen in, merk nml. helemaal niks, alleen dat ik helemaal geen honger heb, al zo'n dag of 10. ik eet bijna niks door de dag.. maar ja, zo kan je overal wel iets achter zoeken natuurlijk!

patries, hoe is het met je medicijnen gegaan? kun je alweer voor het 'eggie'??? ik vind het wel spannend hoor, ik leef met je me.
 groetjes!!

Hallo Ella1981,

Ja, als je weer eenmaal aan het werk bent na de vakantie dan zit je er inderdaad zo weer in het ritme. Net of je geen vakantie hebt gehad, zo voelt dat soms.
Je hebt veel geklust, dus wie weet!!
Weer afwachten, maar nog niks voelen zegt natuurlijk niks!Wanneer is je nod?
Met mij gaat het wel goed. Met de medicatie primolut ging het wel goed, geen bijwerkingen tijdens het innemen. Maar daarna wel wat hoofdpijn en duizeligheid als het daarvan kwam. Mijn menstruatie was heel weinig, maar drie dagen.
Ik ben vanaf de eerste dag gaan tellen voor mijn nieuwe cyclus. Ik zit nu op dag 14, dus ben druk aan de klus!!
Ben benieuwd hoe het deze maand verloopt. We zullen zien.

Hoe is het verder met de andere meiden??

Liefs van Patries.

Hallo meiden,

Alles goed hier allemaal? weer mensen aan het klussen lees ik, bij mij was het weer vals alarm deze maand. Ben afgelopen woensdag ongesteld geworden.11 dagen te laat.
Wel is het fijn dat ik het wel aan voel komen, buik pijn en hoofdpijn wat ik eigenlijk voorheen nooit had, alleen het afgelopen half jaar.
Nou klusse dames en hopen dat het nu een x onze maand word.
Liefs Esther

Hoi Esther,

Balen!dat jij je menstruatie weer hebt gekregen.
Inderdaad het moet nu een keer onze maand worden. Het zou leuk zijn om op deze site te lezen dat er veel zwangere zijn aan komende maand. Het wordt tijd toch!!!
Ik zit zelf in de klusperiode, dus maar regelmatig vrijen en afwachten hoe het deze maand gaat.
Wel lekker ontspannen zo, met het mooie weer!!

Fijne dag allemaal!!

Ik moet zo werken, helaas met het mooie weer.

Groetjes van Patries.

Dag allemaal!

Hopelijk genieten jullie ook zo van het mooie weer!  Ben net een weekendje weggeweest, heerlijk!

Zit in de klusperiode...heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb..ben net weer begonnen met temperaturen, maar kan er nog niets uit afleiden. Had vandaag heel iets donker bloed...zal wel oud bloed zijn..

Esther: balen dat het vals alarm was...maar weer een volgende ronde in..
Patries: wel spannend he die klusperiode, ben benieuwd of je nu weer een meer regelmatige cyclus krijgt na Primolut...of dat je zwanger bent natuurlijk!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan