menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi meiden,

Een tijdje niets van me laten horen. Ik heb het erg druk gehad. Maar er is hier ook niet echt iets spannends gebeurd. Ik denk wel dat mijn eisprong er aan zit te komen, als het blijft gaan zoals het de afgelopen maanden terug liep met de lengte van mijn cyclus. Dus lekker weer aan de klus .
Ella, nog steeds aan het wachten?
Esther,jouw lichaam geeft iedere keer ook vreemde signalen, echt balen (een beetje een understatement,maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet zeggen). En inderdaad ik vind ook wel dat het onze maand mag gaan worden!
Patries,mooi dat het zo goed is gegaan met de primolut. Ik hoop dat het echt gewerkt heeft!
Jana, heerlijk hoor dat je met de heerlijke weer er even tussenuit bent geweest!
Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben, in ieder geval veel succes, met klussen en wachten. Ik ga nog lekker van het weer genieten!

Groetjes Mariska

Hallo Dames!

Hoe gaat het inmiddels? Heb even helemaal teruggelezen. Wat een ellende weer bij sommigen. Het liefst zou er natuurlijk een verbod moeten komen op lange cyclussen.

@Jana, ben je nog eens bij de arts geweest? Lijkt me toch niet helemaal normaal dat je tussendoor bloed verliest. Ik had ook wel eens spotting, maar dat waren maar 2 of 3 druppels.

@Patricia, hoe gaat het ermee? Inmiddels al vol goede moed in de volgende ronde?

Kan even niet meer op de andere namen komen, maar dames, ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger zijn.

Hier alles prima. Ik ben inmiddels 14 weken en een paar dagen. Vorige week weer een echo gehad en het kindje was zo lekker beweeglijk. Alles erop en eraan en ik ben nu ook een buikje aan het krijgen. Ik hoop zo hard dat jullie dat ook binnenkort krijgen, want het is het mooiste van de wereld!

hoi meiden..

ik ben nog steeds aan het wachten, vandaag dag 40..
 dus het zou er nu wel aan moeten komen denk ik... ik neem in ieder geval elke dag 'bescherming' mee als ik ergens naar toe ga !
mijn vriend houd het bijna niet meer.. die wil zo graag testen, maar dat doe ik liever niet, dan is de teleurstelling groter, dus gewoon nog maar ff een paar dagen wachten...........

Hai!

Ik heb al een keer eerder gereageerd, dat ik met de pil ben gestopt, maar dat moest, omdat ik elke keer foute pap uitslagen heb. Laatste keer weer een foute, PAP IIIA..moet ik weer terug.

Ook ik heb dus last van gevalletje "menstruatie wanneer kom je nou" Gek word ik ervan! Laatste keer heeft het bijna 9 weken geduurd voordat ik weer een keer ongesteld werd, heb toen promulot? gekregen en ben toen na een paar dagen slikken ongesteld geworden. Wat een pijn zeg  ik heb krom gelegen van de krampen, nog nooit zo erg gehad en na 2 dagen was het alweer weg!

En weer ben ik te laat met ongesteld worden, nu duurt het alweer 32 dagen, met de pil was het altijd elke 28 dagen..heb er zo langzamerhand de schijt erin met dat achterlijke wachten op een ongesteldheid

Mag je die pillen vaker gebruiken dat jullie weten?

Groetjes Leontine mama van Dayden!

Hoi meiden,

Leontien: Ja, die pillen Primolut mag je volgens mij wel vaker gebruiken, maar wel in overleg met de huisarts.

Ristridina: fijn zeg dat je alweer 14 weken bent, gevare zone voorbij he!
Geniet er maar van!!!

Ik hoop verder dat het met iedereen goed gaat, diegene die in de klusperiode zitten succes!!

Verder ben ik in de klusperiode dag 19. Dus blijven klussen he!
Ben zeer benieuwd deze maand.
Aankomende maandag ga ik samen met mijn zusje en moeder mee om naar het hartje van mijn zusje baby te luisteren!!
Leuk om te zien hoe dat gaat en om te horen natuurlijk. Mijn zusje is nu 13 weken zwanger.

Groetjes van Patries.

Hoi lieve meiden,

Lees nog steeds bijna dagelijks met jullie mee, maar reageer maar niet te veel. Wil jullie niet de hele tijd verhalen over mijn zwangerschap lopen te vertellen terwijl het bij jullie niet wil lukken... Vind het zo balen voor jullie!!! Wordt toch echt weer eens tijd dat iemand van ons topic zich bij Ristridina en mij kan aansluiten!!! Veel klusplezier dus!!!!

Wil jullie één baby-op-komst-dingetje toch wel vertellen, ik voel de kleine regelmatig. Echt zo heerlijk gevoel. Een keertje was het zo dat hij een paar keer heel hard stompte (ik schrok er zelfs van!) dat  mijn vriend het ook kon voelen. Super! Volgende week de 20 weken echo, toch wel weer heel erg spannend...

Heel veel succes allemaal!!!
Groetjes, Irene

Hoi allemaal,

Ben ik weer eventjes. Ik denk dat mijn eisprong er aan zit te komen. Ik heb al wel wat last van buikkrampen en mijn buik is ook weer opgezwollen. Dus ik ben benieuwd, morgen krijg ik weer nieuwe ovulatietesten binnen, dus dan kan ik het nog even checken. Maar we zijn wel druk aan het klussen hoor . Maar het zou dan weer sneller zijn dan de vorige keren. Ik zit nu namelijk "pas" op dag 27 van mijn cyclus . Dus ik hoop dat het zo blijft doorgaan.
Irene, ik vind het helemaal niet erg om je verhaal te lezen. Natuurlijk heb ik wel af en toe "ik wil ook!", maar ik vind het leuk om een beetje mee te genieten. Mijn schoonzusje is inmiddels ook al 7 maanden zwanger en ik vind het leuk om al wat verhalen te horen. Met 24 weken hebben ze een pretecho gemaakt en op dvd gezet, die hebben we met de hele familie bekeken, echt prachtig!
De andere, nog druk met klussen of vooral aan het wachten? Hebben jullie een beetje afleiding of ben je er niet meer zo mee bezig? In ieder geval weer veel succes!

Groetjes Mariska

Ik heb gister weer een strip primolut gekregen! 5 mg als ik het goed heb.
Hopelijk als ik deze strip op heb en weer ongesteld ben geworden, dat mijn periodes regelmatig komen.

Iemand hier ervaring mee?

Terug
Bovenaan