menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo mariska,

Ik heb dat wel gehad toen ik in januari zwanger was, (helaas miskraam)
ook net het gevoel dat ik ongesteld moest worden, zeurderig gevoel in buik rug en liezen.
toen gelijk maar getest en zwanger. Hoop voor je dat het raak is.

Irene, wat een onzettend mooi en dierbaar gevoel is dat he, als je contact hebt met die kleine, het mooiste vond ik toen dat ik de enige was die dat kleintje kon voelen(en mijn man natuurlijk) schep al wel vast een band vond ik wat later in de zwangerschap, toen reageerde hij echt als ik ging zingen.

Wij zitten nu in onze klusfase, door mijn onregelmatige cyclus weet ik niet wanneer mijn eisprong is maar ben aan het tempraturen en we zijn vanaf dag 11 druk aan het klussen (elke dag) tot en met de 24e dus mijn man is helemaal in zijn noppies, (ha   ha ha) Nou lieve mensen, succes allemaal

Liefs Esther

Hallo meiden,

Esther: Veel klusplezier de komende tijd!
Maar elke dag klussen is dacht ik niet nodig, volgens mij is het beter om het om de dag te doen. Heeft dacht ik te maken met de kwaliteit van het zaad.

Mariska: Ja, die steken in de buik, of een late ei-sprong of misschien wel zwanger!
Ik hoop het zo voor je!
Ik hoop dat je in ieder geval meer duidelijkheid krijgt.

Irene: Wat geweldig zeg, dat je de kleine goed voelt. Super toch!!
En alweer de 20 weken echo, wat vliegt de tijd he!
Inderdaad de zwangerschap opzich lijkt me ook super, maar het bevallen en het eng vinden is helemaal niet gek, want het is tenslotte ook jullie eerste kindje en ik denk dat het erbij hoort.
Geniet ervan!en ik vind het erg leuk om van je te horen dat het zo goed met je gaat.

Zelf zit ik vandaag op cyclus dag 29, heb nog geen test gedaan omdat ik wel nog zeker een week wil wachten of langer, omdat ik natuurlijk niet weet hoe lang mijn cyclus deze maand zou zijn. Eens kijken wat die medicijnen primolut heeft gedaan.
Ik voel me verder wel goed, alleen beetje misselijk, moe, soms wat ongi- gevoel, maar dan net iets lichter als dat ik mijn menstruatie zou hebben.
Ik had met de huisarts afgesproken dat ik in  de maand juni terug zou komen om te kijken of de medicijnen gewerkt hebben.
Temperaturen zou ik zelf pas doen als nu mijn menstruatie weer komt, vanaf dag 1.

Ik hoop dat ik deze maand nog positieve berichten ga lezen, want dat word echt tijd, vinden jullie ook niet!!!!

Liefs van Patries.

Dag allemaal..

Even een tijdje niet veel van mij laten horen. Ik had het heel druk op mijn werk en omdat ik in mijn hoofd toch veel bezig ben met zwanger worden, wilde ik het wat rustiger aan doen. Toch kon ik het vandaag niet nalaten om even de laatste berichten van jullie te lezen.

Irene: Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!
Patje: dag 29. Spannend allemaal...

Zit zelf vandaag op dag 36 en wacht dus gewoon rustig af. Ik heb niet getest en voorlopig ga ik dat ook niet doen. Ik merk nl. niet veel bijzonders in mijn temperatuur en heb ook geen lichamelijke klachten. Ik heb me wel voorgenomen om begin juni/half juni een afspraak te maken bij mijn eigen huisarts. Verder klussen we echt zeker om de dag....

Iedereen nog een heel fijne zondagavond!

Groetjes,
Jana

hi allemaal..
 mijn nichtje heet jenna ( op z'n engels uitspreken)   en het gaat super goed met die kleine meid !!

met mij daarin tegen wat minder, net weer een negatieve test gedaan, ben dus nog steeds niet ongesteld geworden, en zit nu op dag 52 ! 42 was hiervoor de langste.
maar ik durf eigelijk niet naar de dokter ofzo.
ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet!!!

hoe is t verder met iedereen?
-xx-

Hoi Ella,

Wat balen dat je een negatieve test had en dat je nog niet ongesteld bent geworden. Kun je ook niet echt aan een nieuwe ronde beginnen...maar misschien is je eisprong wel heel laat...In ieder geval is het wachten wel erg vervelend..Hoelang ben je nu van de pil af??

Groetjes,
Jana

Hoi Ella,

Wat vervelend zeg, dat je nu een cyclus hebt van meer dan 52 dagen. En dan ook nog een negatieve test.
Ik vind het echt balen voor je!!!
Leuke naam van je nichtje.
Ja, op een gegeven zitten we toch te wachten op een positieve test. Mag het nu eindelijk eens raak zijn.
Zo wordt het steeds moeilijker he!

Ik zit nu op dag 31, ben benieuwd. Heb nog geen test gedaan. Maar heb steeds onregelmatige lange cyclussen gehad en daarna primolut geslikt dus ben benieuwd wat het doet.
Wie weet, we wachten rustig af en misschien dat ik aankomend weekend een test doe.

Succes iedereen! Hoop dat er snel weer eens positief nieuws voorbij komt.

Groetjes Patricia

Hoi Allemaal,

Esther, wanneer verwacht je je NOD precies. Is wel heel spannend!

Patries, goed hoor dat je zo lang kan wachten met testen, ik had al eerder getest denk ik. Ik duim voor je, want ik ben het wel met je eens dat we hier op ons topic weer eens goed nieuws kunnen gebruiken!

Jana, jammer dat je cyclus nog steeds zo lang duurt. Helpt het temperaturen jou een beetje. Mij geeft het rust, omdat ik weet dat ik voorlopig niet de rd's hoef te verwachten of een zw test hoef te doen. Maar misschien is het wel prettig om eens een afspraak met HA te maken. Veel succes!

Ella, mooie naam Jenna! Balen dat je cyclus nu langer blijkt dan ooit. Ik hoop dan dat de rd's snel komen (of natuurlijk een positieve zw test), dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Hier helaas weer een temperatuurdaling. Dus ik kan weer de rd's gaan verwachten. Ik was gisteren wel een beetje teleurgesteld. Maar als deze week de rd's komen, is mijn cyclus weer korter geworden! En met een beetje geluk is mijn volgende cyclus "normaal" . Ik zit er nog even over te denken om te stoppen met temperaturen. Omdat ik volgens mij mijn eisprong kan voelen. En verder misschien even wat rust, want met temperaturen ben je wel dagelijks met zwanger worden bezig. Ik maak in ieder geval deze cyclus nog even af.
Voor wie ik vergeten ben, veel succes met wachten of genieten.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Even over het temperaturen...ben er een tijdje meegestopt omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn, maar ben aan het begin van deze cyclus weer begonnen, omdat ik binnenkort naar mijn HA wil gaan en hij er dan misschien om vraagt. Ik kan er trouwens niets uit wijs worden. Als mijn cyclus begint is het meestal 36,5 en na een tijdje gaat het heel erg schommelen...36,7, 36,8, 36,4... Begrijp ik het goed dat je temperatuur weer daalt als je ongesteld moet worden? Kun je mij er wat meer over vertellen??
Hoe gaat het temperaturen bij jou? Wat veel vragen ineens he??? Ik wil niet lastig zijn hoor!

Ik hoop ook dat iemand van ons gauw positief test, geeft ons allemaal weer een beetje hoop dat het goed komt! Soms twijfel je daar wel aan, gaat alles op tv opeens over baby's, zwanger worden, lijkt het alsof je vrienden heel snel zwanger zijn, worden er overal om je heen baby's geboren. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen van harte!!    We willen zelf alleen  ook zo graag!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan