menstruatie wanneer kom je nou??

Spannend hoor Patries!

Het vrijgezellenfeest van afgelopen woensdag was idd heel gezellig. Het was een worship verzorgingsproducten maken. Misschien ook een idee voor je zus? Het is niet heel stressvol en het is erg gezellig. Ook werd er rekening gehouden met welke olien en geuren je beter niet kan gebruiken met een zwangerschap. Misschien heb je er iets aan.

Groetjes Mariska

Hoi meiden,

Nou hier was ik weer. Ik heb vanmorgen een test gedaan toen ik opstond, maar helaas was deze negatief!
Ik had gehoopt dat het eindelijk eens raak zou zijn, maar ja.
Ik baalde enorm en werd er een beetje verdrietig van, maar even een paar traantjes gelaten en daarna was het wel weer goed.
Ik ga of aankomende week nog naar de dokter of die week erop, zodat ik als het kan doorverwezen word, zodat ik meer duidelijkheid krijg. Want dit is niks!!!!!!
Ik hoop dat nu snel de rode duivels doorzetten, want hier heb ik niks aan, zit nu op dag 50 van mijn cyclus.
Ik word dat wachten zo zat zeg!!!

Sorry heb alleen over mezelf getypt omdat ik even mijn boosheid kwijt moest.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor alle meiden die nu nog aan het wachten zijn etc.

Liefs van Patries.

Dag allemaal,

Patries, kan me voorstellen dat je even geen belangstelling hebt voor anderen. Heb precies hetzelfde.

Voel me nu helemaal schuldig/ lullig.  Hoorde vandaag dat een vriendin zwanger is (per ongeluk)
Hoor blij voor haar te zijn en ben dat ook wel, maar omdat ik net zelf weer in zo'n rotperiode zit, voel ik me er aan de andere kant hartstikke down onder.
Niet zozeer dat het nu nog niet gelukt is, we zijn 'pas' 7 à 8 maanden bezig, maar omdat er geen peil op te trekken is. 1x in de 3 maanden ongesteld geeft niet echt hoop.
Zelf kan ik er redelijk mee leven, maar voel me elke keer ook hartstikke lullig naar mijn man toe, omdat ik hem ook moet teleurstellen.

Maargoed, genoeg gesikkeneurd!!
Leuk dat er ook andere onderwerpen aan bod komen.
Mariska, klinkt leuk dat verzorgingsproducten maken. Heb je een site van ze ofzo? Vind ik wel leuk om met een stel vriendinnen te doen.

Andere meiden: sterkte met wachten!
Ben benieuwd of Esther goed nieuws heeft als ze terugkomt van vakantie!

Laura

Hoi meiden,
Het zit de meeste van jullie ook echt niet mee he?! Gelukkig houden jullie de moed erin, maar kan me voorstellen dat het soms even te veel wordt.
Ben heel benieuwd Patries wat de dokter gaat zeggen. De medische molen in...? Als je maar duidelijkheid krijgt. Ik had echt goede hoop voor jullie deze maand na de medicatie, maar helaas...
Hier zit het ondertussen ook niet super mee. Met de kleine gaat alles goed hoor! Controle gehad vandaag en hij/zij doet het prima. Moet van de verloskundige alleen minder gaan werken (halve dagen) omdat ik erg veel last heb van mijn rug en bekken. Volgens haar kan ik, als ik nu niet rustiger aan doe, over een  tijdje helemaal niet meer werken.Het valt me wel tegen, maar ik weet dat het verstandiger is.  Gelukkig doen ze er op mijn werk niet moeilijk over.Maar leuk is het niet!
Veel liefs, Irene

hey meiden

Ik ben cora en ben in jan bevallen van een meisje!! Ik wilde even zeggen dat ik precies weet hoe jullie je voelen!

Toen ik stopte met de pil werd ik eerst 4! maand niet ongi.. toen ik eenmaal ongi was waren het maar 2 dagen met niet eens genoeg bloed voor een tampon. Ik belde met de ha en werd gewoon afgescheept (vervanger) Daarna duurde het al 8 maand en nog steeds geen ongi! Tussendoor ben ik al een keer naar de ha geweest en die scheepte me gewoon weer af (weer vervanger). Na die 8 maand had ik weer gebeld en toen me eigen ha gehad! Die heeft me gelijk doorgestuurd omdat het niet normaal was! 4 dagen later kon ik er al bij de gyn terecht! Daar bleek dat ik pco's heb en daardoor (teveel eitjes dus geen groei en geen eisprong) geen ongi! Daar heb ik toen medicijnen voor gekregen, eerst voor ongesteld te worden en toen medicijnen voor eigroei! Ik werd toen na 40 dagen ongi, dat was dus al heel wat. De 2e ronde werd ik zwanger maar helaas mk. Ronde 4 werd ik weer zwanger en dat ging goed en ik ben nu de trotse moeder van een meisje genaamd Lynn!

Ik hoop hier wat moed mee ingepraat te hebben en jullie veel succes wensen

Wij zijn ook weer bezig met zwanger worden!

gr cora

Hoi Allemaal,

Iedereen is maar aan het wachten, lastig he? Het wordt wel weer eens tijd voor wat goed nieuws!
Cora, bedankt voor je berichtje. Het helpt om te zien dat ondanks moeilijkheden met je cyclus het wel mogelijk is om zwanger te worden.
Irene, lastig hoor dat je nu al minder moet gaan werken. Maar het is wel belangrijk dat je naar je lijf blijft luisteren! Je lijf doet nu heel belangrijk werk voor de kleine!
Patricia, hoe is het nu met jou na de teleurstelling? Heb je al een nieuwe afspraak met je huisarts gemaakt? Ik hoop dat hij je verder kan helpen. Ik had zo gehoopt dat de primolut je zou helpen.
Laura, het klinkt niet eerlijk vind je? Jij probeert om zwanger te worden en je lijf blijft moeilijk doen, terwijl iemand anders het niet plant en "gewoon" zwanger lijkt te worden. Het is dan logisch dat je daar een traantje om laat.

Nou hier nog niet echt nieuws. Behalve dat ik vanaf vrijdagavond al pijn in mijn buik heb. Niet de hele tijd, maar af en toe van die krampen, wel anders dan ongi krampen. Ik heb wel ovulatietesten gedaan, maar die geven niets aan. Vandaag de laatste gedaan, maar ik heb besloten geen nieuwe te bestellen. Even rust en gewoon maar afwachten en gewoon klussen als we daar zin in hebben .

De rest van de meiden, hoe is het met jullie?

Groetjes Mariska

Hallo meiden,

Laura: Het is allemaal niet bepaald makkelijk als je graag wilt en een ander is zwanger en dat ging per ongeluk. Sommige dingen zijn soms niet fair, maar wat doe je eraan.
Ik kan daar net als jij ook wel eens boos op worden. En dat is denk ik ook heel gewoon.
Hoe gaat het nu met je? Heb je al meer duidelijkheid rond je cyclus?

Cora: Ik vind het wel weer een op pepper om   jou verhaal te lezen.  Het is en blijft niet makkelijk als je  een onregelmatige cyclus hebt, maar ja het kan allemaal. Zo lees ik dat uit jou verhaal.
Leuk zeg, een meisje. En nu voor de tweede?
Hoe gaat het nu dan met je cyclus, ben je weer aan de medicijnen?

Irene: Vervelend zeg die pijn en dat al zo vroeg. Ik denk dat het zeker beter is voor je kindje, maar ook voor je eigen lichaam dat je het rustig aan gaat doen.
Wel balen!
Ik hoop dat het verder goed met je gaat.
Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Het beste in ieder geval!

Mariska: Bij jou ook nog geen duidelijkheid lees ik. Ja, inderdaad door blijven klussen blijft belangrijk!!
Verder hoop ik dat je snel meer weet. Want ja, buikpijn klachten kan van alles zijn he!

Bij mij is niet veel duidelijkheid meer gekomen, maar het rare is dat ik sinds vanmiddag steeds pijn heb in mijn borsten en steekjes op mijn tepels.
Nog nooit gehad, gek he!
Ik heb nog geen afspraak bij de huisarts, maar denk dat ik niet deze week, maar de week erop ga bellen. Omdat ik vanaf aankomende vrijdag ook 10 dagen vrij ben.
Lekker even ontspannen en bijkomen. Leuke dingen doen etc.

Nou, ik heb weer genoeg gekletst. Ik kan zo hele verhalen typen!!!haha!!!

Liefs van Patries.

Laura: Herken je verhaal zo!!!

Cora: Wat fijn dat je hier je verhaal hebt verteld...Geeft ons weer een beetje hoop! Welke medicijnen heb je gekregen voor het opwekken van menstruatie en eisprong? Provera en Clomid???

Irene: Heel rustig aan gaan doen, want jij en je kindje mogen geen risico lopen... Laat je maar lekker door manlief in de watten leggen..

Mariska: Voor jou dus ook nog steeds geen ontwikkelingen. Bah, wachten en wachten, heel vervelend. Eigenlijk zitten we in hetzelfde schuitje. Geduld is een schone zaak, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Patje: Bij jou dus ook nog steeds geen duidelijkheid. Geniet maar lekker van je vrije dagen....en dan maar een afspraak maken bij de HA. Vanaf wanneer was jij ook al weer gestopt met de pil??

Bij mij geen veranderingen. Na een paar dagen heel licht bloedverlies en iets donkerbloed een beetje witte afscheiding, maar al een paar dagen geen bloedverlies meer. Weet dus ook niet of dit nou een ongesteldheid moest voorstellen of niet, de vorige keer had ik juist heel veel buikpijn en zeer veel (sorry) bloedverlies.
Ga dus morgenochtend de huisarts bellen. Je gaat zo langzamerhand (sinds eind augustus gestopt met de pil) enorm aan je lichaam twijfelen... Ben benieuwd wanneer ik terechtkan en wat de dokter zal zeggen...

Meiden heel veel succes met wachten en ik hoop heel erg dat jullie snel zwanger zijn!!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan