menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi allemaal,

Ik ben christina en heb een kindje van bijna 2 jaar.
Vorige maand had ik tussen de 16e-23ste ongesteld moeten worden, echter verloor ik maar een beetje bruinig bloed dat nog niet eens een dag , eerder een paar uur, duurde.
Daarna heb ik een test gedaan en die was negatief (tevens weer een week later een bloedtest, ook negatief)
Nu zit ik dus weer in de zelfde periode , en wéér ben ik niet ongesteld geworden.
De eerste keer dat ik niet ongesteld werd, zat ik gewoon nog aan de pil.MIjn huisarts zei dati k beter even kon stoppen en wachten tot mijn volgende menstruatie en dan weer verder te gaan met de pil, voor de zekerheid.Dat was dus afgelopen maand.Maar ik werd niet ongesteld!Ik weet niet wat ik moet doen en ik voel me echt klote in deze onzekerheid.
Liefs groetjes

Hoi Allemaal!

Patricia, oh heerlijk een paar dagen vrij, lekker even uitrusten en gewoon je eigen gang gaan. Ik hoop dat je afspraak bij de huisarts goed gaat!
Jana, lastig die vreemde ongi, maar ik denk dat je het toch gewoon moet rekenen als een echte ongi. Ik heb het ene moment ook kortere of heftiger ongi dan de andere keer. Misschien hebben anderen hier ook ervaring mee?
Christina, klinkt helemaal niet fijn. Dat het zo lang duurt voordat je ongesteld wordt, zelfs met de pil. Misschien is het handig om nog eens een afspraak met de huisarts te maken? Veel succes met wachten!

Hier nog weinig bijzonders. Ik heb al dagen buikpijn, dus ik weet nu niet goed of mijn ei al geweest is of nog moet komen. Wij zijn natuurlijk gewoon aan het klussen .

Nou meiden, veel succes allemaal weer!

Groetjes Mariska

Hoi Meiden,

Ben ik weer. Ik ben een beetje sip en ik moet even mijn "ei" kwijt. Ik heb dus al bijna een week elke dag last van mijn buik. En dan ook nog de afgelopen dagen elke dag pijn in mijn hoofd. Ik heb wel eens hoofdpijn, maar nooit zo vaak. En dan heb ik mezelf beloofd om minder met zwanger worden bezig te zijn. Maar als mijn lijf zo raar blijft doen, vind ik dat wel heel erg heel moeilijk. Gedoe de hele tijd, ik baal er even van. Ik weet dan niet meer wat ik moet denken. Bleh!!
Sorry dat ik alleen over mezelf heb geschreven, maar ik moest het even kwijt.

Groetjes Mariska

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om het allemaal wat duidelijker te krijgen.
Ik ben erg onregelmatig, mijn cyclus begon na mijn pil met 60-49-50-52-40-45 dagen.
In ben net ongi geweest, nu wil ik beginnen met ovulatietesten maar vanaf welke dag kan ik hiermee het best beginnen? Ik slik nu een week teunisbloemolie, dat schijnt er voor te zorgen dat je een regelmatige cyclus krijgt, wie heeft hier ervaring mee?

groetjes Nicole

Hallo meiden,

Jana: Ik ben sinds oktober 2007 gestopt met de pil. Heb nog geen afspraak met de huisarts gemaakt. Dit ga ik morgenvroeg denk ik even doen.
Verder zit ik alweer op cyclus dag: 60, dus schiet bij mij ook niet op.
Heb twee weken geleden ongeveer een test gedaan, dus denk dat mijn menstruatie weer niet gaat komen.
Vraag me soms af hoe dit toch kan. Terwijl ik primolut heb geslikt.
Hoe is het verder met jou?

Mariska: Balen he, wil je er niet teveel mee bezig zijn, dit is en blijft zo moeilijk want dat merk ik zelf ook.
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!!
En al die klachten, dat lijkt me ook erg vervelend. Die vervelende hoofdpijn etc.

Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes van Patries.

Dag allemaal,

Jee Patries, jij hebt ook alweer een lange cyclus zeg!

Ik ga deze week ook voor het eerst echt naar de huisarts. Heb afgelopen week een andere geregeld. Nu een vrouw. Ben benieuwd.
Ben in ieder geval niet van plan me te laten afschepen, want zit eind deze week gewoon op 13 weken, dus 91 dagen.
Is echt niet meer leuk. Las laatst nog ergens op internet, dat je waarschijnlijk gewoon geen eisprong hebt als het zo ontzettend lang duurt. Tja, dan kunnen we klussen tot we een ons wegen...
Ben ondertussen wel weer uit mijn dip. Heb weer perspectief met de nieuwe huisarts.

Nicole, leuk dat je erbij bent! Helaas ik geen ervaring met ovulatietesten. Mijn cyclus is zo achterlijk lang dat dat niet zinvol is.
Ben wel heel benieuwd of je van dat natuurmiddeltje (weet even niet meer hoe het heet) een normalere cyclus krijgt. Hoor het heel graag!!!!

Maris, al nieuws? Misschien toch zwanger?

Wie ik vergeet: sterkte!!!

Laura

Dag Allemaal!

Heb eindelijk de stap durven nemen om de HA te bellen voor een afspraak en a.s. vrijdagochtend kan ik dan ook terecht...Vind het allemaal wel erg spannend... (vooral omdat ik fobie heb voor naalden)

Laura: Las dat we zo'n beetje in hetzelfde schuitje zitten..een zeer lange cyclus... Ik weet ook niet of ik als ik licht bloedverlies heb of ik dit moet rekenen als menstruatie en weet dus niet waar ik aan toe ben. Ben benieuwd wat jouw ha zegt... Laat je het me even weten?

Groetjes,
Jana

Hoi Laura en Jana,

Ik lees dat jullie ook allebei een afspraak bij de huisarts hebben gemaakt.
Spannend zeg!
Ik heb vanmorgen de assistent van de huisarts gebeld voor een nieuwe afspraak. Ik moet donderdagochtend om 8.50 uur.
Ben benieuwd, omdat ik iets langer dan twee maanden geleden bij de huisarts ben geweest voor de eerste keer.
Nu ga ik voor de tweede keer, omdat ik toen voor eenmalig 10 primolut tabletten heb geslikt om mijn menstruatie weer op gang te helpen. Nu is mijn menstruatie er nog steeds niet uit zichzelf en alweer twee maanden verder.
Wat baal ik, maar ja, toch maar de stap genomen om naar de huisarts te gaan.
Hoop aan de ene kant dat ik nu doorverwezen word, omdat ik er niet verder mee kom.
Ik hoop voor jullie ook dat jullie meer duidelijkheid krijgen en dan kunnen we onze ervaringen weer hier delen.
In ieder geval succes en het beste.

Ik laat jullie eind van de week nog wel weten hoe het bij mij gegaan is en hoop ook van jullie te horen!!

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan