menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi dames,

Laura: weer een onzekere periode voor je! Dat je niets voelt hoeft niets te betekenen hoor, ik voelde in het begin ook niets toen ik zwanger was. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek? En hoe is het met je blaasontsteking?

Ristridina: jij bent ook al weer een heel end, het gaat snel he? Jullie zijn al een hard bezig, kamertje, kinderwagen... Leuk dat jullie een zoon gaan krijgen. Hadden jullie dat ook verwacht? Bij ons is het een verrassing, maar we denken alle twee een zoon. Geniet van je buik nu die nog niet echt in de weg zit!

Esther: spannend!!! Al weer een test gedaan?

Mariska: Gefeliciteerd met je nichtje! Leuk he om zo'n heel klein hummeltje te zien en vast te houden. Toch bijzonder dat zoiets in een buik kan groeien...
Heb je je eisprong nog gemerkt? Ga vooral maar lekker genieten van jullie vakantie en niet te veel aan baby's denken en vrijen omdat je het leuk vindt...

Ella: Fijn dat alles goed gaat. Heb je de tweede echo al gehad? Wij vonden het ook fantastisch om te vertellen. Wij hebben ook zoveel kaartjes gekregen, super om te zien hoe iedereen meeleeft. Wisten jullie (schoon)ouders dat jullie bezig waren of kwam het helemaal als een verrassing?

Patries: Jij ook gefeliciteerd met je nichtje! 21 juli is lekker snel dat je terecht kan. Zou wel aanraden te proberen dat je vriend mee kan naar de afspraak. Het is toch echt iets van jullie samen dat het tot nu toe niet gelukt is om zwanger te worden. Probeer het niet alleen op jezelf en op jouw lichaam te betrekken. Jullie moeten het natuurlijk zelf weten, maar dat zou zeker mijn advies zijn...

Jana: cyclus van 26 dagen zou perfect zijn! Dan kan je ook weer wat gerichter gaan klussen. Wie weet hebben jullie de afspraak in september niet eens meer nodig...
Je vroeg trouwens of wij er al uit zijn wat namen betreft. De jongensnaam hebben we, voor een meisje hebben we nog twee opties die we beide leuk vinden. Dat gaat dus ook wel lukken. Gelukkig zitten wij heel erg op een lijn wat we leuk vinden aan namen. Hebben jullie al samen gefantaseerd over namen?

Dan nog even een update hoe het met mij gaat. Gisteren mijn laatste werkdag gehad, het ging echt niet meer met mijn bekkenklachten. Een heel dubbel gevoel: aan de ene kant zal ik mijn werk heel erg missen en ik vind het falen van mezelf dat ik het niet tot het einde heb volgehouden. Aan de andere kant kijk ik er naar uit mijn dagen zo in te delen dat ik wat minder pijn heb. Het frustrerende is alleen dat ik thuis ook bijna niets kan. Ik wil nog zoveel doen in en om het huis, leuke dingen ondernemen, shoppen voor de baby, etc. Maar ik kan nauwelijks 100 meter lopen...  Dit weekend valt me erg zwaar, heb wel wat traantjes gelaten uit frustratie. Maar ik probeer maar vast te houden aan alle leuke dingen. Zo hangen de gordijnen in de babykamer en ik ben er erg blij mee. Woensdag gaan we een pretecho maken en daar heb ik ook super veel zin in. En ik speel regelmatig met de kleine in mijn buik en dat maakt me ook erg gelukkig!!!

Veel liefs,
Irene
(ondertussen al bijna 28 weken)

Dag allemaal!

Even weer een berichtje van mij... Zit nu op dag 16 in de cyclus dus zou ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Heb dus de laatste paar dagen een ovulatietest gedaan en deze wordt idd elke dag wat donkerder...Het streepje is nog niet helemaal zo donker als de teststreep, dus moet nog maar een paar dagen door gaan met testen en natuurlijk met klussen!! Het gekke is dat ik gisteren een heel klein beetje licht bloedverlies had en vandaag een heel klein beetje donker oud bloed... Ik denk dat het misschien met de komende eisprong te maken heeft. Het lijkt erop dat ik dit vaker heb rond de eisprong. Ga ik dus in september ook maar vragen. Verder dus maar rustig afwachten, ja wat anders doen wij meiden de laatste tijd...haha...

Irene: Je hoeft het geen falen van jezelf te vinden dat je het op je werk en nu thuis ook niet zo goed redt. Je kan het maar beter zo rustig mogelijk aan doen en alles doen om je kindje gezond op de wereld te zetten dan dat je nu gaat stressen hoor! Ik denk dat iedereen in je omgeving daar begrip voor heeft! En anders wij wel! Geniet maar heel bewust van de komende tijd!!

Groetjes,
Jana

Dag allemaal,

Irene, ik ben het helemaal eens met jana, je moet dat geen falen vanjezelf zien. Het is alleen maar beter voor je kind en jezelf natuurlijk, als het niet gaat dan gaat het gewoonweg niet, ik had met mijn eerst elke x een te laag hb waardoor ik elke x heel duizelig was en heb toen ook een paar weekjes wat rustiger aan moeten doen, ik had daarvoor er ook alles aangedaan om het weer omhoog te krijgen maar het lukte niet.

Voor de rest nog geen spannend nieuws te vertellen, heb al 1 test gedaan en die gaf een heel vaag streepje, (die van de kruidvat) we hebben afgesproken dat we dinsdag nog een test doen aangezien 2 weken geleden vanaf dinsdag super postieve ovulatie testen heb gehad.   Ik zal jullie op de hoogte houden.

Liefs Esther

Wat een herkenning!!! Ben sinds 20 mei gestopt na 10 jaar Diane35 geslikt te hebben. In de week  daarna mijn laatste 'pilongesteldheid' gehad en sindsdien: nix.
Ik wacht nu al zo'n 54 dagen... na een dag of 35 mijn eerste test gedaan, niks. Eergisteren weer eentje: weer nix.
Blij om te lezen dat meer meiden hier last van hebben! Het schijnt allemaal wel normaal te zijn en we moeten ons vooral geen zorgen maken want door de stress kan het alleen maar langer duren (fijn, dáár krijg ik dus juist stress van :)

Nooit gedacht dat ik ooit verlangend uit zou kijken naar die rode duivels!

Sterkte allemaal! Hopelijk hebben we binnenkort allemaal flinke buikpijn, en keurig 28 dagen later weer. Of twee streepjes op de test, da's natuurlijk nog beter

Liefs, Mirthe79

Mirthe: welkom!

Ja, dat stress-verhaal, daar word ik supernerveus van!
Moet ook zeggen: toen ik in oktober 2007 stopte met de pil, had ik zoiets van: ik zie wel wanneer ik zwanger word. Als het komt dan komt het, zoniet dan hebben we genoeg andere leuke dingen om voor te leven.
Maar als je eenmaal gestopt bent en er gebeurt vervolgens niks, niet eens regelmatig ongesteld, dan begint het toch wel op je zenuwen te werken. Bij mij tenminste wel!

Ik kan niet wachten om maandag te huisarts te bellen. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek is gekomen. Als dat niks is wil ik echt wel doorgestuurd worden naar de gynaecoloog.
Heb allemaal kleine steekjes rond het baarmoedergebied. Niet zoals wanneer ik ongesteld moet worden. Laatst die rare bloeding.
Zucht...

Nog iemand leuk nieuws?

groet
Laura

Hoi meiden,

Hebben jullie al vakantie? Hier nog niet. Nog deze week werken en dan lekker drie weekjes vakantie, de middelste week gaan we er lekker even tussenuit!
Hier weinig nieuws te melden. Ik zit inmiddels op dag 47 en aan mijn temperatuur te zien ook geen eisprong . Ik ben halverwege maar gewoon weer begonnen met temperaturen. Ik werd er zo onrustig van het niet weten. Het is wel heel jammer dat mijn cyclus nu opeens weer langer duurt dan de afgelopen cyclus. Die was 42 dagen. Maar ja we wachten gewoon weer af.
Hoe is het met jullie? Nog ontwikkelingen?
Veel succes allemaal maar weer.

Groetjes Mariska

Hoi allemaal!

Gisterenavond een pretecho gehad. Erg leuk om te zien! Hij was alleen een beetje koppig, handjes voor zijn gezicht en zijn hoofd wegdraaien. Maar we hebben hem best goed kunnen bewonderen, wij vonden het tenminste erg leuk! Grappig ook om te zien wat hij nu eigenlijk beweegt als je al die bewegingen in je buik voelt. Hij woog nu trouwens al ruim 1200 g. ,onze grote knul of meid!!!

-Patries: als ik het goed heb onthouden morgen de gyneacoloog? Ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen en wat voor onderzoek jullie krijgen. Verder nog geen ontwikkelingen?
-Mariska: wat lekker dat je bijna vakantie hebt. Waar gaan jullie naar toe de middelste week? Kan me trouwens goed voorstellen dat je toch weer bent gaan temperaturen. Je bent er dan wel regelmatig mee bezig, maar je weet wel wat beter waar je aan toe bent.
-Laura: alvast succes voor maandag!!!
-Mirthe: Bij mij was het hetzelfde liedje; na de laatste 'pilbloeding' 75 dagen geen ongesteldheid. En toen 2e ronde gelijk raak! Ben nu ruim 28 weken zwanger... Dus een lange cyclus hoeft nog niet heel veel te betekenen...ik duim voor je!
-Esther: heb je dinsdag nog een test gedaan???
-Jana: je ei al gevonden met de ovulatietesten?

Trouwens nog bedankt voor jullie lieve reacties. Heb het deze week rustig aan gedaan, ben 2 keer wezen zwemmen en kleine stukjes wezen fietsen. Verder vooral mijn lichaam rust gunnen. En het lijkt te gaan werken, de pijn is soms iets minder.

Voor iedereen die ik vergeten ben, veel succes ook voor jullie!

Groetjes, Irene

Hallo allemaal,

Esther: En, heb je nog een test gedaan!Ik hoop zo voor jullie dat je zwanger bent!!!

Irene: Leuk zeg een pretecho. De weken vliegen voorbij, wat gaat het toch hard.
Mijn zusje is nu ook alweer 22 weken zwanger.

Hoe is het verder met iedereen?Iedereen succes met afwachten, eisprong vinden etc.

Ik moet maandag om: 11.30 uur naar de Gyneacoloog, mijn vriend gaat mee en dat is fijn.
Verder ben ik erg benieuwd of er al meteen onderzoeken gedaan worden. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en zit nu op dag 85.
Dus hoop echt dat er snel meer duidelijkheid komt, want hier word ik echt chagerijnig van.

Fijn weekend allemaal!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan