menstruatie wanneer kom je nou??

hoi maris,
 je begrijpt precies wat ik bedoel. dank je wel.
je berichtje helpt me zeker wel ! ( in ieder geval meer dan mijn huisarts....)

-xx-

Jeetje, Ella, wat ontzettend STOM van je huisarts!!! Snap niet dat artsen zo kunnen reageren. En net zoals Maris schrijft, ze hoeven niet eens altijd iets te doen of een oplossing te weten, maar naar je luisteren, begrip en erkenning voor je verhaal mag je toch zeker wel verwachten.
En niet ongesteld worden 2 weken na een positieve ovulatietest is wel echt vreemd hoor!!! Echt niet gek dat je de huisarts gebeld heb!

Nou, sterkte meid!!!
Dikke knuffel van Irene

Hoi Ristridina,
Jij bent ook al een aardig eind onderweg! Zijn alle beginkwaaltjes ook achter de rug bij jou?
Ik ben 7 oktober uitgerekend dus nu ruim 21 weken. De kleine trappelt flink en mijn buik is ook al flink groot aan het worden. Nu durft iedereen het ook te vragen of ik zwanger ben. Het gaat nu ook echt heel erg lekker op wat kleine kwaaltjes na. Als het zo mocht blijven gaan mijn zwangerschap dan teken ik ervoor!
Nou meid, geniet van je zwangerschap. En voor je het weet is de screeningsecho al... Willen jullie weten wat het wordt???
Groetjes, Irene

Hee Ella,

Nou kan me goed voorstellen dat je het even kwijt wil zeg, wat belachelijk dat die man niet eens even naar je kon luisteren, gewoon onbeschoft hoor!!!
Die van mij wou ook nog niks doen maar die gaf in ieder geval wel een luisterend oor.
Weet je wat het is, niemand anders (dan  wij die zwanger proberen te raken)   weet het hoe frustrerend het is als je maar niet ong word of weet wanneer je eisprong en elke x weer die teleurstelling als de rode duivels er weer zijn. Ik hoop zo voor ons allemaal dat wij ook gauw kunnen vertellen dat we een positieve test hebben.

Liefs esther

Hallo allemaal,

Ristridina: Wat gaat de tijd toch snel, jij bent ook alweer 17 weken zwanger.
Heb je de kleine al voelen schoppen in je buik, of is dat nog te vroeg?
Fijn dat het zo goed met je gaat!!
Ja, hooikoorts, dat is lastig he, vooral nu zoveel pollen in de lucht en ook nog eens dat gemaaide gras. Tenminste daar heb ik heel erg veel last van.
Maar inderdaad de medicijnen mag je niet innemen, dat is wel lastig he!
Ik heb ook oogdruppels en neusspray en toen ik een herhalingsrecept wou, zei de assistent ik zie dat je gestopt bent met de pil en een kinderwens hebt, "het is beter dat je ze niet gebruikt". Ik heb ze toen wel genomen, maar ze zei ook " als je maar geen overdosering neemt". Nu heb ik ze maar 1 maand gebruikt, maar had wel erg mijn twijfels, want wat als het deze maand raak is. Mijn vriend zei ook " je kunt het misschien beter niet doen". Uiteindelijk ben ik nu met accupunctuur bezig en wie weet gaat dat goed.

Ella: Jeetje zeg, nou wat ik nu lees dat vind ik echt belachelijk dat je huisarts zo reageert.
Begrip en een luisterend oor dat is zeker belangrijk! Ik vind het echt logisch dat je even wilde spuien.
Je cyclus is regelmatig, maar toch als je al 8 maanden bezig bent, wil je toch weten waar je aan toe bent. En eventueel tips krijgen.

Ik ben zelf 8 maanden bezig met een onregelmatige cyclus, dus dat is ook weer anders. Ik zou nu pas mijn 4e ronde ingaan.
Ik zit nu op dag 35, dus ben benieuwd. Ik weet niet zo goed of ik nu al een test moet doen of toch nog even moet wachten.
Ik heb namelijk vorige maand primolut gebruikt, dus wie weet dat het helpt en mijn cyclus weer regelmatig wordt. Ik   heb nog helemaal geen tekenen van dat ik mijn menstruatie krijg.
Wel soms weer die steekjes in mijn buik en heel gek, mijn buik is ook opgezet, ach ja, we wachten rustig af.
Wie weet?

Liefs van Patries.

Hoi Allemaal,

Irene en Ristrina, super hoor dat het zo goed met jullie gaat! Echt leuk om over te lezen!
Patricia, jammer dat je nog steeds aan het wachten bent, vooral zo na die primolut. Wanneer ga je weer terug naar de ha?

Nou, hier zijn de rd's gekomen, dus helaas, ook deze ronde niet. Maar wel weer een veel kortere cyclus. 43! dagen. De teleurstelling had ik al gehad, want omdat ik temperatuur had ik al de daling gezien. Maar nu ben ik alleen maar blij dat het weer korter was. Misschien volgende keer een "normale" cyclus van ronde de 30 dagen? Ik hoop het!
Maar we gaan weer gewoon verder met klussen . O, ja en ik denk dat ik even ga stoppen met temperaturen. Even niet ermee bezig zijn. Dus misschien kom ik ook hier wat minder vaak langs, hoewel ik het denk ik niet helemaal kan laten om af en toe even langs te komen.

Veel succes allemaal!

Groetjes Mariska

Hallo Allemaal,

Mariska: Balen dat je weer ongesteld bent geworden, maar wel weer een kortere cyclus.
Hoop voor jou dat je cyclus de volgende keer weer korter is, maar wat ik nog meer hoop is dat het de volgende ronde gewoon raak is!!!
Ja, lastig he, om te proberen er niet veel mee bezig te zijn. Ik merk ook vooral in de wachtperiode dat ik dan veel op deze site ben. Gewoon de steun van anderen en de verhalen, zo herkenbaar.

Verder zit ik nu zelf op dag 38 en heb nog steeds niet getest. Durf niet, haha!!
Denk steeds het zal toch wel niet raak zijn, zal wel weer een lange cyclus hebben.
Ik had met de dokter afgesproken dat ik deze maand terug zou komen. Plan denk ik niet deze week, maar voor volgende week een afspraak.
Voor die tijd wel testen. Maar ja, mocht de test negatief zijn, dan kan het natuurlijk zijn dat mijn eisprong later komt.
Zouden jullie nu al testen of toch nog even wachten?

Ik ga vanavond naar Amsterdam, concert van Celine Dion, ik ga samen met mijn zusje en we hebben VIP kaarten, gaaf he!

Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes van Patries.

hallo..
mariska, jammer van je menstruatie, maar gelukig wordt je cuclus wel wat korter, hopen dat dit zo blijft.
patries, spannend he, deze tijd voor je... veel plezier bij celine dion.

ik zit nu op dag 60. alweer bijna 3 weken langer , dan mijn langste cyclus !!
heb net een ovulatie testje gadaan en die gaf een licht streepje !????? terwijl ik nog helemaal niet ongi ben geworden, en wel een goeie ovulatie test gehad heb op 29 april, maar als het een 'gewone'cyclus zou zijn geweest zou ik nu weer in mijn vruchtbare periode zitten, daarom dacht ik, ik ga eens kijken, ik heb toch heel veel van die dingen liggen..... snap er niks meer van! raar allemaal!

ik wil wel jullie allemaal bedanken voor de opbeurende berichtjes na mijn 'dokter'-verhaal.
thanx!  

Terug
Bovenaan