menstruatie wanneer kom je nou??

Dag allemaal!

Het is alsof de duvel er mee speelt...De laatste drie dagen (sinds ik besloten heb om een afspraak bij de HA te maken) een beetje licht bloedverlies en vandaag wat donker, oud bloedverlies...De vorige keer had ik dit 9 dagen lang en toen werd ik echt ongesteld... Misschien dat het deze keer ook zo gaat...
Vanavond maar even overleggen met manlief of we nog naar de dokter gaan, of dat we eerst nog even wachten of ik ongesteld word.

Had van het weekend een feestje, drie zwangere buiken en een paar kindjes aanwezig..wat is het toch mooi!
Ook een vriendin die al langer gestopt is dan ik vertelde over cyclusproblemen...weer een teken dat ik niet de enige ben...

Dames, allemaal een heel fijne dag gewenst en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!

Groetjes,
Jana

Hee hallo allemaal,

Jana, het is indd net of de duvel er mee speelt,

Patje wat spannend voor je dat je einde van de week gaat testen, hoop zo voor je dat ie positief is.

Zelf ben ik morgen 1 week over tijd. Durf eigenlijk niet zo goed te testen en ik denk dat ik er ook  maar even mee wacht want heb nog geen enkel teken van zwangerschap. Heb mijn tempratuur deze maand ook niet echt constant gemeten. We gaan vrijdag eerst lekker 2 weken naar frankrijk. oeii heb daar zoooooooo zin in, even lekker met ons gezinnetje vakantie vieren en gedachten op nul.

Dag lieve meiden.

liefs esther

Hoi lieve meiden,
Wat wordt jullie geduld enorm op de proef gesteld!!!! Behalve Jana is volgens mij nu iedereen weer aan het wachten???
Esther: heel veel plezier op vakantie, geniet ervan! Kan me voorstellen dat je nog niet getest hebt na wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is.
Patries: ben heel benieuwd wat de uitslag is van de zwangerschapstest. Ik ga heel hard duimen voor jullie! Als het niet positief is dan hoop ik dat de huisarts je verder kan helpen.
Voor de rest ben ik een beetje vergeten wat jullie geschreven hebben, sorry!
Hier zijn de hormonen volgens mij een beetje toegeslagen. Kan niet veel hebben en ben erg moe en chagarijnig. Misschien ga ik zo maar even een sfspraak maken bij de kapper, misschien helpt dat...
Groetjes, Irene

Dag allemaal!

Irene: Leuk dat je blijft meelezen op het Forum!
Patje: Ben benieuwd of je al getest hebt....

Heb met manlief gesproken en we hebben besloten om het nog twee maanden aan te zien...(dan ben ik ook een jaar van de pil af).    Misschien zijn we er echt teveel mee bezig... Ik ben gestopt met temperaturen, werd er niet veel wijzer van en het zorgt ervoor dat je er veel mee bezig bent. Ik hou alleen nog bij wanneer ik bloedverlies heb en verder wil ik het even rustig aan gaan doen. Ze zeggen dat stress niet bevorderlijk is voor je seksleven en zwanger worden. Blijf natuurlijk wel het forum lezen.

Vandaag weer wat oud bloedverlies... Verder niets bijzonders...

Meiden veel succes met wachten!

Groetjes,
Jana

Dag allemaal!!

Wacht met jullie mee hoor.

Heb me er de afgelopen weken niet echt mee bezig (proberen) te houden, dus ook niet op het forum geweest. Ik had de afgelopen twee keer dat ik de ovulatie voelde en ook daadwerkelijk 14 dagen later ongesteld werd (wel na cycli van 70-90 dagen ofzo).
Nu had ik dinsdag 2 weken geleden ook ernstig het gevoel alsof het mijn ovu-tijd was, dus flink ons best gedaan, maarr... tot vandaag geen oma op bezoek.
Vandaag maar een test gedaan, maar natuurlijk weer niet raak. Ook geen verschijnselen, behalve moe en geirriteerd, maar dat ben ik ook als ik ongesteld moet worden. Zit nu alweer op dag 77.

Vorige week wel weer hoop gekregen, sprak iemand (met 2 kinderen) waarbij het ook een jaar heeft geduurd tot ze zwanger werd, dus heb nog maar even geduld. Misschien ergens in augustus maar eens naar de dokter (eind oktober 07 gestopt met de pil).

Meiden, sterkte met wachten. Patries, hoop dat het nu eens raak is!!!

groet
Laura

Hoi Meiden!

Niet zo heel druk hier zie ik wel. Allemaal druk geweest? Ik in ieder geval wel. Dinsdag ceremoniemeester bij een bruiloft en woensdag een vrijgezellendag (andere bruiloft).   Dus ik ben nu nog aan het bijkomen. Moet nog wel werken morgen. En dan wordt het weer tijd om te klussen. Want als mijn cyclus weer minder lang is zoals de vorige keren dan kan ik de komende dagen mij ei verwachten.
Hoe gaat het bij jullie? Volgens mij zijn we met ons allen weer aan het wachten.
succes weer!

Groetjes Mariska

Hoi Laura,

We waren bijna tegelijk . Vervelend dat je cyclus zo lang duurt. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

Groetjes Mariska

Hoi meiden,

Ben er nog zo laat, omdat ik even bij de buren Nederlands elftal heb gekeken.
Wat hebben ze het goed gedaan he, met 4-1 gewonnen!!!!

Mariska: Leuk zeg al die bruiloften! wel vemoeiend.
Ben jij met je cyclus weer aan het afwachten? en hoe gaat het verder met je?
Mijn zusje gaat 4 september trouwen en dan ben ik getuigen en ik moet nog een vrijgezellenfeestje organiseren. Wel leuk, maar wel moeilijk om iets te bedenken, omdat ze dan niet super veel kan, omdat ze zwanger is. Ze is nu 17 weken zwanger.

Laura: Balen zeg, dat je weer zolang op je menstruatie moet wachten!
en dat je een negatieve test had. Ja, lastig zo' n lange cyclus, schiet niet op he.
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

Ik ga morgenvroeg als ik wakker word een test doen, had ik ondertussen nog niet gedaan.
Ik zit morgen op cyclusdag: 50. Ik ben benieuwd.
Ik voel niet echt veel, dus ben bang dat het niet raak is. Maar ja, dan heb ik wel weer duidelijkheid omdat ik deze maand terug zou gaan naar de dokter.
Nou jullie horen snel meer van me!

Welterusten allemaal!!

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan