menstruatie wanneer kom je nou??

Hee hallo allemaal,

Heb weer rare dingen hoor, ben woensdag begonnen met de ovulatietesten en nu zijn ze al vanaf woensdag vet positief, echt 2 dikke strepen, de teststreep duidelijk als controle streep, normaal gesproken zou dit maar 1 of twee dagen duren en dan zal het lichter worden, wel is mijn cyclus dan 28 dagen, de laatste paar x was het 6 of 7 weken. Ik had ze van sensitest besteld, nu heb ik voor de zekerheid er van de kruidvat gedaan die waren ook niet zo duur maar daar heb  ik precies hetzelfde mee, weet 1 van jullie wat dit kan betekenen, heb zelf ook een topic geopend maar daar reageerd niemand op, in ieder geval druk klussen dus,

Liefs Esther
ps ben mamaseptember maar heb een nieuw account geopend, die andere deed raar elke keer.

Hallo meiden,

Laura: spannend zeg, hoop voor je dat het een innesteling is!!
Succes met afwachten.

Esther: ik heb vaker gelezen dat als de ovulatietesten positief blijven, dat je een grote kans hebt dat je zwanger bent.
Dus misschien moet je er maar even een zwangerschapstest tegenaan gooien!!
succes!!Hoop het zo voor je!!!

Ik ben zelf afgelopen zondag tante geworden. Mijn schoonzusje is bevallen op de uitgerekende datum 6-07-2008. Mooie datum he!
Het is een meisje en ze heet Elise.
Zondag had ik haar voor het eerst bewondert in het ziekenhuis, want mijn schoonzusje was thuisbevallen maar moest naar het ziekenhuis voor hechtingen, ze was flink uitgescheurd. twee uur durende operatie gehad. Met de kleine was alles goed, gelukkig.
Gister was ze thuis en heb ik haar vastgehouden, echt een mooi meisje!!

Zelf heb ik gistermorgen gebeld voor mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog. Ik moet 21 juli om 11.30 uur.
Ik heb een vrouwelijke gynaecoloog, dat vind ik wel prettig. Mijn vriend gaat mee als hij vrij kan krijgen.
Ben blij dat ik zo snel terecht kan! Maar wel super spannend allemaal.

Hoe gaat het verder met alle meiden??

Fijne week, groetjes van Patries.

hoi allemaal,

esther, ik had ook een positieve ovulatie test, terwijl dat eigelijk niet kon, achteraf bleek ik wel zwanger, dus misschien jij ook wel . ik zal voor je duimen!

patries, van harte gefeliciteerd met je nichtje! wat een leuke naam, ik hoop dat je schoonzus snel weer opknapt na zo'n zware bevalling.

wij hebben het afgelopen weekend alle opa's en oma's het nieuws verteld, ze reageerde allemaal zoooo leuk!! was echt super.
ik zit nu op bijna 8 weken alweer...

hoe is het met alle andere   meiden, nog leuk ieuws????
groetjes.

Hoi Meiden,

Jana, wat klinkt dat goed, een cyclus van 26 dagen. Zou echt fijn zijn als het zo blijft!
Laura, ik duim voor je dat het een innesteling is!
Esther, raar hoor die positieve ovulatietesten, ik hoop dat het goed nieuw is!
Ella, super dat je het je ouders hebt verteld, kunnen ze lekker mee gaan genieten.
Patries, jij bent tante geworden, ik ook!! Mijn schoonzusje is bevallen van een gezonde dochter. En Esther, je hebt een naamgenootje . Vrijdag was ik op verjaardagsvisite (mijn schoonzusje was zelf jarig) en om ongeveer half zeven kwam ze met de mededeling dat haar vliezen gebroken waren. En de volgende dag om kwart voor vier is kleine Esther geboren. We zijn afgelopen maandagavond al langs geweest. Ik vond het wel heel bijzonder hoor. Zo'n heel klein meisje vast te houden . En het gaat allemaal super goed.
Ja, over mezelf. Hier ben ik nog steeds aan het wachten. Nog steeds geen eisprong gehad, volgens mij en ik zit inmiddels alweer op dag 40 van mijn cyclus. Ik hoop wat ik vanmorgen zag het cervixslijm was. Maar ik ben de hoop een klein beetje kwijt dat mijn cyclus korten zou zijn. Hij wordt juist weer langer. Nou, nog twee weekjes werken en dan heb ik drie weekjes vakantie, ik hoop dat ik dan even alles uit mijn hoofd kan zetten en kan relaxen.
Nou, meiden het is een heel verhaal geworden. Veel succes allemaal weer. En ik ben benieuwd hoe de bezoeken in het ziekenhuis gaan verlopen, dat er snel duidelijkheid komt!

Groetjes Mariska

Dag allemaal,

Oeoeh, Esther, hoop dat het raak is!! Zou toch super zijn!

Patries en Mariska: gefeliciteerd met het tante-schap!!!

Hier al 3 dagen af en toe een druppeltje, zeg maar, bloedverlies. Nou ja, ziet er oud (bruin) uit, zoals aan het eind van de menstruatie. Weet niet wat ik ervan moet denken.
Verder geen zwangerschapsverschijnselen, dus vrees toch dat het een beperkte menstruatie is.

Verder fijn al een paar dagen af en aan gevoel van blaasontsteking.
Morgen maar even een plasje naar de dokter gaan brengen.

groetjes
Laura

Hallo,

Wat leuk zeg dat ik een naamgenootje er bij heb, ha ha ha. Fijn dat alles goed is gegaan met je schoonzus,

laura, wel vervelend weer dat je zo'n lange cyclus hebt, weet er alles van. Bij mij is er ook geen pijl op te trekken. Deze maand is het waarschijnlijk zoals het hoort, 28 dagen als ik kijk naar mijn ovulatietesten en tempratuur. Wil mezelf niet te gek maken maar ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. Mijn ovulatietesten blijven super positief en ik heb stiekem eergister een test gedaan(veels te vroeg eigenlijk) maar er verscheen toch wel een vaag streepje, nu ga ik pas zaterdag weer testen, als ik mezelf in kan houden want heb ze gewoon thuis liggen en het kriebelt wel om er 1 te doen. Heb ook opgeblazen gevoel en mijn humeur is de laatste dagen niet altijd even goed, niet leuk voor manlief maar ja.

Liefs Esther

@Ella, van harte GEFELICITEERD!!!

@Jana en Patricia, ik hoop dat de fertiliteitspoli jullie kan verder hlepen. Onzekerheid is ook maar niks.

Hier alles prima. Ik zit nu op 22 weken en 5 dagen. Alles gaat super. En het geslacht is inmiddels ook bekend. Wij krijgen een jongetje. Buik groeit ook gestaag. Nog maar 40 dagen werken in totaal en mijn zwangerschapsverlof begint. De wieg wordt ook bekleed. We hoeven alleen nog maar de commode en de kinderwagen te halen.

Succes meiden en laat de koppies niet hangen!

Esther, ben heeeeel benieuwd hoe je 2e test uitpakt!!! Hoop het echt voor je dat het raak is!!!

Ristridina, wat leuk dat je een jongen krijgt ( en het met ons al wil delen). Ook fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. Zie je op tegen de bevalling of ben je een held?
Als ik ooit zwanger word, dan zit ik waarschijnlijk binnen de korste keren op een forum voor mensen met bevallingsangst. Word je er een beetje goed op voorbereid?

Hier niet veel nieuws. Voel me niet echt anders, dus denk niet dat ik zwanger ben.
Te zot voor woorden dat ik zit te hopen op misselijkheid!
Aan de ene kant wil ik testen, maar vind het elke keer zo'n teleurstelling, dat ik ze nog maar niet heb gekocht.
Vind het wel irritant dat ik niet weet wat voor kleine bloeding ik deze week had. Als het geen menstruatie was, ben ik 15 weken niet ongesteld geweest! Ben blij als mijn huisarts terug is over een week. Ben benieuwd of er iets uit het bloedonderzoek is gekomen.

Fijn weekend allemaal!

Laura

Terug
Bovenaan