menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Jana,

Bedankt voor je lieve reactie!
Het viel allemaal reuze  mee en ik weet nu waar ik aan toe ben.
Heb namelijk alleen de klachten onregelmatige menstruatie, van de PCO.
Ik had me ook super druk gemaakt, maar het komt goed.
Jij moet in september, voor je het weet is het zover en heb je wel   meer duidelijkheid.
Ik hoop ook echt dat met provera en clomid het allemaal snel gaat lukken!! Morgen begin ik met provera. Heb mijn vriend er al op attent gemaakt dat er ook stemmingswisselingen kunnen komen, dus dekking!!Haha!!!

Jij ook succes en natuurlijk hoop ik dat het voor jou ook meer duidelijkheid gaat gegeven en wie weet dat het voor die tijd nog raak is, ik hoop het voor je!!

Liefs van Patries.

hallo allemaal,
 sorry hoor, dat ik al zo langniet geschreven heb, maar ik lig sávonds om ongeveer half 9 al op bed, moeheid hoort erbij zeggen ze; )

patries, wat vervelend zeg dat je per se aan de medicijnen moet, maar gelukkig weet je het nu in ieder geval, en kun je echt iets gaan doen. sterkte en veel succes.

en esther heb je alweer getest? misschien hebik een berichtje niet gelezen, maar ik kon het niet vinden, ben wel heel benieuwd.

ik ben alweer 10 weken , als het goed is, morgen heb ik de 2e echo en dat weten we eindelijk de uitgerekende datum. en natuurlijk of het uberhaupt allemaal wel goed zit..
maar op m'n werk moet ik al een beetje mijn buik inhouden, want je gaat het al een beetje zien, als de echo morgen goed is ga ik het aan iedereen vertellen.

en ik weet niet meer wie het vroeg, maar onze ouders wisten niet dat we 'bezig'waren, maar ze verwachtte het al een tijdje, daarom was het zo frustrerend als ze steeds vroegen ; wanneer komt er nou eens ee kleinkind?? terwijl we al een poosje bezig waren.

aan alle andere, succes met proberen, en geef de moed niet op!!!!
en aan alle zwangeren, geniet ervan!!!
groetjes ella

Hoi Patricia

Wat fijn dat jullie duidelijkheid hebben!!! En ik kan me voorstellen dat jullie ook blij zijn dat jullie nu 'al' naar de gyneacoloog zijn gegaan, anders had je nog maanden voor niets geprobeerd.
Een vriendin van mij heeft hetzelfde en is uiteindelijk toch zwanger geraakt en nu hebben ze een prachtige dochter. Maar het kan inderdaad wel een pittig traject zijn. Zij had heel veel last van de mood-swings en dat was voor hun relatie en voor de omgeving niet altijd even leuk. Maar als je dan eenmaal zwanger ben dan ben je dat blijkbaar snel weer vergeten...
Heel veel succes voor jullie tweetjes met het hele traject!

Veel liefs, Irene

Hallo Irene,

Bedankt voor je lieve berichtje!
Ja, het is een traject dat je door moet lopen en hoe lang deze gaat duren is nog maar de vraag.
We weten in ieder geval dat er actie ondernomen is.
Ik heb nu al de tweede tablet provera ingenomen en ben benieuwd over 8 a 13 dagen moet mijn menstruatie komen.
Hoe gaat het verder met jou??

Liefs van Patries.

Hallo Ella,

Hoe is je tweede echo vandaag gegaan?Ik hoop dat alles goed is!!!
Ja, lastig he, als je buik nu al zichtbaar is en niemand weet het nog. Buik inhouden zou denk ik ook wel lastig zijn of niet.

Succes met het vertellen aan iedereen die je kent!!!

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Even een kort berichtje van mij voordat we op vakantie gaan. Vanavond gaan we de hond naar mijn schoonmoeder brengen. En dan morgenmiddag gaan we zelf weg. Gewoon even met zijn tweetjes hier in Nederland. Heerlijk, ik heb er echt zin in. Dus tot ziens even. Iedereen veel succes en ik hoop dat het weer lekker blijft!

Groetjes Mariska

Fijne vakantie Mariska!!!!
Het weer beloofd goed te worden komende week, bofkonten!

Tot over een weekje!
Groetjes, Irene

Dag allemaal,

Mariska: fijne vakantie!!

Patries, fijn dat je duidelijkheid hebt! Wel een hoop gedoe, maar als je daarmee zwanger raakt..

In de verwijsbrief las ik dat mijn huisarts ook denkt aan PCO. Heb er ook een en ander over gelezen. Heb alleen de acne en het menstruatieprobleem.
Ik hoop dat mijn vriend ook mee kan als ik moet gaan, want het klinkt allemaal wel ingrijpend...
Probeer er voorlopig maar niet aan te denken...

Patries, hou ons op de hoogte. Zal ik ook doen als ik ben geweest.

Alle anderen: weer veel succes/ sterkte.

Ella, ben erg benieuwd naar de 2e echo. Sterkte met je vermoeidheid!!

Laura

Terug
Bovenaan