menstruatie wanneer kom je nou??

Ella,

Inderdaad, logisch dat je er flink de balen van hebt.
Hoeveelste ronde zit jij eigenlijk?
Ik ben nu bijna 8maanden gestopt met de pil en zit nu in de 4 ronde. Nu ben ik benieuwd na het slikken van de primolut ben ik wel ongesteld geworden en  nu moet ik het voor het eerst worden zonder.
Ik heb al twee weken lang steken in mijn buik weer richting mijn lies. Weet soms echt niet wat dat nu weer is. Ook last van mijn rug, zonder dat ik veel getild heb of zo.
Ik zit vandaag op cyclusdag 23, dus word steeds spannender.
Probeer er nu ook wat minder mee bezig te zijn, maar dat blijft wel moeilijk.

Wie weet is het deze maand of volgende maand raak!!

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Ella, hoe gaat het met jou? Al wat nieuws?
Ik duim voor je!
Patries, vervelend die steken. Wanneer heb je je NOD voor jezelf?
Ik blijf ook voor jou duimen.

Nou dames, hier snap ik het even niet meer. Wel positieve ovulatietesten, maar geen verhoogde temperatuur. Dus ik wacht nog maar even af. Misschien morgen.
Maar ik hoop zo dat het deze keer zover is. Ondanks dat het nog "maar" ronde 7 is, zijn we echt al een jaar bezig. Vind het best moeilijk. Maar ja, gewoon nog maar volhouden en de aankomende twee weken afleiding zoeken.
O, ja ik ben deze keer en ook de vorige keer zo onwijs sjacherijnig als ik mijn eisprong heb. En dat houdt dan aan totdat ik ongi ben. Heeft een van jullie daar ook ervaring mee?

Veel succes allemaal maar weer!

Groetjes Mariska

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag en wie weet kunnen jullie mij daar wel bij helpen.

Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Normaal gesproken zitten er 30 á 31 dagen tussen mijn menstruaties. Ik ben dan altijd 5 dagen ongi. Heb dan ook vaak lichte buikpijn de eerste dag. Ik had eigenlijk gisteren ongi moeten worden maar was het afgelopen woensdag al. 5 dagen te vroeg. En was maar 2 dagen ongi. Nou ja ongi .. het was meer van zon bruine substantie en eigenlijk geen bloed erbij. Ik had die woensdag ook hevige buikpijn. Tot aan gisteren heb ik steeds het gevoel gehad dat ik weer ongi moest worden. Had dezelfde pijn onder in mijn buik maar werd het niet. Moet ook vaak plassen. Mijn borsten deden 2 weken voor die bruine drap kwam erg veel pijn. Ze voelde hard aan. Nu valt dat gelukkig weer mee. Voor de rest ben ik erg moe. Ik heb afgelopen zondag een test gedaan en die was negatief. Misschien te vroeg getest? Of zou het toch gewoon een menstruatie zijn geweest. Wie kan mij hier meer over vertellen?

Gr Clau

jeeeee... ik ben weer tante !!
mijn zus is bevallen van een prachtige dochter!!!
alles is goed gegaan met hun alle twee,

ik heb zelf nog geen nieuws , zit alweer op dag 47 en nergens nog last van.ik weet niet meer zo goed wat ik nu moet doen... of weer testen of nog langer wachten..
 patries, ik ben in okt. gestopt met de pil.. dus ik zit nu in  maand 7 en 5 x ongi geweest.... dus ik weet eigelijk niet in welke 'ronde'ik zit....

groetjes !!

Hoi Ella,

Van harte gefeliciteerd met je nichtje! Helemaal super!

Hier nog geen nieuws, hoe is het met jullie?

Groetjes Mariska

Hoi meiden,

Ella: Gefeliciteerd je bent tante geworden!erg leuk!
Ik kijk er ook al naar uit dat ik dit jaar twee keer tante word.
Het zou nog geweldiger zijn als we zelf ook nog zwanger zouden zijn he!!
Hoe is het verder met je?

Mariska: Jij bent weer aan het afwachten, vervelend zeg.
Wie weet krijg je snel meer duidelijkheid.

Ik heb nu niet echt last meer van die steekjes in mijn buik, rechterlies. Ik had het idee dat het misschien wel mijn eisprong was.
Ik zit nu op cyclusdag 26, dus weet niet echt goed welke nod datum ik aan moet houden.
Mijn cyclussen waren: 60, 47, 97 na de primolut menstruatie gehad en nu op naar de vierde ronde, ben benieuwd.
Regelmatig vrijen, meer kan je niet doen he!!
Ik heb ook niet getemperatuurd, want ik dacht er pas aan halverwege de cyclus. Dus wil er wel mee beginnen als ik mijn menstruatie weer heb gehad.
Ik vind het wel lastig want ik werk onregelmatig en dan op vaste tijdstippen temperaturen. Maar ja, we zien wel.

Iedereen fijne week verder!

liefs van Patries.

Hoi allemaal,

Ella: gefeliciteerd!!!  Wat ontzettend leuk! En hoe heet je nichtje (als ik dat vragen mag...)

Patries: ik had (die twee keer dat ik een eisprong had) ook ongeveer een kleine week regelmatig steken links of rechts onderin mijn buik. Niet heel pijnlijk, maar ook niet prettig. Als het goed is wordt je dan twee weken daarna ongesteld, kan je straks kijken of je het goed gevoeld hebt... Spannend!

Mariska: moed houden he, al is het wachten nog zo irritant!!!!

Jana: hoe heb je het in Ameland gehad? Ben je nu ook aan het wachten, weet het niet meer zo precies...

Esther: bij jou nog nieuws...?

Ristridina: hoever ben je nu? Wat boffen we toch als je hier de verhalen van de rest van de meiden leest... Ik hoop dat alles goed met je gaat en je niet te veel klachten hebt.

Hier verder alles super. Hij/zij is flink aan het schoppen, echt een druktemakertje. Gisteren de 20 weken echo gehad, echt super! Alles was perfect en het was heerlijk om ons kindje te zien. Het wordt nu wel heel echt, af en toe ook wel erg eng. Dit is niet zomaar een life-event...niet een diploma die je haalt...of een vakantie...of een nieuw apparaat met gebruiksaanwijzing wat je na twee jaar weer vervangt. Dit kindje gaat ons papa en mama maken, dit zal de rest van ons leven beinvloeden...
Begrijp me niet verkeerd hoor, we willen het heel graag en we zijn er klaar voor. Maar af en toe is het toch wel heel erg spannend en eng....

Doei lieve meiden!!!!
Irene

Hoi Irene,

Wat goed dat het zo goed gaat met de kleine en dat je hem/haar al zoveel voelt! Lijkt me wel heel bijzonder. Maar ik snap ook je spanning hoor. Het krijgen van een kleintje is idd niet niets. Het veranderd je hele leven. En zo met iedere mijlpaal zoals nu net de 20 weken echo, komt het steeds dichterbij. Ik hoor het ook van mijn schoonzusje. Zij hoeft nog maar twee weken te werken en dan gaat ze met zwangerschapsverlof. Dat is voor haar ook weer zo'n mijlpaal dat het weer dichterbij komt. Maar geniet er lekker van hoor!

Patries; het zou best kunnen dat de steekjes je eisprong was. Ik heb hier op het forum vaker gelezen dat je zo je eisprong kan voelen. Misschien (als je natuurlijk niet eerder zw bent) kan het ook aan de andere kant zijn. In ieder geval veel succes weer met wachten! Wanneer moest je weer terug naar je ha?

Vanmiddag had ik he gevoel een soort ongi steken in mijn buik te voelen. Dus alsof je ongesteld moet worden, terwijl dat volgens mij nog zeker een week moet duren. Vond het wel raar. Weten jullie misschien wat dat kan zijn?

Hoe is het met de rest van jullie?

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan