menstruatie wanneer kom je nou??

hoi allemaal,

sorry dat ik zo lang niet geschreven heb, maar ik was er ff helemaal klaar mee. ik had voorde 2e keer een ha gebelt en ook die zei dat ik gewoon moest wachten op een menstruatie...

gister zat ik op dag 82 dus ik dacht echt dat ik het nu moest worden omdat ik dan gewoon 1x zou hebben overgslagen, zoals de ha voorspeld had, maar ik voelde me zo raar.... zere borsten, moe allemaal gekke dingetjes,
 dus toch maar weer eens een testje gedaan en die was............ positief !!!!! meteen nog 2 gedaan omdat ik het niet geloofde, maar die ook binnen 1 minuut knetter blauw !!!!!!

3 positieve testen !!!!!!!!!
vanavond mag ik al naar de vk om een termijn echo te maken omdat het zo'n raar verhaal is..

oh heerlijk zeg. meiden er is hoop !!!!! hahaha kijk maar..
-xxx-

WOAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ella, wat SUPER!!!!!!!

En vanavond al een echo, wat super! Hoop voor je dat je al iets kan zien. Kwam vast wel heel erg onverwachts voor jullie, of niet?
Geniet ervan, probeer rustig te wennen aan het idee... En laat je na vanavond even wat weten???

Dikke knuffel voor jullie!
Irene

Zat net nog even terug te lezen Ella... Als je 29 april een positieve ovulatietest had zou dat betekenen dat je nu al rond de 10 weken zwanger bent?!?!?!? En die latere positieve ovulatietest was dus misschien toch al wel omdat je toen zwanger was...

Ik ben zo benieuwd naar vanavond, duim, duim!!!

Irene

Hoi Ella,

Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!! Hou je ons op de hoogte van je echo? Het kan dus toch! Echt super!
Irene, hoe gaat het met jou? Voel je je goed?
Patries, ik ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen. Wel balen dat je cyclus toch niet korter is geworden. Ik hoop dat de HA meer voor je kan doen.
Laura, wat een gewacht, echt niet normaal. Ik hoop dat de huisarts iets voor je doet. Ik denk het wel hoor, want dit duurt echt enorm lang!
Jana, goed van je dat je naar de HA gaat. Het is wel spannend vind je niet?
Nicole, over het gebruik maken van ovulatietesten. Ik weet ook niet goed wanneer je zou moeten beginnen met testen. Wat ik deed was als ik mijn buik raar voelde doen deed ik zo'n test. Maar dan moet je je eisprong wel voelen. Dus ik weet niet of je daar iets aan hebt. Verder heb ik ook getemperatuurd, maar dat is meer voor achteraf. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. In ieder geval veel succes.

Hier nog geen nieuws. Ik heb besloten dat ik niet eerder ga testen dan 4 juli (dat is op vrijdag om dat dan mijn beste vriendin op vakantie gaat, en als het positief is kan ik dat haar nog vertellen ). Ik heb wel al dagen pijn in mijn hoofd, heb ik normaal nooit. En zeker elke dag even last van mijn buik. Dus ik heb ook geen idee of ik mijn eisprong al gehad heb of niet. Ik denk dat ik een volgende cyclus toch ga temperaturen. Want voor mij helpt het niet echt om er minder mee bezig te zijn, als ik temperatuur ben ik er voor mijn gevoel toch minder mee bezig.

Iedereen succes weer.

Groetjes Mariska

hallooo..
 nou inderdaad, dit had ik nooit verwacht, zeker niet na deze rare maanden.
vandaar dat ik ook meteen 3 testen heb gedaan...
ik laat jullie het weten als ik bij de vk ben geweest ( alleen ligt m/n internet er thuis uit... door ziggo) dus misschien duurt dat even.

mijn eerste reactie was ook echt van dat kan niet, en huilen... jaja, ben meteen een emo-kip hahaha..
 hoop zo dat alles goed is vanavond !!!

jullie ook heel veel succes komende tijd..geef niet op!!!
-xxx-  

Dag Ella!!!

Wat geweldig!!!!!!!!!Gefeliciteerd!!!!
Ontzettend goed nieuws!!! Konden we wel gebruiken op dit forum, ook met een lange en onregelmatige cyclus kun je dus zwanger worden. Ik hoop dat je nog wel op dit forum actief blijft....

Heel veel succes met je zwangerschap!!!

Groetjes,
Jana

Hoi Ella,

Wat lees ik nu: Wat SUPERRRR!!!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ik wens je veel succes vanavond.
Ik hoop dat alles goed is, hoop gauw van je te horen hoe het is gegaan.

Eindelijk weer iemand zwanger op het forum en ja zo krijgen wij weer positieve hoop!!!

Liefs van Patricia.

Was eigenlijk niet van plan te reageren vanavond omdat ik morgen naar de huisarts ga en dan pas nieuws heb.

maarrrrrrr,....... werd helemaal BLIJ van het nieuws van Ella!!!

GEFELICITEERD!!!! Echt superleuk, omdat je het eigenlijk niet verwacht!

Geniet ervan!!

Laura

Terug
Bovenaan