menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Dames,

Het klinkt misschien stom, maar ik vind het fijn dat jullie met dezelfde dingen zitten als ik, af en toe denk ik echt dat er iets mis met me is, dat ik als vrouw niet zwanger word. Voor nu is dat vooral te wijten aan het niet weten, ik heb geen flauw idee wanneer ik vruchtbaar ben. Mijn man en ik zijn niet van die fanatieke klussers dus spontaan zal het er niet snel van komen.

Mijn cycli zijn sinds het stoppen met de pil (nov. 07) 47 en 45 dagen, nu zit ik al op dag 81!! Wel deze cyclus getemperatuurd, niet de gehele cyclus trouwens maar vanaf dag 52. Zie nu wel een stijging van mijn temperatuur, van 36,3 naar 36,7 hij is al een dag of 4 zo hoog, dus ik heb goede hoop dat ik in ieder geval een eisprong heb, maar ja dan kan er nog zoveel mis zijn he...

Over een paar weken weer naar de dokter, met m'n grafiekje. Ik hoop dat hij wat licht in de duisternis kan brengen. Aan de medicijnen ben ik nog niet, stiekem hoop ik toch nog steeds een beetje dat mijn eigen lichaam het wel weer gaat doen.

Succes allemaal met klussen, testen, temperaturen enz. ik houd dit topic zeker in de gaten!!

groetjes,
Marlijn

Hoi meiden,

Belle: Ik heb ook primolut gebruikt afgelopen maand en ik ben toen ongesteld geworden na 4 dagen, niet veel maar drie dagen geloof ik.
Nu zit ik in de klusperiode, dus ben benieuwd hoe het deze maand vergaat.
Ik hoop dat mijn cyclus weer wat regelmatiger wordt of natuurlijk dat ik zwanger ben.
Ik heb de primolut 10 dagen geslikt en dan twee tabletten per dag.
Ik kreeg geen bijwerkingen, alleen daarna wat hoofdpijn etc.
Ik hoop dat het werkt voor je meid!!
Mijn cyclus was 60, 47 en daarna pas weer na 90 dagen of zo, dus vandaar dat ik de laatste keer primolut heb geslikt, voor 1 keer.
Begin juni moet ik naar de huisarts om te bespreken hoe dat ging en hoe mijn menstruatie nu is.
Wel een fijn vooruitzicht, want als het niet werkt kan ik samen met de huisarts verder kijken. Succes in ieder geval!!!!

Irene: wat gaan de weken toch hard voorbij, jij gaat alweer voor de 20 weken echo, spannend zeg!!
Ik wens je alvast heel erg veel succes!!en trouwens wat gaaf zeg dat je de kleine voelt.
Geniet ervan en ik vind het altijd leuk als je verteld hoe het met je gaat.

Fijn weekend allemaal!!

liefs van Patries.

Hoi Allemaal,

Hier even een kort berichtje van mij. Ik heb weer een heel positieve ovulatietest!! Dus weer druk aan de klus. En dat op dag 27 van mijn cyclus. Het lijkt of mijn lichaam weer langzaam teruggaat naar een normale cyclus!
Nog een goed weekend allemaal!

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Wat fijn zeg dat je een positieve ovulatietest hebt, het is inderdaad zo dat het lijkt dat je cyclus nu korter wordt.
Fijn toch!! Hier heb je tenminste wat aan.
Veel plezier met klussen en hoop echt voor je dat het deze ronde raak is. Ik zal voor je duimen.

Groetjes van Patries.

hallo..
 mariska, wat zou het fijn zijn als je eindelijk een normale cyclus gaat krijgen! weet je tenmimste een beetje waar je aan toe bent.

ik heb gister op dag 44 een test gedaan maar helaas... geen streepje. ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en zit nu dus op 45. mijn langste cyclus hiervoor was 42 dagen, maar de laatste 3 keren was het steeds op 40.
ik voel me wel raar, enorm misselijk en al bijna 3 weken geen eetlust.
maar het mocht dus weer niet zo zijn....... laat het dan nu maar komen!

en op dit moment is mijn zus aan het bevallen, dus waarschijnlijk ben ik morgen weer tante geworden. ( misschien vannacht al, spannend!!!!)

iedereen weer veel sterkte de komende dagen!

oh ja, vergeet ik nog iets te zeggen, ik heb vorige maand ook ovulatie testen gedaan, ( op vakantie, ik kon me niet inhouden) en ik had een super dikke streep op 28 en 29 april. dus normaal zou je dan 14 dagen daarna ongi moeten worden en dat was afgelopen dinsdag, we ziten nu op zondag! hen wel goed geklust die dagen .....

Hoi Ella,

Wat balen zeg, dat je negatief getest hebt.
Maar de rode duivels zijn er nog niet, misschien moet je nog een week wachten en dan nog eens testen. Omdat je wel een positieve ovulatietest had op 29, 30 april. En ook nog eens goed geklust op die dagen.
Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt, want dat afwachten is ook niks he!
Spannend zeg, dat je zus nu aan het bevallen is. Leuk om tante te worden. Ik word dit jaar twee keer tante, mijn schoonzusje is uitgerekent begin juli en mijn zusje eind november. Wel spannend!! Morgenvroeg ga ik met mijn zusje mee om naar het hartje van de baby te luisteren, ze is nu 13 weken en een paar dagen. Soms is het wel moeilijk, want dan ik, ik wil ook!!! Heb jij dat ook niet??
Onze tijd komt ook nog wel, maar ik hoop echt nog dit jaar. Als die cyclussen maar eens beter en korter worden, dan hebben we meer kans toch.

Succes in ieder geval en houdt moed, dat doe ik ook!!!

Liefs van Patries.

he patries,

ja dat heb ik ook hoor.
ik ben echt super blij voor mijn zus, en leef erg met haar mee, zij is ook 1 van de weinige die weten dat wij 'bezig'zijn, en we hadden al helemaal gefantaseerd dat we dat samen zouden lopen, dus, ja die kans is nu helemaal voorbij! daar ben ik wel een beetje verdrietig over. denk ikwel, waarom mag ik niet !?!?

en ja blijven hopen inderdaad. voor jou is het ook weel spannend!
misschien heb ik te vroeg getest maar na 44 dagen denk ik dat eigelijk niet.
heb er wel weer flink de balen in.
-x-

Terug
Bovenaan