menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo meiden,

MKO: Ik heb hier geen ervaring mee, maar als je cyclus altijd redelijk regelmatig is, dan zou ik nog een paar dagen wachten om nog eens een test te doen.
Misschien dat bij jou het hcg hormoon nog niet voldoende is aangemaakt.
Ik hoop dat je zwanger bent, klinkt wel positief!!
Maar ja, soms kan het ook ineens zijn dat je een keer tussendoor je menstruatie later komt. Heb je lang de pil geslikt?

Jana: He meid, dit klinkt wel positief!! Wie weet, ik hoop het zo voor je!
Als de test positief blijft, heb ik vaker gehoord dat het ook kan zijn,omdat je zwanger bent.
Ik zal als ik jou was wel even wachten om eventuele teleurstelling te voorkomen.
Maar ik zal voor je duimen!!

Met mijn hormoonhuishouding is er nog niet veel verandert. Ik zit nu op dag 5 van het innemen van de provera. Om de menstruatie op te wekken, nog 5 dagen slikken tot en met zaterdag en dan paar dagen wachten tot mijn menstruatie komt. Ben erg benieuwd. Tot  nu toe niet echt bijwerkingen van de provera gelukkig! Wel een klein beetje chagerijnig maar dat komt ook wel door het warme weer denk ik en paar puistjes die ik eigenlijk nooit heb.
Ik hoop dat de menstruatie goed doorzet en dat ik snel met clomid kan beginnen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes van Patries.

Dag allemaal!

Was ik alweer! Had net een heel klein beetje bloed...dus denk dat de ongesteldheid is begonnen...dacht dat het nog ca. 9 dagen zou duren aangezien ik afgelopen vrijdag de eerste positieve ovulatietest had...Stiekem hoop ik nog dat het een innestelingsbloeding is, maar dat zou te mooi wezen om waar te zijn. In ieder geval doe ik straks nog een ovulatietest... Zouden die testen van sensitest wel goed zijn?? Ik snap er dus helemaal niets meer van. Mocht de ongesteldheid doorzetten, op naar een volgende ronde!

Groetjes,
Jana

Hee jana,

Ik reageer even op jou berichtje, ik heb de vorige maand zelf ook sensitest ovulatie testen gedaan, en bij mij waren ze allemaal anderhalve week super positief, 2 dezelfde dikke strepen, ze hadden ook tegen mij gezegd dat dan de kans bestond dat je zwanger zou zijn, ik was het niet. Normaal gesproken heb ik altijd sensitest maar ik vond dit wel zoiets vaags. ik hoop voor jou natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent en dat de fabeltjes kloppen dat als je positieven ovu testen hebt dat je zwanger bent. Ik heb deze maand alles aan de kanten gezet en klus maar gewoon op de goede gok zeg maar.

Liefs Esther

Hoi meiden,
Esther: Ik he book twee maanden geleden alles aan de kant gegooid en proberen het nu door regelmatig te vrijen.
Jana: Je hoort het inderdaad wel eens vaker, maar moet ook zeggen dat de testen mij nogal in de war brengen. Probeer je er niet te veel op te focussen. Ik zal in ieder geval voor je duimen.
Patje: Ik hoop voor je dat het gaat lukken met provera en clomid. Een vriendin van mij is ook op die manier zwanger geworden en heeft nu een wolk van een zoon. Dus ga er voor zou ik zeggen.
Nou ik heb nog steeds niet mijn maandstonden. Zit nu alweer om dag 36 (dus zat maandag al op 34). Morgen ga ik er maar weer eens een testje tegenaan gooien en we zullen zien. Heb eigelijk al   een beetje de hoop opgegeven. De testen geven natuurlijk niet voor niets negatief aan L.   Nou ja dan hoop ik dat ik snel mijn maandstonden krijg, dan kan ik weer lekker   verder naar de volgende ronde. Dit wachten is ook niets. Aangezien ik nog vakantie heb en mijn vriend niet en mijn vriendinnen ook niet heb ik ook niet echt veel afleiding.   Toch moet ik proberen er niet te veel mee bezig te zijn. Blijft lastig natuurlijk. Ik houd jullie op de hoogte.
Groetjes,
MKO

Esther en MKO,

Bedankt voor jullie reactie... Had ook gisteren weer een positieve ovulatietest en had ook een heel klein beetje bloed en vandaag weer. Ik denk nu eigenlijk dat ik rond de ovulatie altijd een klein beetje bloed verlies.... Heb verder ook geen klachten dus denk dat ik niet zwanger ben. Mijn menstruatie maar afwachten en dan maar een volgende ronde in, er zit niets anders op...Had ook vanochtend trouwens 36,4, laag voor mijn doen, dus ben jammer genoeg niet zwanger..

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Ik leef met je mee, vervelend he dat het niet gelijk zo gaat zoals je wilt. Ik ben nog steeds in afwachting. heb niet veel hoop, maar ga toch haast om het uur naar de toillet om te checken. Echt irritant en mijn hoofd blijft maar zeggen niet te veel mee bezig zijn, waardoor ik er dus juist wel te veel mee bezig ben. Ik zou zeggen wacht het nog even af en in ieder geval succes in de volgende ronde

Groetjes,

MKO

Hoi meiden,

Eventjes ons naar boven halen hoor: we waren bijna op pagina 3 beland!!! Maar ja, geen nieuws is goed nieuws???

Ben vergeten wat iedereen ook al weer geschreven heeft. Ben wel benieuwd hoe het met jou is Patries? Is je menstruatie al gearriveerd??? En hoe gaat het dan verder als je die hebt...?
MKO, bij jou al meer duidelijkheid??? En Esther en Jana: wat zijn die ovutesten soms toch vreemde dingen. Ze zouden je toch juist duidelijkheid moeten geven...?

Hier verder alles zijn gangetje. Mijn buik wordt erg dik en begint flink in de weg te zitten. Begin een beetje stress te krijgen om alles op tijd af te krijgen, nog maar 9 weken. Maar ja, dat kan ook 7 weken betekenen...of 11. Bedenk me net dat ik de kraamhulp moet bellen voor een afspraak dus dat ga ik maar eerst doen.

Tot snel lieve meiden!!!!
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

oh, nog zo laat op de computer ik, maar dat komt omdat ik net voor mijn zusje bezig was met uitnodigingen voor het vrijgezellenfeest deze maand.
Met mij gaat het wel goed, mijn laatste tablet provera om de menstruatie op te wekken heb ik afgelopen zaterdag ingenomen en nu begint mijn menstruatie bijna door te zetten. Beetje buikpijn/lichte hoofdpijn en wat bloedverlies. Eerst meer bruinig (sorry voor de benaming) ik denk dat het morgen goed doorzet, zo maar eens kijken want de eerste dag van de menstruatie moet ik bloed prikken, maar ja kan eventueel ook morgen.
Dan dag drie van de cyclus clomid tot en met de zevende dag om de eisprong op te wekken.
En dan dag 12/13 samenlevingstest en eventueel uitslag bloed prikken.
Dus ik moet 1 of 2 afspraken maken bij de gynaecoloog.

Ik lees dat jij lekker een dik buikie krijgt!
Het schiet echt op he, nog maar 9 weken. Wat vliegt de tijd, want als ik terug kijk op de site zie ik dat wij al een hele tijd aan het kletsen zijn!!
Ik vind het erg fijn dat je zo meelevend  bent, bedankt daarvoor!!

Welterusten iedereen!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan