menstruatie wanneer kom je nou??

hoi allemaal,

ik heb een vraag, komt het vaak voor dat zwangerschapstesten een verkeerde uitslag geven??

ben bijna een week overtijd en heb gevoelige tepels en heel veel buikpijn...dit kan dus ook een ongi-verschijnsel zijn. en ik heb nog een rare vraag....zijn er ook mensen die ipv ongesteldheid een beetje slijmerige,witte afscheiding hebben gehad? dat heb ik nu dus ik heb ook geen voortekenen dat ik ongi moet worden. ik ren om het half uur naar de wc omdat ik denk dat ik ongi ben geworden maar het is er dus nog steeds niet. heb gisteren een test gedaan en die was negatief....(s;avonds getest)

please reageer....want het is de eerste keer allemaal voor mij en ik weet niet zo goed hoe het werkt hoor!

gr es

Hoi Allemaal,

weer ff niets van mij laten horen.,.. erg druk en probeer een beetje mijn gedachten af te houden van het zwanger worden... en ben nog steeds niet ongesteld vandaag dag 78 sinds laatste menstruatie. 1,5 week geleden test   gedaan maar toch negatief! Voel me niet helemaal fit... heb sinds gisteren echt giga pijn in de rug, heb een zwaar opgezette buik (en vooral 's avonds echt waardeloos)
Maar ja nog steeds niets, heb laatst aan de HA gevraagd hoelang ik moest wachten voordat hij er wat aan kon doen,,, maar hij zij dat het wel een half jaar kon duren voordat ik ongesteld ging worden  

Hoe is het bij jullie??

25es25; wat jij hebt kunnen best zwangerschapsverschijnselen zijn,,, maar het kan ook zijn dat dit ontpil verschijnselen zijn, ik  heb ze ook al gehad in de afgelopen 11 weken. Met de testen van tegenwoordig kun je volgens mij prima 's avonds testen omdat ze al een klein beetje HCG hormoon kunnen opsporen, maar je ochtendurine geeft het meeste hormoon af.  

Diaanmike: wat jij gelezen hebt klopt inderdaad. De meeste vrouwen krijgen dus 1x in de maand (meestel rond dag 14) een eisprong. Wanneer je geen regelmatige cycles hebt krijg je wel een eisprong maar weet je niet zo goed wanneer. Je kan dus wel zwanger worden ondanks dat je geen regelmatige cycles hebt. Mijn huisarts heeft mij aangeraden om maximaail 1x per 2 weken te testen.

Groetjes E25

Hallo allemaal,

Ik ben even een paar dagen niet op deze site geweest.
Veel gewerkt de afgelopen paar dagen.
Vandaag heb ik last van bruine afscheiding, volgens mij gaat mijn menstruatie wel doorzetten. Geen bloed, maar bruinig dus.(sorry, ik zou niet weten hoe ik het netjes kan vermelden). Het is heel erg weinig, maar ik denk zelf dat mijn buik schoongemaakt wordt, voordat ik echt een bloeding krijg.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zit vandaag op dag 59 van mijn cyclus.

groetjes Patricia.

Hallo,
Dag 60 vandaag en ja, volgens mij eindelijk menstruatie!!
Ik ben best wel blij, want ik heb zolang gewacht en dacht echt dat het niet meer zou komen.
Nou is het natuurlijk wel zo, dat de menstruatie nog niet super veel is, maar dinsdag en woensdag had ik eerst een bruinig kleur  (schoonmaak buik, denk ik)  en vandaag/ vanavond zat er ook bloed bij, dus dit zet wel door, want ik heb rugpijn, buikpijn etc.
Maar hoe moet ik nu tellen voor mijn eisprong?gewoon vanaf vandaag tellen?

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,
Wat heerlijk voor je!!!! Dat werd wel een keertje tijd he?!
Ik zou denk ik inderdaad vanaf de eerste dag gaan rekenen dat je echt ongesteld werd en dan de vruchtbare periode extra ruim nemen: dus extra veel klussen ! En duimen dat je volgende cyclus wat korter is, of natuurlijk gewoon gelijk zwanger...
Ik ben ondertussen de tel kwijt op welke dag ik zit, ergens in de 50. Heb ook twee keer bruinige afscheiding gehad maar bij mij zet het steeds niet door. Had deze week op 1 dag ook weer een beetje bloedverlies bij het afvegen en wat buikkrampen, maar daar bleef het weer bij. Ik wacht ongeduldig verder af!
Groetjes, Irene

hallo   allemaal
Ik   ben in juni bevallen van een dochter. Ik ben nooit aan de pil geweest.
Ben nu bijna een week overtijd. Maar mijn zwangerschapstest zegt negatief..
Aan de ene kant denk ik dat ik weer zwanger ben maar aan de andere kant twijfel ik enorm....Komt   dit vaker voor?   Ik word er gek van.

Ha meiden,
M'n eerste stappen op dit forum en ik vind gelijk een onderwerp waar ik op zat te wachten. Ook ik ben gestopt met de pil en wacht op m'n eerste menstruatie. De eerste zwangerschapstest heb ik uiteraard uit nieuwsgierigheid maar vast gedaan en die was negatief. Dat was afgelopen weekend bij één dag overtijd. Mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn geworden, dan voor de zekerheid nog maar een test. Ik ben al eens eerder gestopt met de pil om medische redenen en toen kwam mijn ongesteldheid wel direct regelmatig. Nu ben ik echt gestopt omdat we erg graag een kindje zouden willen.
Afwachten dus maar.
Liefs

Terug
Bovenaan