Hallo allemaal,
Ristridina: Wat gaat de tijd toch snel, jij bent ook alweer 17 weken zwanger.
Heb je de kleine al voelen schoppen in je buik, of is dat nog te vroeg?
Fijn dat het zo goed met je gaat!!
Ja, hooikoorts, dat is lastig he, vooral nu zoveel pollen in de lucht en ook nog eens dat gemaaide gras. Tenminste daar heb ik heel erg veel last van.
Maar inderdaad de medicijnen mag je niet innemen, dat is wel lastig he!
Ik heb ook oogdruppels en neusspray en toen ik een herhalingsrecept wou, zei de assistent ik zie dat je gestopt bent met de pil en een kinderwens hebt, "het is beter dat je ze niet gebruikt". Ik heb ze toen wel genomen, maar ze zei ook " als je maar geen overdosering neemt". Nu heb ik ze maar 1 maand gebruikt, maar had wel erg mijn twijfels, want wat als het deze maand raak is. Mijn vriend zei ook " je kunt het misschien beter niet doen". Uiteindelijk ben ik nu met accupunctuur bezig en wie weet gaat dat goed.
Ella: Jeetje zeg, nou wat ik nu lees dat vind ik echt belachelijk dat je huisarts zo reageert.
Begrip en een luisterend oor dat is zeker belangrijk! Ik vind het echt logisch dat je even wilde spuien.
Je cyclus is regelmatig, maar toch als je al 8 maanden bezig bent, wil je toch weten waar je aan toe bent. En eventueel tips krijgen.
Ik ben zelf 8 maanden bezig met een onregelmatige cyclus, dus dat is ook weer anders. Ik zou nu pas mijn 4e ronde ingaan.
Ik zit nu op dag 35, dus ben benieuwd. Ik weet niet zo goed of ik nu al een test moet doen of toch nog even moet wachten.
Ik heb namelijk vorige maand primolut gebruikt, dus wie weet dat het helpt en mijn cyclus weer regelmatig wordt. Ik heb nog helemaal geen tekenen van dat ik mijn menstruatie krijg.
Wel soms weer die steekjes in mijn buik en heel gek, mijn buik is ook opgezet, ach ja, we wachten rustig af.
Wie weet?
Liefs van Patries.