menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Ella,

Ik zou toch nog maar even een zwangerschapstestje doen voor de zekerheid... Want een positieve ovulatietest kan ook komen door het zwangerschapshormoon...

En Patries, hoe was het bij Celine??? Het is mijn smaak muziek niet, maar zo concert bijwonen is altijd al leuk. Maar dan VIP kaarten hebben: woaw!!! Super, ben echt benieuwd!
Ben heel benieuwd wanneer je gaat testen. Ik vind het zo knap van je, ik zou al 10 testen gedaan hebben...

Groetjes, Irene

Hoi allemaal,

Hier nog iemand die zeer onregelmatig is, we zijn half september gestopt met de pil.
Ik ben vanaf die tijd erg onregelmatig, 60-49-50-52- en de laatste keer op 40 dagen, 30 april was voor mij de  eerste dag van mijn laatste menstruatie. Nu heb ik 18 mei last gehad van een beetje slijmerig/bloedverlies, misschien innesteling geweest. Ook had ik wat zwangerschapskwaaltje, maar helaas ik heb vandaag een test gedaan en hij was negatief.

heeft iemand van jullie hier ervaring mee.

Groetjes Nicole, (30 jaar en al mama van een zoontje van 1.5 jaar)

Hoi Irene,

Bedankt voor je berichtje.
Celine Dion was echt super gaaf gisteravond!!!Echt geweldige plekken hadden mijn zusje en ik in de Amsterdam Arena. Ik heb echt genoten!
En wat een super stem heeft die vrouw zeg!!!!

Ik heb nog geen test gedaan, hoe hou ik het vol he. Maar ik denk dat ik toch wel eind van de week een test ga doen, want je weet maar nooit.
Ik voel nog niet echt veel of zo. Maar ben af en toe wel zenuwachtig of ik nu toch ongesteld ga worden of niet.
Ja, de dagen vliegen voorbij en ik moet ook veel werken, dus denk er dan ook minder aan.
Ik laat jullie het wel weten wanneer ik ga testen. Soms vind ik het te spannend en denk dan, ik zal toch wel weer ongesteld worden.
Deze maand mocht ik ook terug komen bij de dokter. Dus eerst testen en dan terug naar de huisarts.

Fijne week allemaal!!

Liefs van Patries.

Hee patje, oeh spannend voor je zeg, ga super duimen voor je dat je een positieve test hebt. Mijn collega was ook naar Celine Dion geweest en die had ook een super dag gehad.

Nou mijn nod dag is vandaag maar nog geen teken van de red devils...
ben ook deze maand weer gaan tempraturen maar deze maand zit er helemaal geen lijn in, of heb mijn eisprong nu nog steeds niet gehad. we zijn wel bijna de hele maand druk aan het klussen geweest, nu mag ik het weer wat rustiger aan doen wat mijn cyclus is het laatste half jaar niet langer geweest dan 6 wk, dus dat zou wel moeten betekenen dat mij eisprong al wel is geweest.
Ik hoop dat ik mij in kan houden en kan wachten tot volgende week met testen.vindt het heel knap van je patje dat jij nog niet getest hebt.

Succes allemaal,

liefs esther

Hoi Allemaal.

Zoals je ziet, is het toch wel lastig weg te blijven van het forum. Maar ja ik ben ook gewoon nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat. Hier nog geen nieuws hoor. Mijn ongi is bijna over. Dus wij gaan de komende tijd weer klussen .

Ella, balen dat je nog niets weet. Ik heb geen idee, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Patje en Esther, wat spannend! Ik duim voor jullie hoor! En echt knap van je Patricia dat je nog niet getest hebt. Ik zou al honderd keer getest hebben!

Nicole, welkom hier. Wat je verteld over je cycli komt wel bekend voor. Maar zo te zien neemt de lengte wel af. Misschien moet je nog een paar dagen wachten met testen en dan nog eens proberen. Maar zoals je hier leest hebben we allemaal dat we veel moeten wachten. In ieder geval veel succes met wachten!

Tot snel (ik kan het niet laten), Mariska

Dag allemaal!

Hier weer even een berichtje van mij... Zit inmiddels weer op dag 47 en vanochtend een test gedaan, negatief natuurlijk. Mijn man kon niet meer wachten en wilde graag dat ik een test deed. Had geen klachten, dus had niet het idee dat het raak zou kunnen zijn.
Ik ga voor volgende week een afspraak maken bij mijn HA. Ik zou nl. graag wat duidelijkheid willen over deze zeer onregelmatige cycli. Hopelijk wil hij er wat aan doen...
Ondanks het feit dat ik wist dat ik niet zwanger was toch teleurgesteld. Een baaldag dus!

Sorry, moest het even van me af schrijven.

Groetjes,
Jana

he jana,

wat vervelend voor je !! frustrerend zeg.

ik heb vorige week maar weer ( tegen beter weten in) een testje gedaan, en niks.......
zit nu op dag 64 !! nog steeds geen tekenen van een naderende ongi.

wachten, wachten, wachten...   pfff. wordt er soms echt chagrijnig van!

Hoi Jana,

Balen zeg!, ja op een gegeven moment wordt je er gewoon moedeloos van!!!
Het is toch echt niet meer leuk he, met zo' n lange cyclus.
Ik zit nu zelf op dag 45 en heb nog steeds niet getest, maar weet nu zeker dat ik dit eind van de week ga doen, omdat ik dan kan uitsluiten of mijn menstruatie nog komt.
De huisarts bel ik daarna om af te spreken, omdat ik deze maand terug zou komen.

Hoe gaat het met de anderen?

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan