Hallo meiden,
Laura: Het is allemaal niet bepaald makkelijk als je graag wilt en een ander is zwanger en dat ging per ongeluk. Sommige dingen zijn soms niet fair, maar wat doe je eraan.
Ik kan daar net als jij ook wel eens boos op worden. En dat is denk ik ook heel gewoon.
Hoe gaat het nu met je? Heb je al meer duidelijkheid rond je cyclus?
Cora: Ik vind het wel weer een op pepper om jou verhaal te lezen. Het is en blijft niet makkelijk als je een onregelmatige cyclus hebt, maar ja het kan allemaal. Zo lees ik dat uit jou verhaal.
Leuk zeg, een meisje. En nu voor de tweede?
Hoe gaat het nu dan met je cyclus, ben je weer aan de medicijnen?
Irene: Vervelend zeg die pijn en dat al zo vroeg. Ik denk dat het zeker beter is voor je kindje, maar ook voor je eigen lichaam dat je het rustig aan gaat doen.
Wel balen!
Ik hoop dat het verder goed met je gaat.
Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Het beste in ieder geval!
Mariska: Bij jou ook nog geen duidelijkheid lees ik. Ja, inderdaad door blijven klussen blijft belangrijk!!
Verder hoop ik dat je snel meer weet. Want ja, buikpijn klachten kan van alles zijn he!
Bij mij is niet veel duidelijkheid meer gekomen, maar het rare is dat ik sinds vanmiddag steeds pijn heb in mijn borsten en steekjes op mijn tepels.
Nog nooit gehad, gek he!
Ik heb nog geen afspraak bij de huisarts, maar denk dat ik niet deze week, maar de week erop ga bellen. Omdat ik vanaf aankomende vrijdag ook 10 dagen vrij ben.
Lekker even ontspannen en bijkomen. Leuke dingen doen etc.
Nou, ik heb weer genoeg gekletst. Ik kan zo hele verhalen typen!!!haha!!!
Liefs van Patries.