menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo lieve mensen,

Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd maar ik was het allemaal even zat.

Pat: wat fijn dat je nu weet wat het is  dat je maar niet zwanger raakt, ik bedoel het is niet fijn dat je pco hebt maar je weet in ieder geval wel dat er medicijnen zijn die je kunnen helpen.

Ik zelf ging er afgelopen maand stellig van uit dat ik zwanger was, alle tekenen waren er en ik voelde mij hetzelfde als met het begin van de zwangerschap van mijn zoontje.
En dan nog die positieve ovulatietesten, maar nee drie dagen na mijn nod kwam toch de ongesteldheid. Deze keer ook zo heftig dat ik niet de eerste twee dagen niet eens fatsoenlijk kon staan zo;n drukkend gevoel van onderen. Nou ja wij gaan dus door voor ronde 14.

Liefs Esther

jeetje Esther wat vervelend, ik dacht ook echt dat je zwanger was!!!!
sterkte met de volgende ronde.

ik heb gister de echo gehad, het was zoooo mooi. alles zag er goed uit en hij 'zwom' in mijn buik, je zag alles bewegen.
Lieve meiden ik hoop zo dat zo dat het voor jullie niet lang meer duurt, iedereen veel succes!!!!!!!

Dag meiden!

Esther: Bah! Wat een teleurstelling! Maar weer gauw een nieuwe ronde in...

Patries: Misschien een gekke vraag, maar heb jij ook mensen verteld dat je naar de gynaecoloog moest/bent geweest? Familie? Werk? Omdat ik zelf in september moet en er misschien wel vervolgafspraken gepland worden is het misschien niet altijd na werktijd in te plannen...De eerste afspraak moet ik ook al eerder weg van mijn werk, maar heb eigenlijk in het begin niet zoveel zin om het aan allerlei mensen te moeten gaan vertellen. Hoe doe jij dat?

Irene en Ristridina: Klinkt allemaal zo gaaf! Ik zou zo graag hetzelfde mee willen maken!  Super dat jullie ook nog  zo met ons meeleven!  

Ik zit vandaag geloof ik op dag 27 of 28 van mijn cyclus...en omdat ik gisteren van dat doorzichtige cervixslijm had dacht ik: laat ik eens even een ovulatietest pakken en ja hoor twee vette strepen! Geklust natuurlijk! haha Ben benieuwd of die ovulatietesten van sensitesten kloppen en dat ik dus over 14 dagen ongesteld moet worden. Ga vanmiddag nog wel even een testje doen!

Iedereen natuurlijk weer veel succes met klussen en wachten en wachten en klussen! Zwangeren onder ons ook veel succes!

Liefs,
Jana

Ella: Wat super allemaal, die echo! Ben je al bezig met namen etc?

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Esther: Jammer zeg, succes met nieuwe ronde!Valt wel tegen he, als je dezelfde klachten hebt en denkt dat je zwanger bent. Hopen dat het de volgende ronde raak is!!

Jana: Ja, inderdaad lastig om niet iedereen te vertellen dat je bij het ziekenhuis loopt. Ik heb mijn twee goede vriendinnen het vertelt, mijn  zusje en schoonzusje, ouders nog niet, omdat ik spontaan aan wil kondigen als ik zwanger ben. Maar aan de andere kant denk ik wel, als ze het wel weten, dan kunnen ze ons ook steunen. Op het werk weten twee collega' s het, maar mijn teamleider nog niet. Ik denk wel dat ik het mijn teamleider ga vertellen, mocht ik een keer tussendoor weg moeten.
Ik wens jou ook veel succes bij de gynaecoloog en hoop dat het allemaal meevalt!

Ella: Super zeg, een goede echo!!Leuk om de kleine te zien bewegen!

Laura: Ik hou jullie tuurlijk op de hoogte van hoe het met mij gaat. Ik hoop ook dat jij snel meer duidelijkheid hebt!

Met mij gaat het op het moment wel goed. Nu de 3e dag van de provera en ik merk nu dat ik heel erg moe ben,verder gelukkig nog niks.

Fijn weekend iedereen!!

Liefs van Patries.

Dag meiden...

Even een vraagje: Als een je een positieve ovulatietest hebt gehad, moet je toch 14 dagen daarna ongesteld worden? Experts als wij zouden dit toch moeten weten! hahaha

Zit nu op dag 30 van mijn cyclus en had afgelopen vrijdag een postieve ovulatietest.  Ben er de laatste paar dagen best veel mee bezig. Het is onmogelijk om er niet of weinig mee bezig te zijn.

Patries: Hoe is het met je hormoonhuishouding?

Gr. Jana

hoi dames,

Ik heb ook een vraag. Ben vanaf januari gestopt met de pil. Heb sindsdien een vrij regelmatige cyclus van 28-32 dagen. Helaas is het nog niet gelukt zwanger te worden. Ik kon natuurlijk niet wachten en heb vrijdag op dag 30 getest maar negatief :( heb gewwon zitten huilen erg he. Zit nu op dag 33 en weer negatief. Heb anderhalve week vanaf dag 21 erg veel puikpijn gehad, maar nu helemaal nergens last van en natuurlijk mijn maandstonden nog niet gehad. Wij hebben sex gehad op dag 12 14 en 16, daarnaniet meer, want was niet zo prettig meer.Kan ik nou nog zwanger zijn?????? Ik wordt echt gek van het nadenken en internetten. Ik wil of zwanger zijn of mijn maandstonden krijgen, dit is echt verschrikkelijk.

Heeft iemand zoiets meegemaakt. Natuurlijk hoop ik op een positief verhaal, maarja eerlijkheid duurt het langst he.

Groetjes,

MO

Alvast bedankt voor de reacties. :)

Even ter aanvulling op het andere berichtje van vandaag: had dus vrijdag een positieve ovulatietest, zaterdag en zondag nog steeds een hele donkere streep, maar iets lichter dan die van vrijdag en vandaag, maandag, weer een positieve ovulatietest... Zou het kunnen dat het LH gehalte al is gestegen, maar dat het eitje nog niet gesprongen is??

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan